Hurra, I'm back!

Medlem
Hurra, I'm back!

Stunden är kommen, nu är jag tillbaka här på FZ! Vill bara tacka dom snälla kommentarerna jag fick den dagen jag blev avstängd. Om jag minns rätt så var det igår jag fick börja posta igen, så jag har verkligen inte spammat ner sidan som det första någon annan skulle gjort. Hoppas att ni tar det lite lugnt så jag inte åker ut igen.

Från och med idag ska jag vara snällare och skriva mer i varje inlägg. Jag ångrar fortfarande idag att jag skrev "happ" i en nyhet som gjorde att någon rapporterade till en moderator. Så alla vet har jag alltid gillat FZ, det är också därför jag är så aktiv. Hoppas ni som ville utöka till 1 år eller vad ni skrev tar tillbaka det ni sa. Jag blev inte speciellt glad när jag läste det.

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Hurra, I'm back!

regrets are for horseshoes and handbags

Inaktiv
Skrivet av hansen:

regrets are for horseshoes and handbags

Kingen är tillbaka som en Freshman!

Ge han en ny chans och som sagt, blir han bannad igen så blir det förmodligen permanent.

Men hoppas att mosoloa1 sköter sig nu och visar att han verkligen kan skriva!

Medlem

Tycker fortfarande att det kan få utökas till ett år...NOT

Nej ingen förtjänar att bannas i ett år från denna underbara sida bara för att man skrivit något helt onödigt i ett inlägg. Personangrepp och liknande dock.. Det är värre.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Tycker fortfarande att det kan få utökas till ett år...NOT

Nej ingen förtjänar att bannas i ett år från denna underbara sida bara för att man skrivit något helt onödigt i ett inlägg. Personangrepp och liknande dock.. Det är värre.

Joho du! mosoloa1 förtjänar det. Minst ett år, gärna två. Kanske mer..

Medlem

Välkommen tillba...
Vad fan säger jag?!
Don't mind me, im just heading for page 10.

Tycker fortfarande det hade varit passande om han fick rensad status och postcount. Av att döma från hans tidigare inlägg verkar hans värld vara uppbyggt kring det och det hade varit ett lämpligt "straff".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av TysN:

Tycker fortfarande att det kan få utökas till ett år...NOT

Nej ingen förtjänar att bannas i ett år från denna underbara sida bara för att man skrivit något helt onödigt i ett inlägg. Personangrepp och liknande dock.. Det är värre.

Joho du! mosoloa1 förtjänar det. Minst ett år, gärna två. Kanske mer..

Alla gör vi fel ibland Jokkocze, även du. Antar att du slant när du skulle skriva "Permban" :$


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Välkommen tillbaka!

(Undvik nu bara att posta inlägg i ett halvår.)

EDIT: Haha q0rra. Även du felar, ty du är inte i #fz.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av hansen:

regrets are for horseshoes and handbags

Kingen är tillbaka som en Freshman!

Ge han en ny chans och som sagt, blir han bannad igen så blir det förmodligen permanent.

Men hoppas att mosoloa1 sköter sig nu och visar att han verkligen kan skriva!

Hur kan kungen vara tillbaka om hans karriär hitills har varit att skriva ":D", ":)", "happ", ":D:D" i alla forumdelar?

Hoppas din älskade vän lyckas tillföra något nu, annars vet ni vad som väntar ;p


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Skriv inte några negetiva posts eller skit i att skriva helt enkelt..
Sen förstår jag riktigt inte varför fz borde bry sig om nån skriver '' för lite '' It doesen't make any sense!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Skriv inte några negetiva posts eller skit i att skriva helt enkelt..
Sen förstår jag riktigt inte varför fz borde bry sig om nån skriver '' för lite '' It doesen't make any sense!

"Nej för MGS4 är ju skiten liksom. Vad sa du? Att du tycker att Halo är bättre? Pff, skitsnack. MGS4 är bäst. Nuff' said... idiot."

Låt mig sammanfatta det så här: Ibland skriver han inte för lite utan tvärtom; FÖR MYCKET


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar