E3live - Fallout 3, Assassin's Creed med mer

Robot
Medlem
E3live - Fallout 3, Assassin's Creed med mer

Hoppas vi får se lite FO3 action


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

mycket mycket bättre cover idag, även utav presskonferanserna!

Fint jobbat.

Redaktör

Konferensen och presskonferenserna startade inte förrän i går morse lokal tid (sjutiden här i Sverige), därför dröjde det lite innan våra gossar på plats kunde börja skyffla upp egna intryck. Håll utkik ikväll också, infoflödet lär fortsätta.


signatur
Medlem

Jag blev helt soåld på Cod4 trailern när man är prickskytt! I början såg man honom inte när han låg brevid honom...

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Jag blev helt soåld på Cod4 trailern när man är prickskytt! I början såg man honom inte när han låg brevid honom...

Ja det var coolt - då undrar jag hur kul det blir i Multiplayer med såna snipers..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tompa:

Konferensen och presskonferenserna startade inte förrän i går morse lokal tid (sjutiden här i Sverige), därför dröjde det lite innan våra gossar på plats kunde börja skyffla upp egna intryck. Håll utkik ikväll också, infoflödet lär fortsätta.

Men MS eventet var väl kvällen innan dem andra? Ms hade ju sitt 18;00 i Santa M medans Nintendos var på morgonen kring 8? 05;30 var väl klockan här i Sverige, eftersom jag satt och läste livebloggs när jag började jobba 06;00 . Men rätta mig om jag har fel! Tom aftonblaskans spelsidas bloggare skrev ju runt 07;15 x) Det var därför jag gnällde i min blogg >.<

Redaktör

Stämmer bra, Nikie. Men gossarna lyckades få tag på Kaliforniens sämsta hotell, med ytterst labil uppkoppling. Därför dröjde det ett tag innan de fick ut materialet.


signatur
1
Skriv svar