Harry Potter and the Order of the Phoenix

Robot
Harry Potter and the Order of the Phoenix

Den sjunde och avslutande boken är snart här men film- och spelvärlden ligger som vanligt ett par steg efter. Vi har testat spelversionen av J.K Rowlings femte bok om magistudenten Harry, som visar sig vara lite knepig att betygsätta.


Medlem
Senaste Harry Potter testlirat

Testade demot på 360n, han inte spela så mycket, då någon spärr började efter 4-5min. Kontrollen skulle kunna göras bra mycket bättre och kameran var lite halv-dassig. Roligt var det ju att alla mobbade en.

Verkar vara ett roligt spel annars.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Snyggt spel (PC-versionen). Efter ett tag kändes det som man bara sprang fram och till baka genom korridorerna på Hogwarts, trist. Sättet att kasta formler suger med mus eller gamepad men är nog utmärkt på Wii.

En 2:a enligt mig

Medlem

Harry Potter - Hot Coffee...

... anyone?


signatur

// Peace

Inaktiv

En etta enligt mig..

Detta spel är bara tråkigt.. grafiken är riktigt ful; se munnanimationerna bara - ser ut som ansikts animationerna i t.ex. Jedi Knight spelen (vilket är mkt dåligt nu för tiden). Musiken som sagt har spelet att tacka John Williams.. Musiken är alltså mycket mycket bra.

Jag förstår inte att någon kan gilla detta spel om inte personen är under typ 12 och då personen i fråga inte förstår sig på vad han gör - detta spel är inte för Harry Potter fans och inte för någon annan heller då storyn är omöjlig att förstå om man inte läst boken.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Provade demot på PC, var helsunkigt med kamera och grejer.. Är nog kanske roligare på konsoll, vad vet jag.. Inget PC lir iaf.

Medlem

vet inte vad jag ska säga mer än att jag tyckte det var verkligen kasst...
jag tröttnat på det efter 10 min mer fick det inte.
sättet man kastade formelna på va brutalt dåliga på Pc säkert bra i Nintendos wii.
nää hade jag hittat knappen för o göra en halv 1 hade den fått den men eftersom den knappen är på språng får detta spel 1/5

Medlem

Som sagt, inte för den oinvigde !

Medlem

Harry Potter har aldrig varit bra som spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Harry Potter kommer aldrig bli bra som spel, men jag älskar böckerna och filmerna så jag köper spelen ändå :D!

Inaktiv

Kan absolut INTE hålla med recensenten och Nikie. Detta spel är inte till för någon - Nikie har du ens spelat det?

Har ni gillat dom andra HP spelen så betyder det inte att ni kommer gilla detta, att säga något annat är att lura läsarna på pengar.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

MFC
Medlem

bleh, tänker inte bidra till H.K. Rowlings semesterkassa (om det nu spelar NÅGON SOM HELST ROLL att jag skiter i spelet)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Det är säkert sant att de som inte gillar hp(om jag nu kan förkorta det så), eftersom man då redan tycker att spelet suger inan man startat det, blir minsta lila gup som är dåligt tillräkligt för en stor fet etta. Själv har jag bara testat Demot, mycket till frihet med den där jäkla timern, och det är defenitift inte ett mus o keyboard spel.

Bt
Medlem
Skrivet av Famest:

Harry Potter kommer aldrig bli bra som spel, men jag älskar böckerna och filmerna så jag köper spelen ändå :D!

Bra att det finns sånn som dig som gör så att EA kan pumpa ut skit utan att behöva oroa sig för att skapa något med kvalité.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

tönt spel....


signatur

//OdL

Medlem

Har inte testat spelet's demo men tyckte innan att det inte var ngt att ha men efter att jag sett filmen på bio så blev jag intresserad av det:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Kommentar till alla inlägg:
Med andra ord är det bara slöseri med tid för mig att ladda hem demot:P

1
Skriv svar