The Simpsons-liret filmat

Robot
Medlem
The Simpsons-liret filmat

Hehe, nice... Dags att damma av den gamla vic-20an nu då


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

coming to every platform ever made:D


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Medlem

\o/


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Äslkar sådana här spel. Hoppas det är skön simpsons stämmning OCH att det finns en spec knapp för "EY CARAMBA!" och "DOH!" emotes x)

Inaktiv

Vet någon om det kommer till PC?


signatur

Japp, jag är skitkass på att stava, hoppas att du kan ha överseende med det :-)

Inaktiv

Är inte musiken när han säger "Coming this fall..." från Remedys gamla goda Final Reality?

Inaktiv

Bra att det släppts EFTER filmen, hatar då film-baserade spel släpps före

Medlem
Skrivet av floube:

Bra att det släppts EFTER filmen, hatar då film-baserade spel släpps före

fast det här är väll inte baserat på filmen?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ingen C64-portning dock, tråkigt :/

Medlem

Finns nog inget simpsons spel som har varit bra.

Medlem
Skrivet av Loading:

Finns nog inget simpsons spel som har varit bra.

Nä verkligen inte..

Medlem
Skrivet av jimmah:
Skrivet av Loading:

Finns nog inget simpsons spel som har varit bra.

Nä verkligen inte..

Simpsons Road Rage på X-Box är ett förbannat roligt bilspel.. 2 Player mode mot en bästa kompis skapar bittra fiender lätt

Så.. Ni har feeeeeeel !

Edit: Stavfel deluxe


signatur
Inaktiv

Tänker köpa det till nintendo 64 hehe

Medlem
Inaktiv

Playstation 2 & 3
PSP
Nintendo DS & Wii
XBOX 360

skall det komma till...

Medlem

Haha jävla kul vad som stod i slutet! lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Dess celshadade grafik påminner mig starkt om Family Guy: The Video Game. Jag tror att spelet kommer att bli dåligt, precis som Family Guy. Det enda som var bra med FGtVG var röstskådespeleriet och musiken, resten var brott mot gaming-konventionerna.
Jag tror nog att det är rättvist att dra parareller mellan dessa två spel, då man drar parareller med serierna...men så är det också utvecklarnas kompetens och kärlek som måste tas med i beräkningen....det återstår att se ifall spelet får goda recensioner.


signatur

Vad är meningen att jag ska skriva?

Medlem

Wtf? Såg jag precis ett clip från Lego Starwars mitt i allt det där cell shadade???

Medlem

Errrr....? O.o ?

Vad skulle LSW göra där?

Medlem
Skrivet av Lith:
Skrivet av jimmah:
Skrivet av Loading:

Finns nog inget simpsons spel som har varit bra.

Nä verkligen inte..

Simpsons Road Rage på X-Box är ett förbannat roligt bilspel.. 2 Player mode mot en bästa kompis skapar bittra fiender lätt

Så.. Ni har feeeeeeel !

Edit: Stavfel deluxe

jag vet inte varför men jag tyckte The simpsons: Barts Nightmare som kom till supernintendo var riktigt kul!

Medlem

AMIGA !


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Khomeini:

Dess celshadade grafik påminner mig starkt om Family Guy: The Video Game. Jag tror att spelet kommer att bli dåligt, precis som Family Guy. Det enda som var bra med FGtVG var röstskådespeleriet och musiken, resten var brott mot gaming-konventionerna.
Jag tror nog att det är rättvist att dra parareller mellan dessa två spel, då man drar parareller med serierna...men så är det också utvecklarnas kompetens och kärlek som måste tas med i beräkningen....det återstår att se ifall spelet får goda recensioner.

Jag tror inte det... Family Guy spelet var så otroligt stelt, dom tog inga friheter alls med licensen. Resultatet blev trist.

Grafiken var även otroligt mycket sämre. Cell-shadingen i Family Guy var väldigt primitiv, här gör dom det rätt. Tar man en stilbild i det här spelet så ser det ut som Simpsons ska.

Kul story i spelet oxo. Simpsons vet dom är inne i ett spel och håller på. Så ska slutbossen vara Matt Groenig, skaparen av serien. Måste ju vara awesome.

Inaktiv

fan ett fu**ing spel.......filmen räcker för min del...


signatur

//OdL

1
Skriv svar