E3-trailer: Kane & Lynch: Dead Men

Robot
Medlem
E3-trailer: Kane & Lynch: Dead Men

skit gammal film sätt den för länge länge sen


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

joo den här e skitgammal.. finns till och med på steam media och det har den gjort ett tag nu.

Skägg.
10 Chambers

Hm, det är vad #Io Interactive kallar sin E3-trailer, snyggt jobbat. Som om ingen skulle märka något.


signatur
Medlem

spelet ser inte lovande ut...känns som att man tagit hitman blood money och satt dit två nya karaktärer. animationer ser ruggigt dåliga ut, gameplay och ban design ser riktigt o genomarbetade ut...nej tack...synd


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

old


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

Jag kommer iaf skaffa detta spel, älskade hitman så då kan det här fan inte vara dåligt

Medlem
Medlem

Sjukt gammal! Skumt att dom kallar den för E3-trailer... FZ är vakna somvanligt

Bt
Medlem

ooold


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Men ska alla klanka ner och säga old?

OOold!

... ville också

Skrivet av Loading:

Jag kommer iaf skaffa detta spel, älskade hitman så då kan det här fan inte vara dåligt

Är väl snarare mer likt freedom fighters än Hitman


signatur
Medlem

Jag struntar i om ni bitchar att det inte kommer bli bra. Jag är helt säkert på att spelet kommer bli bra och jag ser efram emot det

Jag tycker det verkar intressant Hoppas att IOI kan fixa ett riktigt actionspel, Freedom Fighters var ju sådär. Men det var ju ett tag sen. Hoppas de kan fixa bra AI också, har ju inte varit deras starka sida. Men ändå ett spel jag följer och hoppas blir bra.

Medlem

Suck...

Sicken graffe.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar