Bilder från Tabula Rasa

Robot
Medlem
Bilder från Tabula Rasa

Mjäh, känns som lite "jaha"-känsla över dessa screens. Är det något som får detta att sticka ut ur mängden, förutom att det är just Lord British som gör det?

Medlem

raslon: Icke. Hemskt spel. Bör undvikas.

Inaktiv

vackert......ett säkert köp


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag tycker det verkar vara väldigt intressant men precis som med alla andra MMORPG vill jag kunna testa spelet innan jag köper det, så man får väl hoppas att de släpper en öppen beta eller något innan det släpps.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Är verkligen sugen på detta spel. Tycker att det ser riktigt bra ut också, hoppas det tillför något nytt bara.

Medlem

Är det inte ett MMOFPS? Tycker det ser lite tråkigt ut ialf.

Medlem

Det är väldigt tråkigt... Väldigt, väldigt tråkigt. Känns inte alls som något speciellt, eller roligt. Fult, trångt och lite allmänt "koreanskt dussin-MMO" är mina intryck.

Medlem

Skulle vara kul att prova en trial.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Det är väldigt tråkigt... Väldigt, väldigt tråkigt. Känns inte alls som något speciellt, eller roligt. Fult, trångt och lite allmänt "koreanskt dussin-MMO" är mina intryck.

spelat det eller?

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Det är väldigt tråkigt... Väldigt, väldigt tråkigt. Känns inte alls som något speciellt, eller roligt. Fult, trångt och lite allmänt "koreanskt dussin-MMO" är mina intryck.

pessimist eh?
jag tycker det känns väldigt bra,imo
väldigt väldigt bra.....och koreanska dussin mmos ser inte ut så här....

de är mest avdankade fantasy mashups


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Vila i frid

Tycker att det inte är så lovande som MMORPG eller MMOFPS eftersom tydligen måste man hela tiden vara koncentrerad för att kunna grinda.

En av sakerna som gör de flesta MMORPGn lätta är att man ska kunna slappna av till dem, inte vara på helspänn som i FPS.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

När ska någon göra ett nytt och nyskpande MMORPG. Tycker detta ser ut som resten.

Inaktiv

ser ju ut som Anarchy Online ;P

Medlem

Har spelat igenom betan för ett par månader sedan. Grafiken är godkänd, fina texturer, men animationerna är nerbantade till något som mest liknar Quake 3. ljudet lite si å så.. hagelgevären låter som paintballgevär, medans de tyngre automatvapnen låter som haubitz-kanoner. Spelkänslan är .....WoW med hagelgevär helt enkelt. Samma repetativa idioti. En eloge till utvecklarna endå, för att de vågat gå ifrån den uttjatade "fantasy"-mallen. Bättre lycka next time.

Medlem
Skrivet av Fargo:

När ska någon göra ett nytt och nyskpande MMORPG. Tycker detta ser ut som resten.

Hur ser ett nyskapandet mmorpg ut?

Medlem

Jag kan inte påstå att jag kommer hålla andan inför det här spelet.

1
Skriv svar