Unreal Tournament III diskuterat

Robot
Medlem
Unreal Tournament III diskuterat

Helt banbrytande spel detta verkar bli!

Medlem

Ser fram mot detta som fan.

Medlem

Länk till intervjun kanske?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

ingen länk till intervjun?

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Latmaskar! Det tog typ 2 sekunder att gå in på beyondunreal.com och se intervjun högst upp i deras nyheter

Längtar så otroligt mycket efter detta spel. Är läskigt sugen på gammal hederlig action med modern grafik!

Edit: Nu hann Spiken före bara för det

Medlem

Läängta!!! Varför frågar ingen Epic när demot kommer? Satt o såg på E3 grejen med gamespot o dom fråga ALLA utvecklare utom Epic.... Innan har iaf demot kommer 1-2 månader innan spelet :)!

Medlem

Ser brutalt snyggt ut!, älskar att det är så färgglatt. Jag menar efter att ha spelat Gears ett tag och sett Kz2 trailern så suktar man efter mer än bara brun/grå..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Vad jag hört tidigare så kommer de tona ner tendensen till studsandet i gameplay från UT2003 och 2004. Utvecklarna märkte att det skapade en brant inlärningskurva där lite mer erfarna spelare TOTALT ägde sönder nya spelare, som inte hade en chans. Jag gillar hoppandet och låg oftast i topp när jag spelade public, men det är bra att de inser att man inte kan skrämma bort nya spelare hur mycket som helst. Ska bli spännande att se hur de gjort.

Medlem

UT1 var mitt första och enda multiplayer-fps som jag älskade så även om inget kan komma i närheten av det längre så vill jag gärna se hur ut3 blir!

Medlem

Frux: Tona ner är en underdrift. Walldodge, dodgejump (doublejump?) försvinner. Kvar finns dodge kort och gott. Får verkligen hoppas att banorna är konstruerade så att man inte känner sig handikappad.


signatur
Flakmonkey

Walldodge och doublejump ska la vara kvar? om det inte har sagts något annat i en ny intervju

Medlem

Har också för mig att walldodge ska vara kvar.

Medlem

Då var det minnet som svek alltså. Förmodligen förväxling med walldodgejump som försvinner tillsammans med dodgejump. Right?


signatur
1
Skriv svar