Se Mass Effect i aktion

Medlem

Ser riktigt smaskigt ut. Däremot så hoppas jag på en PC version eftersom jag inte har 360


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Gurkoz ibland är det faktist otroligt skönt att spela ett spel med handkontroll, speciellt om det är third (inte första) person shooter.
Om du har testat GoW till 360 förstår du vad jag menar :).

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Ser superintressant ut.... _OM_ det nu kommer till PC. Att titta på de andra ingame-filmerna där lite combat uppstår är ju bara pinsammt. Att spela dessa spel med en handkontroll är för mig otänkbart, det tar mig genast tillbaka till doom eller quake1 med piltangenter.

Om du har spelat exempelvis Halo / Gears of War så borde du veta att 360-kontrollen är mer än kababel till att användas till detta spelet, och det kommer funka perfekt imo


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

KoP
Medlem

Äsch, det är för inrotat hos många att man endast kan spela fps med tangent/mus.. något annat kan verka helt förkastligt.
Men med träning och lite tid så flyter det på minst lika bra med
handkontroll. Man lär sig helt enkelt. Inte svårare än så.

Medlem

Fy fan va jag vill ha det här

Medlem
Skrivet av KoP:

Äsch, det är för inrotat hos många att man endast kan spela fps med tangent/mus.. något annat kan verka helt förkastligt.
Men med träning och lite tid så flyter det på minst lika bra med
handkontroll. Man lär sig helt enkelt. Inte svårare än så.

Med autoaim såklart


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

KoP
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av KoP:

Äsch, det är för inrotat hos många att man endast kan spela fps med tangent/mus.. något annat kan verka helt förkastligt.
Men med träning och lite tid så flyter det på minst lika bra med
handkontroll. Man lär sig helt enkelt. Inte svårare än så.

Med autoaim såklart

Nej nej nej.. autoaim suger.. man känner sig inte lika delaktig i ett spel om man har det påslaget.
Snarare fingerfärdighet och övning.

Inaktiv

Kan man lira Gears med handkontroll kan man fan lira detta
Ser ut som om de tagit en del influenser från gears oxå, cover mot väggar och när han sprinta var det ganska likt "rodie run".
Hur som hällst riktigt coolt, nog det spel jag ser mäst fram emot denna höst efter Halo 3.

Medlem

I'll take your words att det går hehe, jag spelar själv inte dessa spel med någon handkontroll så jag ska egentligen inte uttala mig. Blev bara så sjukt avskräckt av de in-game filmerna jag såg när någon spelade så ryckigt och segt.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

Åh fy fan. Givet köp


signatur

War never changes.

Inaktiv

Här kan ni ladda ner dialogscenen plus ett annat klipp
som visar en strid, i hög upplösning.

Klipp 1
Klipp 2

Skrivet av Dogge:
Skrivet av gurkoz:

Ser superintressant ut.... _OM_ det nu kommer till PC. Att titta på de andra ingame-filmerna där lite combat uppstår är ju bara pinsammt. Att spela dessa spel med en handkontroll är för mig otänkbart, det tar mig genast tillbaka till doom eller quake1 med piltangenter.

Sånna här spel ska avnjutas framför teven nedsjunken i soffan med hemmabion på högsta volym och handkontrollen i knät.
Sitta hukad framför datorn och pilla på tangenterna är stenåldern i detta fall

Vill jag sitta nedsjunken i soffan så behöver jag inget 360 spel eller någon konsol alls för övrigt bara en kall öl eller en gingrogg och aktuellt på tv! PC release åt lilla mig anser jag


signatur
Medlem

Alldeles underbart, och tror det kommer bli riktigt soft att köra på 360, finns juh massor med fps/tps som är najs på konsol, och det här verkar juh vara lite Gears of Warigt, och skönare spel än det får man leta efter imo, så det här blir nog alldeles alldeles mega underbart. \o/
-ser fram emot massor-

Medlem

Bara jag som INTE gillar denna typ av spel? Hatade Kotor-spelen och det här ser bara trisst ut, överdriven grafik som saknar den där känslan..

Medlem

Damn, längtar verkligen! Tror också att det här kan bli årets spel.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Bara jag som INTE gillar denna typ av spel? Hatade Kotor-spelen och det här ser bara trisst ut, överdriven grafik som saknar den där känslan..

Ah, det är nog bara du. *stänker lite vigvatten*

Medlem
Skrivet av radiuz:

Bara jag som INTE gillar denna typ av spel? Hatade Kotor-spelen och det här ser bara trisst ut, överdriven grafik som saknar den där känslan..

Du är nog en minoritet iallafall.

Medlem

Hur ser det här spelet ut att sakna känsla...?

Medlem
Skrivet av radiuz:

Bara jag som INTE gillar denna typ av spel? Hatade Kotor-spelen och det här ser bara trisst ut, överdriven grafik som saknar den där känslan..

jag gillade inte alls Kotor spelen. Verkligen sug. Alla hackar på mig för det, men jag säger, blow me, smaken är som baken.

Dock ser jag fram emot detta ,tror det har mera action,

Medlem

Fattar inte varför alla tror det här kmr bli "årets spel" :S har kollat lite på några bilder o tycker det ser ut som alla andra överskattade sci-fi spel ^^ har dock inte läst handlingen än , men man kan lära sig mycke av att bara se på bilderna hehe

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Fattar inte varför alla tror det här kmr bli "årets spel" :S har kollat lite på några bilder o tycker det ser ut som alla andra överskattade sci-fi spel ^^ har dock inte läst handlingen än , men man kan lära sig mycke av att bara se på bilderna hehe

Tar tillbaks det där ^^ kollade lite gameplay nyss o det verka fan ganska tungt endå xD

12
Skriv svar