E3-trailer: Nitro Bike till Wii

Robot
Medlem
E3-trailer: Nitro Bike till Wii

Damn.. snacka direkt kopia av Excite truck...
Enda anledningen detta skulle vara något är om man kan lira 4 pers i splitscreen..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Tänkte också på Excite Truck när jag såg det. Kan nog bli bra detta.

Medlem

Ska ju vara online så! Ser grymt kul ut, och att det är en kopia av Excite Truck är ju helt fel! En uppföljare till Excitebike 64 snarare..

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ska ju vara online så! Ser grymt kul ut, och att det är en kopia av Excite Truck är ju helt fel! En uppföljare till Excitebike 64 snarare..

Det är t.o.m. samma utvecklare som till Excitebike 64, så det kan man nog säga.

Inaktiv

Fullt stöd till onlinespel = säkert köp annars får det vara....
Väl bara Zelda man kan lägga pengar på resten tråkar ut en innan man har slängt in skivan ^^

Stats mer på Onlinespel Nintendo!

Medlem

Mario Strikers funkar bra online och är grymt kul oxo!

Inaktiv

Direkt kopia av Excite Truck?
I Excite Truck ska man samla stjärnor, undvika träd, göra trick och krasha in i dina motståndare. Här ska du hinna i mål först bara.

Jag hade mycket hellre sett Excite Truck 2 med online-stöd, nya bilar och nya banor!

Medlem

Excite truck 2 kommer ju.

Medlem

e ju fan excitebike!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Nitrobike? Fint namn.

Jag älskade Excitetrucks den tid det varade - cirka fem timmar pga. att det fanns alldeles för lite att göra och var alldeles för begränsat. Ett sådant med fler bra banor, fler körspel och bättre multiplayer kan bli världens jäkla hit. Jag hoppas det här lyckas med det även om Ubisoft just nu ligger lågt nere på min lista.

Excite Trucks 2 hoppas jag också fixar allt det nu när motorn är klar

Inaktiv
Skrivet av Jarulf:

Excite truck 2 kommer ju.

Säkert?
För massor av rykten har visat sig vara falska, sen har Excite Truck 2-sidan från wikipedia tagits bort!

Medlem

Ser väl inte så dumt ut. Och vem bryr sig om det är likadant som Exictetruck, det är säkert lika roligt.. Och jag tvivlar att dom skulle uteslutat 2+ player hemma i vardagsrummet, det vore ju ganska olikt de senaste Wii spelen

Medlem
Skrivet av Explosivo:

Säkert?
För massor av rykten har visat sig vara falska, sen har Excite Truck 2-sidan från wikipedia tagits bort!

Kollade upp sidan där jag läste nyheten, och det verkar stämma det du säger.

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=42434&mode=thread...
""Somebody went through the trouble to fabricate a fake press release and fake screens, even with the developer stamp on it. Our apologies...""

Medlem

Sicken konstig FOV, trodde man fick tunnelseende när man åkte snabbt här verkar det bli tvärtom och så finns det ju inga loopar! Inga loopar! Hur kan man kalla det för en uppföljare till Excite Bike om det inte finns loopar? Utvecklingen går bakåt!

Inaktiv
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Explosivo:

Säkert?
För massor av rykten har visat sig vara falska, sen har Excite Truck 2-sidan från wikipedia tagits bort!

Kollade upp sidan där jag läste nyheten, och det verkar stämma det du säger.

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=42434&mode=thread...
""Somebody went through the trouble to fabricate a fake press release and fake screens, even with the developer stamp on it. Our apologies...""

Mm.. riktigt tråkigt. Excite Truck är ju hur skönt som helst, bara tråkigt att multiplayern är lite segdragen, så online hade ju varit toppen!

Men man kan ju ha hopp ändå!

Medlem

var fanns fartkänslan?

1
Skriv svar