Film - Gears of War

Robot
Medlem
Film - Gears of War

Ser ju ut att bli skojigt...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Snubben har ju för tusan God Mode.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Seriöst, Gear of War är väldigt överskattat. Jag köpte det spelade igenom det och jag kan iallafall att singelplayer var inget att hänga i julgranen. Grafken är grym men det är för enformigt spel.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Snubben har ju för tusan God Mode.

reagerade på det jag med. lågt.

Medlem
Skrivet av HardRenaLine:
Skrivet av Boomer:

Snubben har ju för tusan God Mode.

reagerade på det jag med. lågt.

Hehehe, han kanske inte är van vid mus och tangent bord


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Boomer:

Snubben har ju för tusan God Mode.

han skulle inte ha kommit långt utan det, kolla bara på hur mycke stryk han får :):P

Medlem

Menart. Fast jag tror mera på IDDQD samma sak men låter tuffare :c

Men precis, i GoW är allt så perfekt vad det gäller kontrollen. Jobbigt kmr det bli för M&TB spelarna.

Medlem

GeoW var det som fick mig att köpa konsol.
Dock gick jag med fienden :>


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av Newt:

Seriöst, Gear of War är väldigt överskattat. Jag köpte det spelade igenom det och jag kan iallafall att singelplayer var inget att hänga i julgranen. Grafken är grym men det är för enformigt spel.

Smaken är som baken , men många plus mig själv anser detta är liret :heart: som gör det värt att köpa en 360. Ser inte riktigt poängen att göra det till pcn, kontrollerna känns som begränsade till just en handkontroll. liksom vanliga fps inte hör hemma på en konsol.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

hoppas bara xbox 360 får nytt singelplayer material är verkligen sugen på mer GOW.

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Menart. Fast jag tror mera på IDDQD samma sak men låter tuffare :c

Men precis, i GoW är allt så perfekt vad det gäller kontrollen. Jobbigt kmr det bli för M&TB spelarna.

Förklara varför det skulle bli svårare för spelare med mus och tangentbord. Jag tror det kommer bli enklare. I alla andra fps så är det enklare med mus och tangentbord.

Medlem

Grattis PC spelare, vore najs att lira dom extra SP banorna, kommer inte funka på min dator anyhoo, får hoppas på att det släpps på marketplaces. :).

Tror anyhoo att Gears of War känslan är mycket skönare på en kryssbox än på datorn.

Medlem

Hm min polare snacka som fan om det här spelet. Kanske nåt att skaffa bara för att se på datorn..

Medlem

satan vad 3pm suger.

Medlem

Jag skulle lätt vilja spela det på pc också. Vore kul att jämföra vilket som egentligen är roligast

Jag har numera vant mig vid fps:er på min xbox och GoW funkade riktigt bra.

Dock störde jag mig väldigt på The Darkness autoaim i början, det var ju löjligt. Siktet bara sögs in på folk hela tiden. Det gick som tur var att stänga av autoaim så man själv fick styra igen


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

1
Skriv svar