Killzone 2 filmat

Robot
Medlem
Medlem

sitter precis och kollar på den ...
Assassin greed ingame finns ute med ... fz.se är för sega

Medlem

Rekommenderar VERKLIGEN Call of Duty 4-trailern! OJOJOJ!.. finns dock inte här ännu!

Medlem

GIEF GIEF GIEF !!!!!!!

Inaktiv
Redaktör
Skrivet av Cyberz:

sitter precis och kollar på den ...
Assassin greed ingame finns ute med ... fz.se är för sega

Just nu är jag den enda skribenten som har FZ som levebröd, övriga skriver på frilansbasis och har andra jobb vid sidan av (om de inte är på semester).

Istället för att klaga på att vi är sega kan du dra iväg ett nyhetstips med nedladdningslänk till filmen. Sådant gör vårt arbete oerhört mycket lättare. Tack på förhand.


signatur
Medlem

Tycker det är imponerade hur när de faktiskt har kommit 05-trailern. Får ju Halo att framstå som hejdå.

Medlem

Du har ett par roliga dagar framför dig då Tompa!

Ser riktigt bra ut. ser fram emot när dom börjar lära sig utnyttja ps3:an till fullo. DÅ har jag säkert köpt en med

Leksand!


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem

Denna trailer är från pre pre alpha fatta då hur retail versionen kommer se ut

Medlem

Ser grymt bra ut faktiskt. :3

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Denna trailer är från pre pre alpha fatta då hur retail versionen kommer se ut

Vad är det för skillnad på pre pre alpha och pre-alpha?

Medlem

^- Ett extra pre?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

tror grafiken håller i sig som den är men kommer säkerligen optimeras för att flyta så bra som möjligt!


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Skitsnyggt med hur mycket det var i rörelse överallt hela tiden. Mest verkar de ju förstås ha satsat på att få människor att se mänskliga ut.

Medlem

Som sagt, jag tycker fortfarande att det finns spel som kan likna sig med detta, Crysis, halo 3.

Men framförallt CoD 4. Tycker helt klart att dte är "snyggare"

Medlem

^^ Crysis & CoD, absolut.

Halo 3? Knappast.

Skrivet av IGN:

If you would like a number to go with that, try 2GB. That's how big the single level was on disc, to which the Guerilla rep noted that the game's level of detail would not have been possible without Blu-ray.

Medlem

Asså jag förstår inte vad som är så himla coolt med cod ? Det är ingen fysikmotor at all vad man ser på filmerna. Allt verkar vara scriptat som vanligt i cod så njae förstår inte riktigt vad folk ser i cod än så länge Men crysis däremot där har vi grejer

Inaktiv

Halo 3 liknar alltför mycket Halo 2.. Förnekar ni detta är ni Halo-blinda

Medlem
Skrivet av Rave:

Halo 3 liknar alltför mycket Halo 2.. Förnekar ni detta är ni Halo-blinda

Du får gärna backa upp detta påstående...

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Rave:

Halo 3 liknar alltför mycket Halo 2.. Förnekar ni detta är ni Halo-blinda

Du får gärna backa upp detta påstående...

http://www.gametrailers.com/player/19592.html

Medlem

Håller faktiskt med att Halo 3 ser mkt ut som 2:an.
DOCK! Så är Halo om gameplay så vitt jag vet!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Skrivet av Rave:

Halo 3 liknar alltför mycket Halo 2.. Förnekar ni detta är ni Halo-blinda

Du menar att det är en nackdel att en spelserie håller konsekvent design på sin värld? En design som dessutom i Halos fall imo. är riktigt bra.

Multiplayern är definitivt inte representativ för singleplayern, vilket bevisades i senaste trailern från E3.

Inaktiv

Änne ett snyggt spel. Partikeleffekterna såg inte ut att vara CoD4 standard men det blir säkert bra ändå. Dock fortfarande taskigt lågupplöstatexturer. fattar inte varför. (för lite minne på konsolen?) Hur stor är spelvärlden?

Medlem

Nu vattnas det i munnen!


signatur
Medlem

sluta jämföra halo med killzone,
Killzone är supersnyggt enligt mig iallfall..
Här, ta och tanka ner hd version i 720p istället:

http://www.mybtfile.com/torrent/39048526/

Högre upplösning än den på gametrailers

Medlem

Inget speciellt precis. Som vilket annat fps där ute och grafiken var väldigt tråkig. Bara gråa texturer som gears of war


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Otroligt vackert, wow! killzone2 imponerar stort!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Otroligt vackert, wow! killzone2 imponerar stort!

Du har skrivit det i ca 5 olika nyheter / bloggar nu

Skrivet av Hubbe:

^^ Crysis & CoD, absolut.

Halo 3? Knappast.

Skrivet av IGN:

If you would like a number to go with that, try 2GB. That's how big the single level was on disc, to which the Guerilla rep noted that the game's level of detail would not have been possible without Blu-ray.

Du tror inte att dem är tvingade att säga det också? Iaf jag skulle ta det med en nypa salt. Är ju verkligen dags att få ut varför man ens behöver blu-ray i spel, det finns ju fantastiskt snygga spel på en vanlig dvd redan idag, se tex CoD4.

Medlem

tycker Halo 3 verkar lika bra som ettan o tvåan, synd att min andra XBOX 360 har gått sönder, ingen mer för mig

12
Skriv svar