E3-trailer: Metroid Prime 3: Corruption

Robot
E3-trailer: Metroid Prime 3: Corruption
Medlem
E3-trailer: Metroid Prime 3: Corruption

Gillar inte när alltid "FPS" spel ska var a"DEM BÄSTA TILL KONSOLERNA" , folk är lite kåta på skjutande tycker jag, Men detta blir nog den bästa Wii titeln på ett bra tag...

Medlem

Haha, fyfan va muppigt o sitta o vifta me nävarna.

Medlem

yeees helt underbart, längtat efter prime 3!

Medlem

ne jag gillar inte metroid prime spelen


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Älskar spelen.. synd att just det här spelet kommer till bara Wii då jag aldrig tänker skaffa wii.

Medlem
Skrivet av Bam108:

Älskar spelen.. synd att just det här spelet kommer till bara Wii då jag aldrig tänker skaffa wii.

varför inte?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Blir nog en härlig upplevelse *längtar*


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Åhh ge mig ett sidoscrollar metroid ala Metroid III !

Medlem

Ser najs ut
Har inte lirat till GC, är de bra?


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Måste ha! Har sett fram emot detta spel sååå länge nu.

Medlem

Nintendo lät en testa en spelbar demoversion av det på en spelutställning jag var på i Danmark för ett halvår sedan. Fick tyvärr aldrig tillfälle att känna på det själv (det var, föga förvånande, väldigt populärt. Så det var inte så lätt att komma fram till konsolen), men det såg väldigt kul ut.

Av vad jag sett, nog det bästa skälet hittills att skaffa en Wii för.

Medlem
Skrivet av Jimmz:

Åhh ge mig ett sidoscrollar metroid ala Metroid III !

Bara att ladda hem en Amiga-emulator och Turrican, Turrican II eller Turrican III. Go musik är det i dem oxå.

Medlem

Kolla filmerna från IGN, helt GALET grymt säger jag bara! Knappa in kordinater själv i skeppet, saknar ord över hur grymt detta är!

Medlem
Skrivet av DreD:

Ser najs ut
Har inte lirat till GC, är de bra?

Utan tvekan bland de bästa spelen som gjorts till GC. Förutsatt att man gillar Metroidspelen sen tidigare det vill säga.

1
Skriv svar