Se Mass Effect i aktion

Robot
Medlem
Se Mass Effect i aktion

Åh. Det är SÅ STORT habegär på denna titel. jag gillade iofs inte kotor, men detta ska ju vara mera action så det blir säkert svinbra

Medlem

Underbart, gillar rösten på grodan skarpt

Föresten, kan man göra Sheppard till en tjej i början och isf kan hon bli lesbisk? - i ett snabbt klipp i E3 trailern ser det ut som Sheppard och tjejen i vitt kysser varandra.. bara en tanke


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

älskar grafiken


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av cribba:

Föresten, kan man göra Sheppard till en tjej i början och isf kan hon bli lesbisk? - i ett snabbt klipp i E3 trailern ser det ut som Sheppard och tjejen i vitt kysser varandra.. bara en tanke

Kan man ens göra sin egen karaktär? Inget som jag läst iaf

Fast iofs har jag ju inte läst så mycket... Vore iaf mycket om dom ska göra man och kvinno röster till alla utav spelarens dialoger i spelet.

Inaktiv
Skrivet av cribba:

Underbart, gillar rösten på grodan skarpt

Föresten, kan man göra Sheppard till en tjej i början och isf kan hon bli lesbisk? - i ett snabbt klipp i E3 trailern ser det ut som Sheppard och tjejen i vitt kysser varandra.. bara en tanke

Ja man kan skapa en homosexuell karaktär, Bioware vill glädja de som vill ha lesbian pr0n i sin rpg upplevelse.

Skrivet av ladd:

Kan man ens göra sin egen karaktär? Inget som jag läst iaf

Ja, med väldigt stor customisation, tror till och med att du kommer kunna påverka din karaktärs röst.

Medlem
Skrivet av ladd:

Kan man ens göra sin egen karaktär?

Japp!

Medlem
Medlem

Whahaha! Nu blev jag ännu med sugen på detta grymma spel!!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem
Medlem

dyr månad november, mass effect och assassin's creed


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

till pc....

QRT
Medlem

Såg grymt ut! Hur ska jag orka vänta tills november?!

Medlem

Skitgrymt! Jag hoppas ni inte missar "Stage demo" som låg på Gamespot. Den innehåller både det här klippet som direktlänkades plus långt mycket mer gameplay och snack.

Inaktiv

Tror fan detta kommer bli årets spel.. Verkar så jävla "genom-bra" helt enkelt

Medlem

Sjukt jävla snygga animationer.. så klockrent att de inte bara rör på läpparna utan artikulerar med händerna o vrider o vänder sig också! Givet spel om det nu kommer till PC?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Jag vill ha NUUUUUUUU! :'(

Medlem

mumma ! me wants me needs !

Medlem

herrefuckingjävlar vad det ser bra ut!


signatur

tjenare!

Medlem

Ser superintressant ut.... _OM_ det nu kommer till PC. Att titta på de andra ingame-filmerna där lite combat uppstår är ju bara pinsammt. Att spela dessa spel med en handkontroll är för mig otänkbart, det tar mig genast tillbaka till doom eller quake1 med piltangenter.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Musiken, MUSIKEN, MUSIKEN!!!!!!! Det är ju som en Bladerunnerorgie. Aaaah, pleasure overload.

Seriöst, dock. Verkar helt underbart. Måste dock påpeka att striderna verkar vara det svaga i spelet. Alltså, de ser kul ut men jag kan tänka mig att efter ett tag kommer jag bara vilja glo på galaxkartan, utforska världar och interagera med karaktärer. När en fajt dyker upp kommer man väl till slut sucka uppgivet och göra sin plikt. Så blev det till slut för mig i Oblivion.

Får hoppas på att alla mäktiga förmågor och gadgets gör striderna intressanta.

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Ser superintressant ut.... _OM_ det nu kommer till PC. Att titta på de andra ingame-filmerna där lite combat uppstår är ju bara pinsammt. Att spela dessa spel med en handkontroll är för mig otänkbart, det tar mig genast tillbaka till doom eller quake1 med piltangenter.

Jag har haft samma åsikt som dig länge, länge men när jag väl tog för mig att köpa en Xbox 360 och spela igenom c:a 3 fps så känndes det faktiskt helt ok.

Medlem

Äntligen ett riktigt rollspel. Hoppas bara de inte tagit bort allt för mycket "rollspelande" för att blidka den mera "skjut-först-tänk-sen"-massan

Edit: Då klippet endast visade en dialog är min oro kanske i onödan...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:

Ser superintressant ut.... _OM_ det nu kommer till PC. Att titta på de andra ingame-filmerna där lite combat uppstår är ju bara pinsammt. Att spela dessa spel med en handkontroll är för mig otänkbart, det tar mig genast tillbaka till doom eller quake1 med piltangenter.

Sånna här spel ska avnjutas framför teven nedsjunken i soffan med hemmabion på högsta volym och handkontrollen i knät.
Sitta hukad framför datorn och pilla på tangenterna är stenåldern i detta fall

Medlem

gryyymt snyggt:D

Medlem
Skrivet av fakka:

Jag har haft samma åsikt som dig länge, länge men när jag väl tog för mig att köpa en Xbox 360 och spela igenom c:a 3 fps så känndes det faktiskt helt ok.

I hear you, tror säkert det kan vara _ok_ men inte på långa vägar lika bra som en good old keybord o mus.

Skrivet av Dogge:

Sånna här spel ska avnjutas framför teven nedsjunken i soffan med hemmabion på högsta volym och handkontrollen i knät.
Sitta hukad framför datorn och pilla på tangenterna är stenåldern i detta fall

Miljön framför tv'n är ju guld, inget man kan säga något om. Dock så är det ju spelet det hela gäller och då är för mig kontrollen en viktig del.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Det är ju ett singleplayer-spel vi snackar om. Dessutom är det inget FPS så jag ser inte vad som skulle vara ett "problem" med kontrollerna. Går liksom inte heller att jämföra ett snabbt spel som Quake/Quakeworld på PC med ett TPS-spel med RPG-fokus på konsol och nästan direkt dömma ut det pga handkontrollen.

Inaktiv

Jag tycker helt klart handkontroll är att föredra i denna typ av spel, gillande KOTOR betydligt mer på Xbox än på PC som en jämnförelse.
Men aja smaken är som baken.

Medlem

Fast KotOR och det här är ju ändå en viss skillnad. I kotor siktar man ju inte till skillnad från Mass Effect som det verkar.

12
Skriv svar