World in Conflict-betan startar i dag

Robot
Medlem
World in Conflict-betan startar i dag

någon chans att få se klienten på fz ?


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

tänkte just fråga det också, torrenten är sjukt seg...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

hehe...tänkte precis kommentera att jag hade nyckel men skiten finns ju bara via torrent så då skiter jag i det.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

grafiken är otroligt snygg. Har dock inte testat allt för mycket men det verkar lovande

Medlem
Skrivet av Holmen:

hehe...tänkte precis kommentera att jag hade nyckel men skiten finns ju bara via torrent så då skiter jag i det.

Det är inte bara en torrent som finns utan dessa (officiella)

ftp://download1.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe

ftp://download2.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe

ftp://download3.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe

http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=9871


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Först E3 och nu detta, helt sjukt underbart man är ledig från jobbet i några dagar mumma!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

15 minuter via torrent är väll inte slött men jag vet inte vilken värld ni lever i när ni tycker att det är för långsamt.(:

Medlem

För mig har det tagit hela dagen att ladda ner betan.

Sega ni var med att lägga upp nyheten. Jag tipsade er imorse...

Redaktör

Vi har skrivit om lite andra saker...


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag laddar upp klienten nu, ETA 45 minuter


signatur
Inaktiv

Var inte alls särskilt roligt i multiplayer. Var helt beroende till CoH under hela dess public beta, men jag tröttnade på det här efter en kvart.

Inaktiv
Skrivet av spiken:

Jag laddar upp klienten nu, ETA 45 minuter

Tack så mycket!

Börjar att få lite panik på den sega torrenten nu! =(

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag laddar upp klienten nu, ETA 45 minuter

<3 FZ

Medlem

tackar FZ räddaren i nöden


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Har också tankat betan via torrent nästan hela dagen.. har väl fått ner sisådär 60% eller nåt nu... men de lär ta ett antal timmar till.

Men vad ännu värre är, är att min stationära dator vägrar starta då där e nåt problem med hårddisken ... så även när jag fått ner betaklienten så kan jag ändå inte spela det Får hoppas jag kan fixa min dator innan betan tar slut, alternativt låna pappas dator...

... så egentligen har jag inte så bråttom att få ner den

Medlem

Går det fortfarande att regga sig för en nyckel ? Fastnar på Intel sidan hela tiden som ger ett felmeddelande efter att man har fyllt i uppgifter.....

Inaktiv
Skrivet av SebbeSkarp:

Har också tankat betan via torrent nästan hela dagen.. har väl fått ner sisådär 60% eller nåt nu... men de lär ta ett antal timmar till.

Men vad ännu värre är, är att min stationära dator vägrar starta då där e nåt problem med hårddisken ... så även när jag fått ner betaklienten så kan jag ändå inte spela det Får hoppas jag kan fixa min dator innan betan tar slut, alternativt låna pappas dator...

... så egentligen har jag inte så bråttom att få ner den

Jag beklagar sorgen. Verkligen! =(

Inaktiv

Gryyymt kul spel.
Ladda ner o testa. Lovar att ni inte blir besvikna!

Inaktiv
Skrivet av spiken:

Jag laddar upp klienten nu, ETA 45 minuter

Jag har just nu inget bättre för mig än att sitta här och vänta, vilket jag har gjort den större delen av dagen.

Jag antar att jag kan vänta ett tag till.

Ja just det, jag skulle ju fråga en sak...

Hur går det för dig?

Medlem

Efter en timmas spelning kan jag konstatera att det faktiskt är ganska roligt, dock så verkar ingen annan vilja vara infanteri så jag brukar åka på den rollen nästan jämt. Jag tror det kan finnas en risk att man tröttnar ganska fort på spelet, men det återstår att se.

Skägg.
10 Chambers
Inaktiv

Jag citerar en känd svensk loser...
"Äntligen!"

Medlem

20 minuter kvar till klienten Tack Fz hade ingen god lust att vänta i 20 timmar

Medlem
Skrivet av Flubbe1:

Jag citerar en känd svensk loser...
"Äntligen!"

ahaha herregud höll på att kvävas av colan jag hade i munnen när jag läste det där hhaha

Medlem

jag har märkt att infanteri är den mest underskattade rollen, absolut bäst på att skydda baser, sätter dom i husen och skogarna, infanteri tar halvbra ner helikoptrar och anti-tank infanteri tar ut öm, vet faktiskt inte vad anti-tank är anti till?


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Äntligen får man glädje av sitt DX10-kort! Ser ju helt ljuvligt ut med allt på max i DX10 läge....wow... Heja Sverige!

Medlem

Läste lite om att DX10 delen av spelet inte var så optimalt än så länge men jag har inget själv så vet inte om det stämmer dock.

Men annars tycker jag det är ett riktigt bra spel för att vara i beta stadiet. Jag har inte haft några konstiga buggar än så länge. Tror detta spelet kommer gå långt.

Medlem

Vad folk är bortskämda med bandbredden nuförtiden. Tankar torrenten i 50 kb/s. Är nu på 90% efter ungefär 8h. Är ju inte direkt så att jag har bråttom eller nåt

Medlem

För högt tempo vilket resluterar i ett ganska rörigt spel. Tröttnade också efter 15 minuter. men det var förväntat. Men snyggt är det.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

12
Skriv svar