Monster Madness: Battle for Suburbia

Robot
Monster Madness: Battle for Suburbia

Vad har zombier, varulvar, troll, tanter, spindlar och jättar gemensamt? De måsta allihopa utrotas såklart. I Monster Madness ger du samtliga fantasifoster smockan i sann hack n' slash-anda samtidigt som diverse popkulturella referenser utdelas. Ett lovande upplägg, men utvecklarna behöver lära sig vad originalitet innebär samt hur man portar spel smärtfritt.


Medlem
Monster Madness under luppen

"Zombieslakt med gamla anor - håller konceptet än?" Nej...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Spelade demot på 360n, verkade ganske lovande, även om styrningen var lite svår att vänja sig vid.

Medlem

Satan i gatan vilken grafik!!! DirectX 10!!!!!

Inaktiv

Uuhh, det är det där spelet, har hört att det ska suga

Medlem

Måste säga att det här är bland det sämsta jag spelat till PC, och jag trodde faktiskt att det skulle vara riktigt kul. Funkar nog mycket bättre till konsol dock.

Inaktiv

Spelet är charmigt på sitt sätt och skitkul när man är fler. Speciellt på 360:n, orka såga

Medlem

Har inte spelat på pc, men jag är ganska förtjust i 360 versionen.

Medlem

Har spelat det på pcn och det röjer på alldeles underbart för det mesta.
Enda jag störde mig på var att menyerna fortfarande var Xbox 360-menyer, och ej anpassade till pc (och den känsliga fordonsstyrningen, som jag dock efter en liten stund vande mig vid).
Värt en 3a i betyg från mig iallafall.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Någon som lirat det? TÄnkte skaffa till 360in och lira lite med tjejen.

Medlem

Dra hem demon från live o testa lite innan du köper


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Ny som har testat pc versionen, vart har ni fått det ifrån? Har spelet släppt ännu eller finns det ett demo?

Älskade gamla Zombies ate my neighbours och uppföljaren. Hade varit skoj att testa detta. Synd att det inte släpps till Wii...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Jag och 2 av mina brorsor har beställt det här tillsammans till 360, körde demot endel, helskönt slaktspel att köra tillsammans.

Avstängd

Skulle jättegärna ha den på ps2

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Skulle jättegärna ha den på ps2

Lär förmodligen aldrig hända med tanke på vilken spelmotor det kör (Unreal Engine 3).
PS2 skulle aldrig klara av spelet tyvärr, alldeles för klen konsol.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

spela med Xbox kontroller på pc på projektor :>

1
Skriv svar