E3-trailer: Star Wars: Force Unleashed

Robot
Inaktiv
E3-trailer: Star Wars: Force Unleashed

Först var Darth Vader rösten väldigt dålig, det andra såg det väldigt fult ut när Star Destroyern kraschade...

Grafiken såg okej ut, men spelmässigt ser inte så roligt ut.
Det hade varit bättre om dom hade utvecklat KOTOR3 istället, men ja ska nog köpa detta ändå och testa till min lilla vita låda


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Man är väll en sith, inte en jedi?

Medlem

håller med dig, känns väldigt low budget....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser mysigt ut, kanske för jag är star wars kåt?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Um. Man är Darth Vaders lärling, men man dödar Stormtroopers? Jag fattar inte..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Bt
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Först var Darth Vader rösten väldigt dålig, det andra såg det väldigt fult ut när Star Destroyern kraschade...

Grafiken såg okej ut, men spelmässigt ser inte så roligt ut.
Det hade varit bättre om dom hade utvecklat KOTOR3 istället, men ja ska nog köpa detta ändå och testa till min lilla vita låda

Tycker tvärt om, filmen snygg men grafiken sådär.

Spela ond? Ja tack!

Oh ang att döda stormtroppers så är det nog för att spelet utspelar sig innan de blivit övertagna av kejsaren. (se star wars I. II o III)


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Yes please?

Bt: Vad jag fattat det som så är du en hemlig Darth Vader-apprentice, och ingen sida gillar dig (Rebellerna vet att du är en sith, imperiet vet inte att du är Darth Vaders nya lärjunge)

Medlem

Verkar ju hur härligt som helst.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

Mysigt.

Kan hålla med om att filmen såg lite budget aktig ut men se på alla tech demos så ska ni se på fan!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Ser fram emot riktigt mycket, spela som vaders apprentice, mys. Och så mycket mäktiga force powers i filmen, och endel riktigt snygga rörelser med lightsabern.. Blir nog stört skoj.

Inaktiv

Tycker det verkar asfett! Längtar efter Star-wars.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

har längtat efter nya starwars efter jedi knight spelen.
kotor gillar jag inte.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vill ha nu!


signatur

Meep!

Medlem

Pewpew!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Bt: Vad jag fattat det som så är du en hemlig Darth Vader-apprentice, och ingen sida gillar dig (Rebellerna vet att du är en sith, imperiet vet inte att du är Darth Vaders nya lärjunge)

Verkar som om du har Bt i ett nötskal där

Bt
Medlem

Fan, dags att gömma sig.

Fast de på sidan BF2.se gillar mig!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Dock är ju detta bara till konsol om jag har hört rätt?

..kanske dags att införskaffa..


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Det ser kul ut, blir ett köp för mig.

Medlem
Skrivet av Bt:

Oh ang att döda stormtroppers så är det nog för att spelet utspelar sig innan de blivit övertagna av kejsaren. (se star wars I. II o III)

Då fanns ju inte Darth Vader. (se episode 3)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ser riktigt bra ut och det ska ha multiplayer enligt en dev intervju. Synd bara att det verkar endast bli konsol, alltså inget för seriös 3D typ JK2:JA.

Medlem

Jag tror att det här kan bli det sämsta Star Wars nånsin -.-
Det är självklart att det här bara är ett spel fullpackat med nice grafik och special effekter, om ni såg den tidigare trailern får man see hur snubben slår lasersvärdet i marken och får 5 stormies att flyga åt himlen snarare en helvetet. Helt överdrivet. Och om man tittar närmare är animationerna inget att köpa heller.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sparable:

Han är stark nog att ta ner en stjärnkryssare. Depriemrande imba

Äh, coolt att använda dödsstjärnan som boxboll!


signatur
Medlem

Me likes! Även om Jedi's verkar vara ganska så Simba :/ Fast iofs, det ska dom vara.

Medlem

Ser ju asballt ut. Fysiken ska tydligen vara rätt het. Helt destructable så att säga (på riktigt, inte som i HL2). Självklart att jag skaffar det.

Medlem

Jag tycker iaf det verkar vara riktigt roligt! Dom har ju demonstrerat fysiken förr, och då såg det hett ut. Lite annorlunda trailer, men att darth vader rösten kanske låter lite annorlunda får man väl räkna med, dom kan väl inte ropa in james-earl varje gång kanske :), det lät ju ändå helt okej för att vara "ny" röst!
Som star wars fanboy (älskar alla kotor-spelen och jedi knight spelen) så tror jag detta kommer riktigt roligt.

Medlem

Härligt, fan att detta inte kommer till Wii, det hade varit kung

Inaktiv

Grafiskt ser det ju inte så jävla annorlunda ut från JK serien.
Men aja latja med forcen är ju aldrig fel

Medlem
Skrivet av Xsear:

om ni såg den tidigare trailern får man see hur snubben slår lasersvärdet i marken och får 5 stormies att flyga åt himlen snarare en helvetet. Helt överdrivet.

Well, det finns mycket saker i starwars universumet som du inte får se i filmerna. Börja läsa lite från t ex pen and paper rollspelet innan du börjar uttala dig om vad som kan vara överdrivet och inte.

Medlem

Precis det som är problemet med filmerna, så sjukt begränsade, om du jämför te.x. med Clone Wars serien med filmerna så förstår du vad jag menar


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

12
Skriv svar