UT III Playstation 3-exklusivt året ut

Robot
Medlem

huhuhu, bra bra.

Medlem

Nja lite besviken blev man allt men kan man koppla in tangentbord och mus då får det duga tills pc kommer då..

Medlem

Bara så ni vet så säger alla andra siter att det kommer till PS3 / PC

"The exclusivity does not apply to the PC, as Unreal Tournament 3 will be released concurrently on the PS3 and PC."

Medlem

Hoppas du har rätt


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Jag har svårt att tro att PS3 tar ifrån PC. Vad jag förstod av Sonys tal så kommer det i november till PS3 med en motor som är optimerad för PS3. Med andra ord finns orginalet till PC och ytterliggare en ordentlig gjord version till PS3an.

Dock det positivaste av allt är just unreal engine 3 kommer att anpassas till PS3an, riktigt nice för kommande spel som kommer med den motorn...för UT3 kommer jag köpa till PC och inte PS3 helt klart.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

Asså, att ett spel är "exklusivt" till ps3/xbox har ALDRIG betytt ngt för pcspelare, PCn är inte konsol, och dealar handlar om konsolexklusivitet


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Löjligt tycker jag... UT om nåt borde ju släppas till PC först... de andra plattformerna borde vara glada att de ens får spelet dit :/ men men... Kommer såpass många bra spel i höst så jag kommer ändå knappt "hinna med" att spela allt

Medlem

så löjligt. här har man väntat på UT3 som en trogen unreal-följare i 8 år - är det här tacken? ska det vara så?

Medlem

Spelar ingen roll, detta spel ska spelas på PC när det än kommer.

Medlem

men vad i helvete epic kan ju hänga sig!

Medlem

Grattis epic tappar nog kunder på detta ...

Medlem

nej det verkar ganska bra för då får de ju rejält betatestat det så att vi pc användare slipper en massa onödiga buggar mm


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

gutt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

360använderna får se det från den ljusa sidan. Ni kommer bli överösta med spel och nu hinner ni spela dom mer och när ni väl klarat dom så väntar UT på er vid början av kvartalet när ni är klara.

Medlem

UT blev ut-tjatat redan vid första spelet.

Medlem

Som ni ser i uppdateringen så kommer det troligen till PC också, gött i så fall.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ah well, UT ska spelas på PC anyway, inte för att min dator äns nästan kommer klara av det.. Så det blir inget UT3 för mig eitherway, men kommer stört mycket annat att leka med i höst till boxen. ^^

Inaktiv

Har väldigt svårt att tro att det inte skulle släppas till PC samtidigt, där har de sina fans, och antagligen sin största spelarbas.

Dessutom sa dom att ps3-spelare även kommer kunna ta del av spelarskapat material från pc-versionen, vilket åtminstonde är en liten antydning till att pc-versionen släpps samtidigt.

Medlem

Vem fan vill lira online FPS på konsol? Vansinne.

Inaktiv
Skrivet av XploD:

Vem fan vill lira online FPS på konsol? Vansinne.

Fråga de där 5 miljonerna som köpte Halo eller vad det nu var :/


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Konstigt nog en bra grej. Pengarna kommer inte räcka till alla spel som jag vill ha. Och ärligt, UT toppar inte min "vill ha"lista.

Sen förstår jag inte riktigt vad Sony kan tjäna på en exlusivitet i några månader? Någon som kan hjälpa mig förstå?


signatur

I fart in your general direction

Medlem

"When they say "exclusive" they mean a console exclusive which means no other console this year. The exclusivity does not affect the PC versions in any way. Our plan is to ship on PC and PlayStation 3 this November. After all how would people bring those great mods over from the PC to the PS3 if we didn't ship the PC version?"

- Mark Rein.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av simulacra:

Asså, att ett spel är "exklusivt" till ps3/xbox har ALDRIG betytt ngt för pcspelare, PCn är inte konsol, och dealar handlar om konsolexklusivitet

gta 3, vice city, san andreas, gta4

Medlem
Citat:

Därmed får företaget lite upprättelse för Microsofts alla Xbox 360-exklusiva tilltag

"Upprättelse"? Gör två fel ett rätt? Att pröjsa för exklusivitet är ond praxis; det får vi aldrig glömma.


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv
Skrivet av XploD:

Vem fan vill lira online FPS på konsol? Vansinne.

PC eller konsol? Ingen skillnad ju. Förutom att du oftast aldrig har något krångel med en konsol jämfört med en PC. Konsol är plug n' play.

Tål att tjatas om o om igen.

Medlem

hatar verkligen när utvecklare gör sådana här saker, dom tar ett känt PC spel och sen släpper det först till en konsol, i detta fall en FPS titel tom. det är ju tack vare PC ägare som just att UT är så populärt

Medlem
Skrivet av cpBillen:

"When they say "exclusive" they mean a console exclusive which means no other console this year. The exclusivity does not affect the PC versions in any way. Our plan is to ship on PC and PlayStation 3 this November. After all how would people bring those great mods over from the PC to the PS3 if we didn't ship the PC version?"

- Mark Rein.

Medlem

Känns som att det kvittar tbh. UT3 borde inte vara något prioriterat spel för 360 ägarna, bara att tippa på vad som kommer till konsolen iaf och som verkligen inte kommer till ps3 nästan samtidigt x)

Inaktiv

Kunde inte brytt mig mindre eftersom det kommer till PC samtidigt. Det är liksom en pina att lira fps i singleplayer på konsol, tanken att spela fps online på konsol har inte ens slagit mig.

Nä, får det snyggare, smidigare och bättre kontroll på pc.

12
Skriv svar