Xbox 360 Elite till Sverige i augusti

Robot
Xbox 360 Elite till Sverige i augusti
Medlem
Xbox 360 Elite till Sverige i augusti

vad kommer den kosta ?

Medlem

Förstår inte vitsen då en stor hårddisk behövs mest till videotjänsten men någon sådan har vi inte - undrar hur dom tänker egentligen.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Förstår inte vitsen då en stor hårddisk behövs mest till videotjänsten men någon sådan har vi inte - undrar hur dom tänker egentligen.

Jaaaa.. dom kanske tänker framåt? Förbereder inför en introduktion av videotjänster på dessa breddgrader? Eller? Vad tror du?

Redaktör
Inaktiv

jodå vi kommer snart ha som i usa,
kunna tanka ner film och serier till en viss kostnad via 360 marcetplace.

Medlem

TITTA BBB! Omg, du säger något bra om 360in *applåder*

Undrar vad disken kommer kosta. Blir den för dyr = köpa en helt ny elite låda istället. Men jag tror dem höjer priset ett par hundra och tar bort den lilla ur sortimentet

Inaktiv

lite negativ får jag nog vara ändå.
men det håller nog alla med om.

varför får vi vänta så länge på att nåt händer i europa ?
köpa film och serier har pågått på usa 360 marcetplace i säkert 6 månader nu eller mer ?

Inaktiv

elite kommer att kosta runt 4500-4900

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

lite negativ får jag nog vara ändå.
men det håller nog alla med om.

varför får vi vänta så länge på att nåt händer i europa ?
köpa film och serier har pågått på usa 360 marcetplace i säkert 6 månader nu eller mer ?

Det är väl klydd med sålda rättigheter antar jag.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Wow! Adda 100 gb och stöd för något som borde ha funnits från början och voila du har en Elite edition -.-

Inaktiv

Faen om man kunde byta in sin gamla kryssis då med bara liten mellanskillnad.

Fast inte för att jag har någon användning av så stor hdd då eftersom jag bara spelar spel på den. O ingen hdmi-anslutning heller. Äsch... jag lackar min svart istället så var problemet löst... hm onödigt inlägg känns det som nu. xD

Inaktiv

Faen om man kunde byta in sin gamla kryssis då med bara liten mellanskillnad.

Fast inte för att jag har någon användning av så stor hdd då eftersom jag bara spelar spel på den. O ingen hdmi-anslutning heller. Äsch... jag lackar min svart istället så var problemet löst... hm onödigt inlägg känns det som nu. xD

Inaktiv

Kommer dom sälja en extern usb/firewire hårddisk för de som redan har en 360 men ändå vill tanka film?

Medlem
Skrivet av dosman:

Kommer dom sälja en extern usb/firewire hårddisk för de som redan har en 360 men ändå vill tanka film?

ja

Medlem
Skrivet av pazu:
Skrivet av dosman:

Kommer dom sälja en extern usb/firewire hårddisk för de som redan har en 360 men ändå vill tanka film?

ja

Hmm, inte direkt men dem säljer ju 120GB hårddisken löst i USA.
Med ett transfer kit.

Medlem

Obegripligt varför dom envisas med elite. I Japan har den sålt hela 2 enheter ;).

Är man beredd att punga ut nästan dubbla priset mot en premium för några få extra GB tycker jag man saknar intelligens. Man får ju i princip en PS3 för samma pris?

Premium är bra prissatt och en bra konsoll. Elite är samma konsoll med några få extra GB och flera tusen dyrare.

Medlem
Inaktiv

OMG ni fattar ju inte så mkt, Den stora grejjen med Elite är inte bara extra GB utan för oss som har en Full HD projektor eller TV så kan man köra spelen i 1920 x 1080p via HDMI.


signatur

Farbror Flänskorv

Medlem

Ms borde ju helt klart fixa nått inbytes program nu när det har gått ut med att så många 360s är felaktigta gjorda,


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Inaktiv

Håller med tidigare talare

Twitch: Källa? Tror knappast på det där belägget att bara 2 st har sålts.


signatur

// zybrid

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

lite negativ får jag nog vara ändå.
men det håller nog alla med om.

varför får vi vänta så länge på att nåt händer i europa ?
köpa film och serier har pågått på usa 360 marcetplace i säkert 6 månader nu eller mer ?

Har inget med microsoft att göra utan de större filmbolagen och kanalerna som producerar tv-serier motsätter sig detta, precis som med DRM skyddet på MP3'or från iTunes.. ska nog vänta och se hur detta blir, förmodligen så kommer de inte sälja splitter nya tv-serier som inte sålts till europeiska kanaler...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar