CoD4-betan enbart till 360

Robot
Inaktiv
CoD4-betan enbart till 360

Det sög ju :'(

Medlem

äckel m$$$


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

det är väll pc-versionen som behövs beta-testas mest?

Medlem

får väll se det positiva, dom kanske känner sig perfekta på pc fronten, och anser att 360 versionen behöver testande, hursomhelst så har jag en 360 så *host* *host* "WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! *host*


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

äckel m$$$

Skyll på Sony isåfall som inte kan fixa sånt här Oo

Medlem

Skulle vara kul att beta testa men eftersom konsolen är bannad från live (Free60) så är det nog kört.

Medlem

Cash is king, så är det bara!

Medlem

Nice, ska delta.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av PiGGeZ:

får väll se det positiva, dom kanske känner sig perfekta på pc fronten, och anser att 360 versionen behöver testande, hursomhelst så har jag en 360 så *host* *host* "WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! *host*

Det där första tror ingen på. Du borde vara ledsen, inte glad, för att det kommer till 360 och inte PC. Eftersom det bara kan vara sämre på en 360.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

*klappar min vita låda*


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem

struntar totalt i betan för när spelet släpps till PC så sitter man där med monsterdator, tjack, 35 liter kaffe och en upplevelse som skulle få en T-rex att självdö snabbare än en StarWars nörd "kommer" över en utvikningsbild med en rakad wookie......slå det botox-box


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv
Skrivet av sebulba666:

struntar totalt i betan för när spelet släpps till PC så sitter man där med monsterdator, tjack, 35 liter kaffe och en upplevelse som skulle få en T-rex att självdö snabbare än en StarWars nörd "kommer" över en utvikningsbild med en rakad wookie......slå det botox-box

Samma sak här... inget skiljer väl mellan konsol-pc version? Eller har jag missat nåt?

Näe dåså...

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Samma sak här... inget skiljer väl mellan konsol-pc version? Eller har jag missat nåt?

Skiljer inget så får man problem att styra normalt samt att det kommer se för jävligt ut på PC.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Skulle vara kul att beta testa men eftersom konsolen är bannad från live (Free60) så är det nog kört.

Varför bannad?

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Samma sak här... inget skiljer väl mellan konsol-pc version? Eller har jag missat nåt?

Skiljer inget så får man problem att styra normalt samt att det kommer se för jävligt ut på PC.

Precis!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av omgponies:

Skulle vara kul att beta testa men eftersom konsolen är bannad från live (Free60) så är det nog kört.

Bara att tanka och bränna ut demos/beta på skiva

1
Skriv svar