The Orange Box snart färdigställd

Robot
Inaktiv
The Orange Box snart färdigställd

nej tack

Medlem

trevligt!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det var en ful box.. usch

Inaktiv

När HL2 först visades upp gavs september 2003 som releasedatum (säger Wikipedia). Nästan fyra år senare har Valve lyckats släppa spelet samt en episod. Sorgligt :).

Medlem

Lite väl långt mellan episoderna, speciellt om episoderna är så korta som Episode One. Sam & Max hade lagom täta releaser av episoderna.

Medlem

Är mest störd på att man måste köpa Half-Life 2 och Episode 1 en gång till för att få Episode 2 i låda. Om man som mig inte är intresserad av det andra "godiset" i boxen utan bara Episode 2.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Skägg.
10 Chambers

Jag hoppas verkligen, verkligen, att delarna släpps separat på Steam. Allt annat är självmord i goodwill.


signatur
Medlem

Hur lyckas man göra en så otroligt ful box??? HUR??

Medlem

blir att köpa ep2 och ev TF2 över steam.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd
Skrivet av dalle:

Lite väl långt mellan episoderna, speciellt om episoderna är så korta som Episode One. Sam & Max hade lagom täta releaser av episoderna.

Episod 2 är mycket längre än ettan.

Ja, boxen var ful. Störande att de sket i Black Box. Blir väl till att köpa det jag vill ha genom Steam i stället.

Medlem

Har black box gratis
Fick med det när jag köpte 2900xt.

Medlem
Skrivet av ZereCool:

Har black box gratis
Fick med det när jag köpte 2900xt.

Black box finns inte längre.

Ontopic: Jag vill bara ha TF2!

Medlem

Jag vill ha ALLT!

Inaktiv

Håller med om att lådan är ganska ful, men vad gör det? Spelen kommer nog att vara underbara!

Medlem

Får väll hoppas det går att ge bort HL2 + EP1 nyckeln till nån man känner.

Medlem

ser mest fram emot portal!

Medlem
Skrivet av Bravo:

Får väll hoppas det går att ge bort HL2 + EP1 nyckeln till nån man känner.

Vad hjälper det?

Herregud vad kul det ska bli med TF2 o Portal!

Medlem

Detta med commentary tracks... ska man köra med det på första gången man spelar? Eller ska man köra igenom det för att sedan börja om och köra det en gång till med commentary på?

Konsumerar allt som går där någon form av extramaterial existerar


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:

Detta med commentary tracks... ska man köra med det på första gången man spelar? Eller ska man köra igenom det för att sedan börja om och köra det en gång till med commentary på?

det förstör nog upplevelsen en hel del om du kör med det på under första genomspelningen

Medlem

Synd att färdigställt inte betyder att det släpps snart bara.

Medlem

Givetvis kommer man komma köpa alles via steam sen om det sker separat är jag lite tveksam till.

Ska iaf köpa hl2 ep2 samt tf2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Köper boxen, måste endå ha episode 1 och att få en box är någe härligt att ha i hyllan. Hur ful den än är, fast tror nog att boxen lär ändra utseende innan release.

Medlem

Har redan alla andra på Steam så det blir definitivt köp via klienten. Valve har sagt att de tänker erbjuda allt i olika former via Steam så man kommer nog kunna välja de delar av paketet man vill ha.
I can't wait!


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av ZereCool:

Har black box gratis
Fick med det när jag köpte 2900xt.

Black box finns inte längre.

Ontopic: Jag vill bara ha TF2!

Även om inte blackbox finns mer, så står det Black box på min blackbox som jag fick med mitt 2900xt

Det tråkiga med Halflife2 serien är att man följer en smal korridor framåt hela tiden. Finns liksoingen värld att utforska.
Lite b faktiskt.

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Det tråkiga med Halflife2 serien är att man följer en smal korridor framåt hela tiden. Finns liksoingen värld att utforska.
Lite b faktiskt.

Faktum är att de säger att episode 2 kommer vara mycket friare och att Valve fokuserat mycket på detta. Ser verkligen fram emot att se om det funkar!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Ja, vi breder ut vägarna några meter till.

Medlem

Är bara intresserad av EP2 och Portal, det andra kan skippa

1
Skriv svar