Spelen vi inte fick se på E3

Robot
Medlem
Spelen vi inte fick se på E3

Duke Nukem 4 Ever?
Drömma kan man ju alltid^^

Medlem

Nya GTA visade dom väl?? har för mig jag läste nåt om det på e3live men kanske blandar ihop med nåt annat...

Medlem

Jag skulle viljat sett ett nytt SSX till PS3/360!

Inaktiv
Skrivet av KnäckeHäxan:

Duke Nukem 4 Ever?
Drömma kan man ju alltid^^

passande namn egentligen

Duke Nukem forever
för det är ju just det man får göra vänta för evigt.

Medlem

Inte minst alla Relics nya spel, som tex Company of Heroes: Opposing Fronts och deras kommande Dawn of War spel 2007, som de släppt en teaser för.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Tyckte det konstigaste var att Tekken 6 saknades.

Medlem

dom visade visst ifrån gta, läste om att dom fick se några filmer ifrån det.

sen på sidan som länkades står det: "Peter Jackson's Halo". Han håller på och gör en Halo film, undrar om dom fått det om bakfoten för jag tror inte han är med och gör ett Halo spel, isåfall skulle väl det vara ett spel som var som filmen han gör som väl ska vara efter spelet från början? :\

Medlem

Gud vilken enormt dum lista... och GTA 4 var där, inte visad för alla dock.

Medlem

Synd att dom inte visade någon gameplay film från GTA IV.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Listan e juh helt fläng!

Medlem
Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Duke Nukem 4 Ever?
Drömma kan man ju alltid^^

passande namn egentligen

Duke Nukem forever
för det är ju just det man får göra vänta för evigt.

Men spelet kommer vara så stort att man kommer spela det 4ever!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

vad är det för nolla som skriver att God of War 3 inte var med på E3?

2an spelade man för några månader sen..vet folk inte att det tar tid att utveckla spel?
om dom skulle haft en E3 build redo redan några månader efter GoW2 så.......erm......does not compute!

"Mr.Marbles" borde hängas upp och ner medans otrevliga saker händer med honom..

QRT
Medlem

BG3

Inte väntat men ändå...

Medlem

Jag ville se DoW2 =(

Medlem
Skrivet av dcxs:

ALAN WAKE?!

Inaktiv
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av dcxs:

ALAN WAKE?!

Medlem

Nån som vet vad som hände med Starbreezes nya titlar, t ex nya riddick och deras hemliga "storprojekt"?

Medlem

Ja Alan Wake, och Brothers In Arms?? Med fler...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Yea, Gta IV, Alan Wake och Peter Jackson's Halo


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

God of war 3? Vadfan skärp er, 2an släpptes nyss.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Ja Alan Wake, och Brothers In Arms?? Med fler...

Brother in Arms visades...

Medlem

Skulle velat se Banjo Kazooie 3 till 360 samt Day of Crisis till Wii!

Inaktiv

GTA IV:

"The fourth game in the series lands in October and we're expecting it to be good"

Det är väl det sjätte spelet i serien?

GTA 1, GTA 2, GTA III, Vice City, San Andreas och nu GTA IV? Något som jag inte förstår?

Medlem

Både Vice City och San Andreas var ju mest "efterföljare" till GTA III! GTA IV är fjärde riktiga uppföljaren därav namnet Bam108

Medlem

- GTA IV visades, var in-game men inte mycket mer än en biltur.
- Peter Jackson's Halo är mycket riktigt en film och inte ett spel, projektet är dock lagt på is så filmen kanske inte ens blir av (problem med budgeten).
- God of War 3 är inget mer än spekulationer, de visade God of War till PSP och det såg minst sagt imponerande ut.
- Spore vet vi redan en hel del om, vi har sett det på en drös mässor senaste tiden. Är faktiskt glad över att det inte visades nu, de får gärna jobba på det istället så det blir klart tills början av 2008 då det ska släppas!
- Ett nytt Rainbow Six - spekulationer, inga fakta
- PoP 4 - Assassins Creed är deras nuvarande projekt, skulle också lägga all fokus på det spelet då det verkar bli så förbannat bra!
- FF XIII - enda spelet jag håller med om att det saknades på E3 i deras lista


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av Spitt:
Skrivet av HaZe303:

Ja Alan Wake, och Brothers In Arms?? Med fler...

Brother in Arms visades...

Jaha... då missade jag det.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

make this stright;

PJ; Halo är en film, ja. Men det dom syftar på är antagligen Halo Wars , vilket kommer hänga ihop med filmen. Det kan alla människor menllan 1 o 10 räkna ut, eller kanske inte dom som kan räkna binära tal.....

GTA4 visades ja, men inte direkt någonting nytt som vi inte sett förut.

Att inte visa spore var verkligen en miss. Dom har tidigare visat det förut och bode verkligen ha kommit en bit på det nu.

THQ spelen var det inte så mång utav. Kanske inte nått upp till en standard som krävs? DoW2 måste ju verkligen vara WOW mkt bättre en 1an och ja, ha något nytt.

Medlem
Skrivet av Nikie:

PJ; Halo är en film, ja. Men det dom syftar på är antagligen Halo Wars , vilket kommer hänga ihop med filmen. Det kan alla människor menllan 1 o 10 räkna ut, eller kanske inte dom som kan räkna binära tal

Dom visade ganska mycket från Halo Wars. Kolla på gametrailers.com.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar