Gears of War till pc förkollat

Robot
Medlem
Gears of War till pc förkollat

Lite coolt men inget direkt man kommer att se fram imot. Men nånting man kan små testa iaf ^^

Medlem

xhosa, vad var det för sikte du babblade om? ;P

Medlem

Kommer det i år eller ?

Medlem

Står att dom ska släppa det i år, men alla släppdatum ska man ta med en nypa salt.

Medlem
Citat:

det hoppas Epic ska släta över bitterheten hos pc-spelare som väntat på GOW

Tror inte det handlar om deras bitterhet. Det handlar nog mer om att försöka få gamers att köpa ett spel som dom nog redan har spelat igenom en gång. För dom vet nog också att dem flesta som spelat det på 360, kommer att köpa det på pc också om det finns som sagt mer material att få spela igenom. Sen som bonus så kommer många som inte spelat Gow, att köpa det också...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Mmmmm, Gears of War. Skitsamma att man har fått vänta lite längre än andra för att man sitter på en speldator enbart, man lirar andra goa PC-titlar under tiden.

Medlem

Ska lätt köpa detta. Blev extra köpglad när jag läste detta; "Demo machines were running a smooth 60fps at 1920x1200 resolution on machines equipped with Nvidia 8800-series cards and 2GB of RAM, and the game looked great." Då kommer nog även jag kunna få 60 fps hela tiden. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Äsch släpp GoW 2 till Xbox 360 istället ;).


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Äsch släpp GoW 2 till Xbox 360 istället ;).

Eller varför inte göra färdigt PC-versionen (så vi också får smaka lite) och SEN göra GoW 2

Medlem

Förstår fan inte varför Epic fyller på PC verionen med extra material..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av HaZe303:
Citat:

det hoppas Epic ska släta över bitterheten hos pc-spelare som väntat på GOW

Tror inte det handlar om deras bitterhet. Det handlar nog mer om att försöka få gamers att köpa ett spel som dom nog redan har spelat igenom en gång. För dom vet nog också att dem flesta som spelat det på 360, kommer att köpa det på pc också om det finns som sagt mer material att få spela igenom. Sen som bonus så kommer många som inte spelat Gow, att köpa det också...

Jo men alla har ju inte haft råd att köpa 360


signatur
Medlem

Ge mig extra banorna till Xbox >.< Vill ha mer coop!

Dofilus har man råd med dator för att köra GoW på pc borde inte en xbox vara några större problem


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skrivet av Wardancer:

Ge mig extra banorna till Xbox >.< Vill ha mer coop!

Dofilus har man råd med dator för att köra GoW på pc borde inte en xbox vara några större problem

En stark dator kostar inte så mycket om man vet var man köper delarna. Men 360 och PS3 etc ska alltif kosta.


signatur
Medlem

Kul att även vi som inte gett oss på att köpa nån av dom nya konsollerna nu ätligen får se vad all fuzz är om

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

En stark dator kostar inte så mycket om man vet var man köper delarna. Men 360 och PS3 etc ska alltif kosta.

Beror såklart på hur ofta man uppgraderar, och hur pass top of the line man uppgraderar. För mig, som sitter på en gammal XP3000+. Måste jag köpa moderkort, ram, gfx, cpu. Vill jag spela Gotw i någon vidare bra upplösning kommer jag inte under 3.5k för ett ATI2900XT.

Om jag skiter, i chassi, CD, Nätagg, HDD (även om den också skulle uppdateras) kommer jag upp i minst 7k. Även om jag köper billiga delar och satsar på att klocka istället. Det får jag en PS3 för. En PS3 är dessutom här för att stanna i minst 4-6 år. PC:n är nere i budget-klassen redan om ett år. Och 2 år senare måste man köra low quality på i princip allt. Till råga på allt kommer det ungefär 10 gånger fler spel till konsoler per år. Och lika många fler AAA titlar, medans PC kanske har 2-3 guldtitlar per år.

Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av dofilusåkaffe:

En stark dator kostar inte så mycket om man vet var man köper delarna. Men 360 och PS3 etc ska alltif kosta.

Beror såklart på hur ofta man uppgraderar, och hur pass top of the line man uppgraderar. För mig, som sitter på en gammal XP3000+. Måste jag köpa moderkort, ram, gfx, cpu. Vill jag spela Gotw i någon vidare bra upplösning kommer jag inte under 3.5k för ett ATI2900XT.

Om jag skiter, i chassi, CD, Nätagg, HDD (även om den också skulle uppdateras) kommer jag upp i minst 7k. Även om jag köper billiga delar och satsar på att klocka istället. Det får jag en PS3 för. En PS3 är dessutom här för att stanna i minst 4-6 år. PC:n är nere i budget-klassen redan om ett år. Och 2 år senare måste man köra low quality på i princip allt. Till råga på allt kommer det ungefär 10 gånger fler spel till konsoler per år. Och lika många fler AAA titlar, medans PC kanske har 2-3 guldtitlar per år.

Low på allt ? Spelar du vettigt optimerade spel lär du inte köra low på allt, kör medium-high i WiC 1024x768 och det ser riktigt bra ut med över 2 år gamla delar och Vista.

Medlem
Citat:

Gears PC will have three new multiplayer maps, a new game mode, five new single-player chapters, new Achievements, graphical improvements...
the game sports what are clearly more detailed textures and models and looks even tighter overall.

Yay! Bra att man inte lirat det på 360n än då, pc version ftw!


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Katana:

xhosa, vad var det för sikte du babblade om? ;P

stog ju pa IGN nar dem intervjuade direkt fran E3, nagon mupp fran epic som uttalade sig.

For ovrigt kanns det som att extra materialet kanske inte kommer till 360, konstigt vore det men men, time will tell.

Medlem

Wieee fan vad ja e gaming kåt inför hösten ^^
Ska bli att maxxa ut de mesta spelen i 1024x768 :P:P

Förutom Crysis men vem fan bryr sig e mer intresserad
av alla dx9 spelen som kommer , Crysis e enligt mig
ba en Tech-demo.

Medlem

Härligt! Gör om, gör rätt. Var så besviken på storyn att jag låg och skakade några dagar i sträck efter jag kört igenom det. Hoppas de bygger ut handlingen till det det skulle vara. Grymt bra spel annars.


signatur
Medlem
Skrivet av WaltX:

Förstår fan inte varför Epic fyller på PC verionen med extra material..

De fick nog betalt för att sitta på PC-versionen. Eftersom de vill sälja fler spel så valde de nog att fortsätta att utveckla under tiden de väntade istället för att bara sitta och rulla tummarna.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar