OpenArena - gratis Quake III

Robot
Medlem
OpenArena - gratis Quake III

Intressant. Blir nog att testa någon gång.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Dom slog på den stora trumman, och gjorde det exakt som q3 fast mycket mycket sämre Dåligt..

Medlem

Haha, såpass? ><. Blir nog till att prova iaf, ser juh ut som nya vapenmodeller och grejer också. spexigt!

Inaktiv

mm Quake 3...

hade lika kul i det som på Quake 1 QW .

Inaktiv

Det var mig en ful Naga.

Inaktiv

Det var roligt... men fan vad fort det gick!

Medlem

Jag förstår inte varför någon orkar göra det här överhuvudtaget. Gameplay:et är Q3 rakt av... grafiken är sämre och ljuden mycket sämre.

Vill man spela Q3 så varför inte spela Q3? Det är inte som att det kostar vidare mycket, man kan hitta samlingspack med Quake spelen för några hundringar i dom flesta butiker.

Är det gratis FPS i stil med Q3 man är ute efter så finns det ju Warsow till exempel. Dom gjorde iaf lite annorlunda gameplay istället för att göra en dålig kopia bara.

Inaktiv

nexuiz är fan så mycket bättre


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Intressant att koden är lös iaf!
Den är visserligen ganska daterad nu men med lite nya effekter och så så duger den än idag. Hoppas nåt större projekt ser dagens ljus snart. Ingen här som är intresserad av att knåpa ihop nåt?

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Jag förstår inte varför någon orkar göra det här överhuvudtaget. Gameplay:et är Q3 rakt av... grafiken är sämre och ljuden mycket sämre.

Vill man spela Q3 så varför inte spela Q3? Det är inte som att det kostar vidare mycket, man kan hitta samlingspack med Quake spelen för några hundringar i dom flesta butiker.

Är det gratis FPS i stil med Q3 man är ute efter så finns det ju Warsow till exempel. Dom gjorde iaf lite annorlunda gameplay istället för att göra en dålig kopia bara.

Det är gratis och du slippre konfa ditt q3 sönder och samman.

Inaktiv

Fy bövelen vad fula karaktärsmodeller det är här i OpenArena

1
Skriv svar