S.T.A.L.K.E.R.-tillägg i vår

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R.-tillägg i vår

Releasedatum 2010 då antar jag?

Medlem

Trevligt Hoppas de kan släppa det i tid bara

Medlem

Första spelet sög ju så får hoppas detta blir bättre.

Medlem

Givet köp!

Om du tyckte detta spelet sög så suger du själv. Du gav det väl inte mer än 10 minuter gissar jag.
Bästa fps liret jag spelat sedan HL1.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Givet köp!

Om du tyckte detta spelet sög så suger du själv. Du gav det väl inte mer än 10 minuter gissar jag.
Bästa fps liret jag spelat sedan HL1.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Trevligt, hoppas att de får ut det i tid denna gången. STALKER är imo dagens mest underskattade spel, underbart spel, knappast lika linjärt som alla andra nyare FPS spel.:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Peete:

Givet köp!

Om du tyckte detta spelet sög så suger du själv. Du gav det väl inte mer än 10 minuter gissar jag.
Bästa fps liret jag spelat sedan HL1.

Så om man inte har samma åsikt som dig så suger man? Löjligt.
Tyckte också Stalker va ett ointressant/dåligt lir.

Medlem

Yeah underbart....har väntat länge


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Peete:

Givet köp!

Om du tyckte detta spelet sög så suger du själv. Du gav det väl inte mer än 10 minuter gissar jag.
Bästa fps liret jag spelat sedan HL1.

Så om man inte har samma åsikt som dig så suger man? Löjligt.
Tyckte också Stalker va ett ointressant/dåligt lir.

>.< Klassiker... kan ingen kläcka någon lite mer vettig kommentar än: Suger... ^^

Det säger ju mycket... att folk ska ha så svårt för o använda bättre formuleringar och vara lite mer argumenterande.

Tror jag alla uppskattar.

Medlem

www.stalker-game.se har en dedikerad e3-sida uppe, där allt material till uppföljaren samlas på ett och samma ställe, en hel del fina bilder finns det också: http://www.stalker-game.se/e32007.php

Medlem

tycker det känns som att det första spelet var väldigt dåligt optimerat. kunde knappt köra 800x600 med medium på min burk, Opteron 165, 2GB DDR, X1600Pro... men å andra sidan, nästa år kanske min burk är bättre, och då kan den säkert hantera deras tokgamla grafikmotor

Medlem
Skrivet av Peete:

Givet köp!

Om du tyckte detta spelet sög så suger du själv. Du gav det väl inte mer än 10 minuter gissar jag.
Bästa fps liret jag spelat sedan HL1.

Jag gav det kanske 20 minuter.. men känslan var så jäkla dålig.

Pistolen man fick precis i början var ju värsta ärtpistolen, lät som, ja en ärtpistol och gjorde skada som, ja ni gissade, en ärtpistol.

Skjuter jag någon i huvudet så skall det ta ETT skott och ett skott endast. (förutsatt att det inte är en zombie)

Jag får ge det en chans till om det finns tid till det:)


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av mullet:

Jag gav det kanske 20 minuter.. men känslan var så jäkla dålig.

Pistolen man fick precis i början var ju värsta ärtpistolen, lät som, ja en ärtpistol och gjorde skada som, ja ni gissade, en ärtpistol.

Skjuter jag någon i huvudet så skall det ta ETT skott och ett skott endast. (förutsatt att det inte är en zombie)

Jag får ge det en chans till om det finns tid till det:)

Nackdelen med S.T.A.L.K.E.R. var just det att man var tvungen att ge det tid. Spelet var ok i början men blev betydligt bättre när man kommit en bit, speciellt när man kommer till Baren. Sen blev det ännu bättre när man kom till Pripyat. Jag tror att många gav upp för tidigt helt enkelt.

Medlem

Mycket intressant moddning till det också. Men för mycket buggar osv gjorde helt enkelt att jag strunta i att spela färdigt det.

1
Skriv svar