David Reeves "PS3 blir den självklara vinnaren"

Medlem
Skrivet av zaphiren:

PS3 är ett skämt. Xbox 360 <3

Hehe, ja 360:n är ju verkligen ett gediget kvalitetsbygge

Inaktiv

Fin nyhet, ni missade kanske att snubben jobbar på Sony?.

Allt dom behöver göra för att sälja som smör och inte bli steamrolled av Wii och Xbox är att kolla sin förssäljningstatistik på PS2 och vad som hände när den blev billigare... pga av att dom inte förstår att kvantite äger ocker pris tänker jag vänta tills den kostar 2papp i protest mot deras dumhet, speciellt när Kina och Inden börjar vakna från retroandet ekonomiskt sett och lagligt förstår jag inte deras förhållningssätt utan tycker istället dem framstår som endast totalt urbota korkade, förmdoligen har dom där nya poppis pr konsult idioterna och aldrig ens sett eller hört talas om papperna jag eftersöker att dom ska komma ihåg.

Nintendo floppade en generation, Sega floppade totalt till slut nu och M$ floppar oavsett om dom ligger 1a pga av walk over pga av att dom är just Microshit monopol lollercaex realplayer one gui med 5 installs per köp och dator ok kanske dom är poppis bland dom som gillar The Sims eller är totalt oinsatta. nu är det Sonys tur hoppas jag, har aldrig gillat dom igentligen *evil grin*.

Medlem
Skrivet av Orbek:

[...]M$ floppar oavsett om dom ligger 1a pga av walk over pga av att dom är just Microshit monopol lollercaex realplayer one gui med 5 installs per köp och dator ok kanske dom är poppis bland dom som gillar The Sims eller är totalt oinsatta.

Right....I see...

Inaktiv
Skrivet av Clabbe:

Köpa PS3 är inte billigt hur man än vänder och vrider på det. Fick köpa en tv för 25000 efter jag köpt min ps3 för att kunna utnyttja den ordentligt.

Ett par rumble kontroller får man väl med ha, som tur är så ska man ha 4 ändå när LBP kommer så man kan spela alla 4.

Och sen behöver man ett tangentbord/mus, HDMI kabel, fjärrkontroll plus att alla spelen kostar över 600 kr styck.

Så en prissänkning på 2000 kr är en piss i Nilen. Har man inte jobb eller täta föräldrar så ska man inte bry sig om PS3.

dom ps3 spel jag köper på media markt och elgiganten kostar inte över 600.

fast just nu så är man lite tveksam, har ps3.

men funderar på att dumpa den och skaffa 360 elite.

Medlem

Lagom trött man börjar bli på det här "konsol-kriget". Om en konsol inte floppar helt och hållet så har den inte "förlorat" imo. Och det har gått riktigt bra för både Xbox 360 och Wii, om det nu går lika bra (eller bättre) för PS3 - kul för Sony! Vad mer kan man säga.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av zaphiren:

PS3 är ett skämt. Xbox 360 <3

Troll.

LOL


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

dom ps3 spel jag köper på media markt och elgiganten kostar inte över 600.

fast just nu så är man lite tveksam, har ps3.

men funderar på att dumpa den och skaffa 360 elite.

Nu måste du skoja väll? Du är ju en Sony fanboy... Har sett mycket av det du skrivit i tidigare trådar, allt snack om hur dålig 360 är osv! Antar att du skämtar, annars är det nog något fel.

Inaktiv

Jag är inte riktigt säker vad man ska tro, trenden tycks ju vara att spel kommer till både PS3 och Xbox360. Och då Xbox360n är den sämre så måste väl spelen utvecklas med dess hårdvara i tanke. Sen ser det onekligen ut som att Wii säljer bäst. Men ska bli intressant att se hur det blir i slutändan, men PS3 ser ut att ligga sist för tillfället.

Medlem

the Sony Computer Entertainment Europe presidenten David Reeves säger att ps3an kommer vinna? Förhelvete FZ detta är ingen nyhet.

Medlem
Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av zaphiren:

PS3 är ett skämt. Xbox 360 <3

Hehe, ja 360:n är ju verkligen ett gediget kvalitetsbygge

Och ändå säljer den tackvare alla kvalitets spel som finns till den. Ungefär lika sjukt som alla fanboys som köper ps3an utan att det finns några vettiga spel och för "brand loyality"

Inaktiv

om ni vill veta det,
så har jag faktiskt packat ihop min ps3 och ska lämna in den till inbyte av en 360.

så kan det gå

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av zaphiren:

PS3 är ett skämt. Xbox 360 <3

Hehe, ja 360:n är ju verkligen ett gediget kvalitetsbygge

Och ändå säljer den tackvare alla kvalitets spel som finns till den. Ungefär lika sjukt som alla fanboys som köper ps3an utan att det finns några vettiga spel och för "brand loyality"

Kvalitetsspel... eerrr, Mass effect då eller? Bahaha!
Blir inte alla 360 fanboys förbannade av att alla "exklusiva" spel också hamnar på PC med det extra map packs osv som ni betalar med era hårt intjänade poäng för på Live?

Inaktiv
Skrivet av radiuz:
Skrivet av BangBoomBang:

dom ps3 spel jag köper på media markt och elgiganten kostar inte över 600.

fast just nu så är man lite tveksam, har ps3.

men funderar på att dumpa den och skaffa 360 elite.

Nu måste du skoja väll? Du är ju en Sony fanboy... Har sett mycket av det du skrivit i tidigare trådar, allt snack om hur dålig 360 är osv! Antar att du skämtar, annars är det nog något fel.

nej då det är inget fel.

har haft 3 st felaktiga 360s.
och sen vart utan 360 i över ett halvår nu.

så jag vill chansa och se om dom ny leverade 360 maskinerna funkar bättre.

att man hackat på 360 är för att man varit bitter.
3 st pajade maskiner och man fick nog.

därav hatkampanjen.
men innerst inne har jag inget emot 360 jag är en av dom som haft maximal otur med samtliga 360s man haft.

men nu känner jag att jag vill försöka igen.
och funkar det så blir jag glad.
och har jag otur ja då vete tusan...

men 360n får några chanser till iaf.

ps3 kommer man nog skaffa igen om 1 år eller så.

Medlem

Det är ju världens mest osmarta beslut att göra sig av med PS3:an nu då alla bra spel börjar dyka upp... Men men.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Det är ju världens mest osmarta beslut att göra sig av med PS3:an nu då alla bra spel börjar dyka upp... Men men.

hehe,
jo kanske är lite tokigt att göra ett inbyte.
ps3 an här hemma får helt enkelt ta semester ett tag.
en 360 premium kostar nuförtiden 3.200 ?

en elite är det ingen ide att man skaffar, för min lcd tv har inte hdmi uttag.
och 120 gigs hdn kan man köpa till premium versionen sen om man vill ha den ?

Inaktiv

Men allvarligt kan ni sluta skriva sånt här skit som nyheter, senaste veckorna har det varit typ 10st sånna här Pelle XXXX tror/ tycker att PS3 kommer vinna/är bäst/har vunnit bla bla bla bla bla!

Någon som försöker hävda något eller?

Det är väll självklart att snubbarna bakom konsollen eller som har valt att utveckla exklusivt för just den konsollen inte kommer säga något negativt om just den.

Det enda nyheter som denna resulterar i är en bitch fest för fanboys.

Inaktiv

fanboys har det nog rätt så bra ändå.

det är ju dom som verkligen hittat det dom gillar och brinner för det.

det är värre för den som inte kan bestämma sig.

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av zaphiren:

PS3 är ett skämt. Xbox 360 <3

Hehe, ja 360:n är ju verkligen ett gediget kvalitetsbygge

Och ändå säljer den tackvare alla kvalitets spel som finns till den. Ungefär lika sjukt som alla fanboys som köper ps3an utan att det finns några vettiga spel och för "brand loyality"

Kvalitetsspel... eerrr, Mass effect då eller? Bahaha!
Blir inte alla 360 fanboys förbannade av att alla "exklusiva" spel också hamnar på PC med det extra map packs osv som ni betalar med era hårt intjänade poäng för på Live?

mass effect, halo, pgr, forza, dead rising, lost odessesy m.m.

nej jag är inte det minst förbannad då inte orkar eller har viljan att uppgradera min dator hela tiden. optimeringar, drivrutiner, vista m.m.

De ända som bryr sig om att exklusiva titlar försvinner till PC efter typ 1-3 år efter att det släppts på 360 är fanboys av alla sorter. Det är ju inte möjligt att köra games for windows utan att stödja MS ändå med vista powah, så förstår inte hur ps3 fanboys kan se någon vinst med detta.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av zaphiren:

PS3 är ett skämt. Xbox 360 <3

Hehe, ja 360:n är ju verkligen ett gediget kvalitetsbygge

Och ändå säljer den tackvare alla kvalitets spel som finns till den. Ungefär lika sjukt som alla fanboys som köper ps3an utan att det finns några vettiga spel och för "brand loyality"

Kvalitetsspel... eerrr, Mass effect då eller? Bahaha!
Blir inte alla 360 fanboys förbannade av att alla "exklusiva" spel också hamnar på PC med det extra map packs osv som ni betalar med era hårt intjänade poäng för på Live?

mass effect, halo, pgr, forza, dead rising, lost odessesy m.m.

nej jag är inte det minst förbannad då inte orkar eller har viljan att uppgradera min dator hela tiden. optimeringar, drivrutiner, vista m.m.

De ända som bryr sig om att exklusiva titlar försvinner till PC efter typ 1-3 år efter att det släppts på 360 är fanboys av alla sorter. Det är ju inte möjligt att köra games for windows utan att stödja MS ändå med vista powah, så förstår inte hur ps3 fanboys kan se någon vinst med detta.

Microsoft OS != Xbox 360, jag vet att det kan vara lätt att ta miste på... men seriöst, det där är fan det sämst argumentet någonsin. Stödja MS genom Vista? Det har lika mycket relevans för konsolkriget som att 360-fans går och ser Spider-Man 3 på bio.

De spel du rabblade upp har heller ingen som helst relevans då allt har med personlig smak att göra, så skippa trashtalking om "vettiga spel" bara för att du inte kommer på fler argument.

Medlem

^- skönt att du hoppade över hela mitt argument med att alla människor inte är intresserad av att spela 360/PC exklusiva spel just på PC platformen

detta är ett forum så jag trodde personliga åsikter hade en relevans plus vad du säger är din högst personliga åsikt; men gör det mer sant för det?

Games for windows motsäger de du försöker få fram; speciellt om MS börjar knyta mer och mer till sin live tjänst på PCn

jag jämnförde två st spel "platformer" som är bunda till varandra genom att 360 är ägd av ms medans games for windows är bundet till vista som är en platform för pc spel. Medans du hoppar på en helt annan branch; undrar vem som börjar för slut på argument o.O

Medlem
Skrivet av Hubbe:

map packs osv som ni betalar med era hårt intjänade poäng för på Live?

Har för mig att alla map packs som kommit till Gears och rainbow six kommer bli free typ mot vintern. Bara att vänta eller hur? Är det inte resistance map packet som kostar 8 dollar för 2 st banor? De är ungefär lika skrattretande i min mening men men.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Fin nyhet, ni missade kanske att snubben jobbar på Sony?.

Allt dom behöver göra för att sälja som smör och inte bli steamrolled av Wii och Xbox är att kolla sin förssäljningstatistik på PS2 och vad som hände när den blev billigare... pga av att dom inte förstår att kvantite äger ocker pris tänker jag vänta tills den kostar 2papp i protest mot deras dumhet, speciellt när Kina och Inden börjar vakna från retroandet ekonomiskt sett och lagligt förstår jag inte deras förhållningssätt utan tycker istället dem framstår som endast totalt urbota korkade, förmdoligen har dom där nya poppis pr konsult idioterna och aldrig ens sett eller hört talas om papperna jag eftersöker att dom ska komma ihåg.

Nintendo floppade en generation, Sega floppade totalt till slut nu och M$ floppar oavsett om dom ligger 1a pga av walk over pga av att dom är just Microshit monopol lollercaex realplayer one gui med 5 installs per köp och dator ok kanske dom är poppis bland dom som gillar The Sims eller är totalt oinsatta. nu är det Sonys tur hoppas jag, har aldrig gillat dom igentligen *evil grin*.

Vad?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- skönt att du hoppade över hela mitt argument med att alla människor inte är intresserad av att spela 360/PC exklusiva spel just på PC platformen

Nej, självklar inte alla bara de "få" personer som inte tjackat 360 och inte ser nån anledning att göra det nu när GeoW, Bioshock och Alan Wake även kommer till PC vilket faktisk är en stor del av de "exklusiva" spel som man faktiskt kan tänka sig att köpa 360:n för.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

detta är ett forum så jag trodde personliga åsikter hade en relevans plus vad du säger är din högst personliga åsikt; men gör det mer sant för det?

Absolut har din personliga åsikt relevans men bara om den faktiskt ger nån sorts poäng eller slutsats. Att säga att 360 säljer för "alla kvalitetsspel" och sen klaga PS3:ans spelutbud är lågt - lägre än Glocalnet. Vet du varför? Jo, för att det bara med personlig smak att göra!

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Games for windows motsäger de du försöker få fram; speciellt om MS börjar knyta mer och mer till sin live tjänst på PCn

jag jämnförde två st spel "platformer" som är bunda till varandra genom att 360 är ägd av ms medans games for windows är bundet till vista som är en platform för pc spel. Medans du hoppar på en helt annan branch; undrar vem som börjar för slut på argument o.O

Åter igen - har inget som helst med det pågående konsolkriget att göra oavsett om det är bundet till MS eller inte. Det är du som drar in andra brascher, jag använda bara en liknelse med precis samma sammanhang men uppenbarligen gick det inte fram till dig.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Hubbe:

map packs osv som ni betalar med era hårt intjänade poäng för på Live?

Har för mig att alla map packs som kommit till Gears och rainbow six kommer bli free typ mot vintern. Bara att vänta eller hur? Är det inte resistance map packet som kostar 8 dollar för 2 st banor? De är ungefär lika skrattretande i min mening men men.

Nu var poängen inte huruvida map packs kostar pengar på ps3:an utan att pc-spelarna får det gratis i pc-versionen.

Fission Mailed.

Medlem

GoW map-packen blir gratis för nerladdning 22 September.
Det är förövrigt helt normalt att senaste utgåvan har det som kom till nerladdning till förra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar