Silent Hunter 4 version 1.3 hos FZ

Robot
Medlem
Silent Hunter 4 version 1.3 hos FZ

Mycket trevligt! bra att de fortsätter fixa till spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Redaktör

Det är helt nödvändigt, för att uttrycka det milt... Men nu ser det ut att börja bli ordning på det i alla fall, som det skulle ha varit från början.


signatur
Medlem

Vad finns det kvar för storbuggar/irritations moment nu då?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade varit kul att veta, har varit intresserad av att skaffa SH4 men efter att ha hört om alla buggar så väntar jag nog lite


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Är det någon som kan förklara för mig hur man spelar tex 1 on 1 där båda har varsin Ubåt ?
Jag och en kompis kan bara köra där en är Ubåt och den andra är typ ett gäng skepp.

Vi vill köra sub vs sub liksom.

Medlem
Medlem

Haha?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Finally!!, blir till damma av min limited edition patcha upp den.. och segla ut igen då!!

"Battle Stations!"


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Synd att spelet inte var så här när de släppte det. Återstår dock att se om de har fixat buggen som gör att man inte kan avsluta ett uppdrag efter att man har fått en ny u-båt och förflyttas till Australien. :/


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Efraim:

Är det någon som kan förklara för mig hur man spelar tex 1 on 1 där båda har varsin Ubåt ?
Jag och en kompis kan bara köra där en är Ubåt och den andra är typ ett gäng skepp.

Vi vill köra sub vs sub liksom.

dude, man jagar inte en ubåt med en annan ubåt på 40-talet... det e nog därför du inte kan göra det... de hade inte teknologin helt enkelt

Medlem
Skrivet av Creep:
Skrivet av Efraim:

Är det någon som kan förklara för mig hur man spelar tex 1 on 1 där båda har varsin Ubåt ?
Jag och en kompis kan bara köra där en är Ubåt och den andra är typ ett gäng skepp.

Vi vill köra sub vs sub liksom.

dude, man jagar inte en ubåt med en annan ubåt på 40-talet... det e nog därför du inte kan göra det... de hade inte teknologin helt enkelt

Ok, har sett alldeles för många overkliga ubåtsfilmer om ww2 kriget då

Hade varit skoj endå.

Finns det något annat ubåtslir som tillåter sub vs sub?

Well.. funkar bättre ja ..men mycket kvar att göra.
Min dator får hicka så fort man compressar tiden tex..
Att skjuta flygplan ifån min GAR-class båt funkar bara om dom anfaller rakt baifrån.. vrider man på sprutan så är det fortfarande bara svart metall i skärmen.. baah!

Mera Game play changes:
Tycker att dom skall göra om hela interfacet när det gäller Båt / Torped / Crew Managment.. det suger så hårt att det inte finns..!
:evil:

Men annars är det jul som f-n


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Creep:
Skrivet av Efraim:

Är det någon som kan förklara för mig hur man spelar tex 1 on 1 där båda har varsin Ubåt ?
Jag och en kompis kan bara köra där en är Ubåt och den andra är typ ett gäng skepp.

Vi vill köra sub vs sub liksom.

dude, man jagar inte en ubåt med en annan ubåt på 40-talet... det e nog därför du inte kan göra det... de hade inte teknologin helt enkelt

Tjaa.. inte en undervattensstrid men ändå 2 ubåtar

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_16057787.asp

Medlem
1
Skriv svar