Del tre i Shuttle-tävlingen igång!

Robot
Medlem
Del tre i Shuttle-tävlingen igång!

Känns bra att veta att man svarat rätt på alla frågor hittils. Nu gäller det bara att ha lite tur med! Damn i need a computer Kan ju inte ens skriva FZ inlägg hemma på min sunkna laptop, får göra allt på jobbet ;D

Medlem

fan vad jag hatar utslagsfrågor.


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av niSs:

fan vad jag hatar utslagsfrågor.

Medlem

Jag med, känns aldrig som ens egna argument räcker långt, det finns alltid nån stackare som behöver den bättre.

Man får bara hoppas.

Medlem

Vad menar dom med att man fortfarande har chansen att vinna?

förresten hur bra kan egentligen en sån där liten burk bli? såg en sån i affären.. man får nog int eplats med mkt... Bättre att skaffa riktigt chassi...

+ att man vinner aldrig tävlingar på internet... aldrig (iaf känner inte ngn som nnågonsin vunnit)

Redaktör
Skrivet av Kaleidoua:

Vad menar dom med att man fortfarande har chansen att vinna?

Vi menar exakt det som står: även om du inte varit med från början kan du fortfarande vinna (flest rätta svar sammanlagt vinner). All info finns på tävlingssidan.


signatur
Inaktiv

Vart finns del 2 i tävlingen? Jag såg den häromdagen fast jag hittar den inte nu.

Inaktiv

Vart fan tog del 2 vägen?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

http://www.fz.se/tavling/shuttle_steg3.fz
Är länken till del 3.

http://www.fz.se/tavling/shuttle_steg1.fz
Är länken till del 1.

Då borde:
http://www.fz.se/tavling/shuttle_steg2.fz
Vara länken till del 2, fast den funkar inte.

Medlem

Kan bero på att Del 2 är hos Sweclockers, vilket även del 4 ska var så vitt jag vet


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Amen vafan.. jag sitter på sweclockers hela tiden och tänkte att jag inte skulle vara med i den tävlingen då det räckte med FZ tävlingen. Trodde att ni bara hjälptes åt med tävlingen.

LITE TYDLIGARE VID NÄSTA TÄVLING TACK!
Fan va ruttet..


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

"Tävlingen är uppdelad i fyra delar som publiceras med en veckas mellanrum. Hälften hittas här på FZ, hälften hos Sweclockers. Du behöver inte delta i alla, men ju fler deltävlingar du medverkar i, desto större chans har du att vinna."

Problem att läsa DarthZ?


signatur

tjenare!

Medlem

Om man vill ändra på sin utslags-fråga, kan man då bara skicka in igen så den nya ersätter den gamla? Tror jag fick in lite för många ord i min.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör
Skrivet av toho90:

Vart finns del 2 i tävlingen? Jag såg den häromdagen fast jag hittar den inte nu.

Delarna pågår en vecka styck. När nästa del startats stängs de tidigare.

Skrivet av DarthZ:

LITE TYDLIGARE VID NÄSTA TÄVLING TACK! Fan va ruttet..

Citat:

FZ och Sweclockers arrangerar de kommande veckorna en tävling där två riktigt tunga barebone-burkar från Shuttle ligger i potten.
/.../
Tävlingen är uppdelad i fyra delar som publiceras med en veckas mellanrum. Hälften hittas här på FZ, hälften hos Sweclockers. Du behöver inte delta i alla, men ju fler deltävlingar du medverkar i, desto större chans har du att vinna. Varje rätt svar ger en poäng och de två tävlande som samlat ihop flest poäng vid tävlingens slut vinner.

Hur mycket tydligare än så kan vi vara...? Det är fina priser i potten, lite får ni faktiskt anstränga er om ni vill vara med på allvar. Det tar max en minut att läsa igenom informationen på tävlingssidan.


signatur
Medlem

Denna gång var det lite klurigt, hoppas att man har tryckt i rätt nu

Medlem

Jag kommer inte ha en suck att vinna den här tävlingen Även fast jag varit/kommer vara med i varenda etapp.

Men jag tycker att tävlingen var en kul grej då jag både hänger här och på SWEC. Och föresten är det viktigaste inte att vinna utan att delta

MVH Geisenhausen


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Sådana här tävlingar är så jäkla kul, verkligen. Använder även swec en del, hoppas på det bästa helt klart

Inaktiv

Ja, men kan tolka det på flera sätt, och tydligen så var det inte bara jag som tolkade det så.

Trodde att det var 2 tävlingar, 1 här och 1 där.
Känns bara lite ruttet.. men jo, kul med såna här tävlingar.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Hur kollar ni vilken person på FZ som har vilket konto på Swec? Är det IP-loggor eller e-mail adresser som gäller? (använder olika e-mail adresser på kontona)

Medlem

Du har väl fortfarande samma namn och Hem adress?

Medlem

Ja. Räcker det?

Medlem

Det lär det nog göra, annars är det nog konstigt

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av niSs:

fan vad jag hatar utslagsfrågor.

Samma här.

En av de största anledningarna till varför jag inte orkar vara med i den här tävlingen.

1
Skriv svar