F.E.A.R. dubbelexpanderar

Medlem
F.E.A.R. dubbelexpanderar

Lägg ner redan!!! F.E.A.R, årtiondets mest överskatttade spel1!!!!11 SÅ sämst det där spelet är, snälla lägg ner hela serien istället!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

håller med dig HaZe303....känns väldigt överskattat och monlith ser ut att behöva pengar efter ytterligare en expansion??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Överskattad, ja...
men roligt, ja

kan bli kul

Medlem

överskattat? Ja

Bra spel? ja.

Medlem

F.E.A.R. var kul att spela när det kom men med tanke på alla bra spel som kommer inom den närmaste tiden så måste expansionen verkligen vara av hög klass för att någon ska bry sig.

Medlem

tycker det var ett sjysst action-skräck-fps. lite enformigt ibland kanske, men annars jävligt sjysst ser fram emot expansionen, förra expansionen var iaf riktigt trevlig imo

Medlem

Måste säga att jag älskar FEAR. Kommer det mer av den varan så blir jag glad.

Huruvida folk tycker ett spel är överskattat spelar ingen roll, finns många sådana WoW, BF2 med flera. Jag gillar spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tramsig "skräck", intensiv action.

Medlem

Fear var kanon orginalet men expansionen var fruktansvärd, dels för att spelet hackade bajs fastän det såg samma ut och dels att det var en annan utvecklare som gjorde det vilket är rätt vanligt med expansioner men sånt gillar jag inte när andra ska blanda sig och göra halvtaskiga resultat.

Medlem

Överskattat? NEEEJ!

Jag vill dock inte ha ny expansion i samma kvalitet som förra utan en riktig uppföljare! Men FEAR är enligt mig det bästa och mest intressanta FPS som släppts på mycket länge.

Sen kan ju sägas att ALLA fps har att lära sig av FEAR's ai och strider. Half-Life 2, Doom 3 och alla andra stora fps är ju faktiskt larvigt dåliga när man gämför ai och striderna.

Medlem

är inte folk trötta på fear än?


signatur

Haaf life

Medlem

Trevligt Gillar FEAR B)

Medlem

Första fear var bra... Men resten... nja

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Lägg ner redan!!! F.E.A.R, årtiondets mest överskatttade spel1!!!!11 SÅ sämst det där spelet är, snälla lägg ner hela serien istället!

du e ju inte lite sjuk

Medlem

I en tid när en innehållsfattig pea-shooter som HL2 är nog för att twista era trosor så klagar folk på FEAR.

Sen börjar man ju undra varför allt detta "lägg ner". Köp inte spelet om du inte gillar det, varför det måste läggas ner för att vissa inte gillar det är sjukt.

Medlem

F.E.A.R. 's AI är ingenting jämfört med AI'n i Dark Messiah och då är jag ändå duktigt såld på F.E.A.R.


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

1
Skriv svar