Crysis släpps i september, nya bilder hos FZ

Robot
Medlem
Crysis släpps i september, nya bilder hos FZ

Där kom det!

Så killar , bara dags att ni börjar fila på nya burkar

Något som är trist är ju att CoD4 är snyggare, Kz2 med x)

Medlem

omg omg omg Yeeeeessssss


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

äntligen vet man när

Medlem

Trevligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

fan vad gött =D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Släpp spelet istället... orka med det släpps då och det släpps då blablabla...

Medlem

van vad skönt:D tur att man beställt ett dx10 kort nu då:D
fast tror inte att cod4 kommer vara snyggare som du vet är detta spel rankat det snyggaste spelet. inte en chans att cod4 kommer vara snyggare men det kommmr att vara snyggt:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

har redan förbeställt det:D

Medlem

yes äntligen nu blev man extra glad

Medlem
Skrivet av miffot:

van vad skönt:D tur att man beställt ett dx10 kort nu då:D
fast tror inte att cod4 kommer vara snyggare som du vet är detta spel rankat det snyggaste spelet. inte en chans att cod4 kommer vara snyggare men det kommmr att vara snyggt:P

vadå rankast som snyggaste, har du en källa på det?

Och har du ens sett CoD 4 ? Tveksamt eftersom ditt uttalande är sådär.

KZ2 är också snyggare en detta.

Medlem

Nikie då kan du visa där det står att cod 4 är snyggare än crysis då eller?

Inaktiv

Hoho, finfint

Medlem

ska införskaffas


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Nikie, hate to break it to you..
Även jag har läst att Crysis är rankat som det snyggaste spelet och varken KillZone 2 eller Call of Duty 4 har samma grafiska standard och fysiska möjligheter, men det är ju min åsikt

Medlem

ett datum betyder ju knappast nåt, dom kan ju och lär ju skjuta på det.....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Exakt.. hur många ggr har man ej hört att just ett spe lska släppas då men dagen innan uppskjutet 2 månader typ! så matt på att dom ska försöka hypa ett spel till max,genom förseningar osv... kolla stalker hur länge tog inte det för att släppas???

Dom hypade spelet som fasiken sen släpptes det sicket skitspel..

Spelkänslan är den sämsta ja varit med om plus siktet och gummikulorna som alla vapen tycks skjuta fi fan! ...

Medlem

Det är ju INTE direkt fult.

Och fysiken... oj...

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

Nikie då kan du visa där det står att cod 4 är snyggare än crysis då eller?

jag har inte läst det någonstans, du har väl egna ögon att se med ?

Skrivet av Anton.z:

Nikie, hate to break it to you..
Även jag har läst att Crysis är rankat som det snyggaste spelet och varken KillZone 2 eller Call of Duty 4 har samma grafiska standard och fysiska möjligheter, men det är ju min åsikt

Fysiska möjligheter? Självklart inte. Du kan inte ta upp någon och kasta det 25 meter...

Och det är väl bara att titta på en video. Har du ens sett hur snyggt och realistiskt allting rör sig i CoD4? Uppenbarligen inte...

jag tycker crysis känns som ett upphottat farcry med lite special effekter. Inte mkt mera. Jag var mera imponerad tidigare, inte längre dock efter detta årets E3.

Medlem

Ska bli kul att se hur det kommer se ut på vanliga datorer!

Medlem

Wow så mycket trams om vilket spel som som är snyggast bla bla bla. Va f*n ni har väll egna ögon och se med, Bara för att du tycker det är det snyggaste och bästa så kanske det inte är de.

BTW Crysis + CoD4 = <3


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

CoD4 är ju precis som tidigare CoD-spel helt linjärt, du springer i stort sett igenom kulisser samtidigt som en mängd scriptade händelser utspelar sig runt omkring. Det är därför många animationer i CoD4 är snygga.

Crysis är å andra sidan väldigt öppet, och enligt mig ändå snyggare än vad CoD4 är.

Medlem

Perfekt, skaffar den nya datorn i september också


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fan va sjönt att man vet när CRYSIS kommer=).Nikie jag har hafte en DX 10 burk sen det kom.Det kommer att bli jätte roligt elle hur JAG LÄNKTAR till september för CRYSIS kommer den 11september och jag fyller år den 14september.athlOn dem kommer nog inte flytta fram CRYSIS=).

Inaktiv

Men när KAN DEM KOMMA MED ETT DEMO =(

Medlem

Jag har spelat crysis och jag har sett CoD4 spelas. Crysis är snyggare. CoD är dock snyggt, inget sagt om den saken.


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

Inaktiv

Har alla normala forummänniskor tagit semester och släppt in 13-åringarna från Game Reactor på forumet? Kvaliten på svenskan får mig att gråta

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av miffot:

van vad skönt:D tur att man beställt ett dx10 kort nu då:D
fast tror inte att cod4 kommer vara snyggare som du vet är detta spel rankat det snyggaste spelet. inte en chans att cod4 kommer vara snyggare men det kommmr att vara snyggt:P

vadå rankast som snyggaste, har du en källa på det?

Och har du ens sett CoD 4 ? Tveksamt eftersom ditt uttalande är sådär.

KZ2 är också snyggare en detta.

ja jag har läst om det och ja jag har sett cod4 ....svarar det på din fråga eller?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av Nikie:
Skrivet av sgt.eagle:

Nikie då kan du visa där det står att cod 4 är snyggare än crysis då eller?

jag har inte läst det någonstans, du har väl egna ögon att se med ?

Skrivet av Anton.z:

Nikie, hate to break it to you..
Även jag har läst att Crysis är rankat som det snyggaste spelet och varken KillZone 2 eller Call of Duty 4 har samma grafiska standard och fysiska möjligheter, men det är ju min åsikt

Fysiska möjligheter? Självklart inte. Du kan inte ta upp någon och kasta det 25 meter...

Och det är väl bara att titta på en video. Har du ens sett hur snyggt och realistiskt allting rör sig i CoD4? Uppenbarligen inte...

jag tycker crysis känns som ett upphottat farcry med lite special effekter. Inte mkt mera. Jag var mera imponerad tidigare, inte längre dock efter detta årets E3.

Nu handlar det dock inte vad Du tycker ser bra ut, utan det faktum att Crysis Är för närvarande det snyggaste utannonserade spelet.

Medlem

Med tanke på hur bra FarCry var, så kan det här bli en riktig höjdare! Hoppas dock på att de håller sig till mänskliga NPC:s och inte en massa mutanter som det var i FarCry

12
Skriv svar