Filmat & fotat: Uncharted: Drake's Fortune

Robot
Medlem
Filmat & fotat: Uncharted: Drake's Fortune

Närstriderna ser vansinnigt roliga ut.

Medlem

Givet köp för min del, är dock lite rädd för hur kontrollen då jag i några filmer jag tittat på tyckt att den som spelar inte haft full koll på läget.

Medlem

nice, nice indeed!

Medlem

Ser väldigt intressant ut, kanske nått man ska köpa om lyckas skrapa ihop till en PS3 : O

Medlem

Givet köp, underbara animationer!

Medlem

Ser riktigt underbart ut, ett givet köp

Medlem

I den här filmen (med snabba ingame klipp) så ser det bra ut, men ser man ett längre klipp med ingame action (finns flera från E3 på gametrailers.com) så tycker jag att det inte ser lika lovande ut.

Medlem
Skrivet av JayBee:

I den här filmen (med snabba ingame klipp) så ser det bra ut, men ser man ett längre klipp med ingame action (finns flera från E3 på gametrailers.com) så tycker jag att det inte ser lika lovande ut.

nja, tycker det varierar kraftigt, vet inte varför men i vissa gameplay filmer ser det riktigt grymt ut, medan andra filmer så ser det inte riktigt lika genomarbetad ut...men men, hoppas på det bästa då spelet har en rejäl potential!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det verkade väldigt spännade i början, men nu känns det BARA som om man springer runt och skjuter bad guys spelet igenom, kan vi inte få äventyra mer?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

ser ut som de snott jävla massa från tomb raider legend och gears of war...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv
Skrivet av snyft:

ser ut som de snott jävla massa från tomb raider legend och gears of war...

tycker tomb raider (varför just legend?) och gears of war har snott en jävla massa från wolfenstein3d

KoP
Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av snyft:

ser ut som de snott jävla massa från tomb raider legend och gears of war...

tycker tomb raider (varför just legend?) och gears of war har snott en jävla massa från wolfenstein3d

Och Wolfenstein 3D lånade namn och idé ifrån originalwolfenstein på C64.. och C64 Wolfenstein snodde namnet ifrån en bergsformation i Tyskland.. etc etc etc..

Inaktiv
Skrivet av KoP:

etc etc etc..

kinda my point

1
Skriv svar