Test Drive: Unlimited uppdaterat

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited uppdaterat

Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?

Medlem

Gemförelse med DiRT är Test Drive: Unlimited urtråkigt. Urtråkig styrning, urtråkig grafik (även på högsta grafikinställningar).

Medlem
Skrivet av Philip:

Gemförelse med DiRT är Test Drive: Unlimited urtråkigt. Urtråkig styrning, urtråkig grafik (även på högsta grafikinställningar).

Vet inte riktigt om det var något vidare bra att gämföra med. Test drive är ju inte rally precis.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av trifix:

Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?

Jo vissa rattar funkar inte alls tydligen. Min wingman ratt som är ett par år till exempel går det inte med...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Har också en gammal ratt (Microsoft SideWinder ForceFeedback) som tydligen inte heller ska gå att använda. Vill köpa det här spelet men inte om man inte är garanterad att det funkar med min ratt.

Medlem

DiRT och Test Drive: Unlimited är så totalt olika spel, helt omöjligt att jämföra enligt min mening.
Med all grafik maxad så är Test Drive: Unlimited riktigt snyggt spel (dock inte lika snyggt som DiRT, men DiRT släpptes precis, Test Drive Unlimited har ju nästan ett halvår på nacken nu).
Den totala öppenheten (kör precis vart du vill) i Test Drive: Unlimited är något som aldrig skulle funka i ett spel som DiRT (och inte ens höra dit för den delen). Sedan dom enormt långa loppen du kan köra i TD:U är något jag verkligen gillar, inte sett det på speciellt många (bra) bilspel på dator, gillade sånt på Gran Turismo 2/3 på psx/ps2, men där var det bara samma bana varv efter varv efter varv. I TD:U finns det några få lopp som ligger på allt mellan 45 minuter och en timme (beroende på bil). Det längsta vinner man dessutom en miljon för, dock kräver det ju en rätt bra bil för att kunna köras lätt ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

KoP
Medlem
Skrivet av Dave Lister:

I TD:U finns det några få lopp som ligger på allt mellan 45 minuter och en timme (beroende på bil). Det längsta vinner man dessutom en miljon för, dock kräver det ju en rätt bra bil för att kunna köras lätt ^^

Näe.. 1 timmes racet då man får en miljon för att ta sig runt ön körs lättast med motorcykel.

Medlem

Jag tycker det är svårt att svänga med motorcykeln, kör med min Koeningsegg istället!


signatur

Meep!

Medlem

Kul att de har fixat basen, för det var lite störigt att behöva sänka volymen med typ 50% på subben varje gång jag ville spela.

Inaktiv
Skrivet av trifix:

Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?

Har du ställt in spelet att du kör med ratt då ?

Medlem
Skrivet av Phobo:

Jag tycker det är svårt att svänga med motorcykeln, kör med min Koeningsegg istället!

Samma här, antingen min Koenigsegg CC eller min McLaren F1 GTR


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Toktrimmad kawasaki ZX-10 FTW! 0-100 2,5sek, går upp till topphastighet busenkelt

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Toktrimmad kawasaki ZX-10 FTW! 0-100 2,5sek, går upp till topphastighet busenkelt

Synd bara att topphastigheten inte är högre när den är trimmad, ligger ju varvtalsstoppet hela tiden på rakorna.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

2 bilar ? ... inga vidare åk heller, när kommer den stora patchen som ska fylla upp alla de intressanta bilnamnen i den där foldern ?

Medlem

Snålt med bilar!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

synd att dom bannar alla moddare

Medlem
Skrivet av toomuch:
Skrivet av trifix:

Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?

Har du ställt in spelet att du kör med ratt då ?

Det är inte det som är problemet, det är när man väljer att använda ratten som spelet blir ospelbart, antalet bilder/sekund sjunker drastiskt.

Inaktiv
Skrivet av hunden:
Skrivet av toomuch:
Skrivet av trifix:

Jaha någon som vet om dom fixat rattbuggen i spelet ? Den som gjorde spelet totalt ospelbart på vissa maskiner när man använde en ratt ?

Har du ställt in spelet att du kör med ratt då ?

Det är inte det som är problemet, det är när man väljer att använda ratten som spelet blir ospelbart, antalet bilder/sekund sjunker drastiskt.

Aha, bra grejer då med andra ord

1
Skriv svar