Gears of War till Windows bekräftat

Robot
Medlem
Gears of War till Windows bekräftat

först loool.
Gytt lär vara trevligare att spela med mus och tangentbord

Medlem

Hoppas det blir en seriös port, men det låter som det.


signatur
Medlem

"Games for Windows" = Omöjligt att köra med mus och tangentbord, du måste köpa 360-kontrollen.

Inaktiv
Skrivet av hunden:

"Games for Windows" = Omöjligt att köra med mus och tangentbord, du måste köpa 360-kontrollen.

Du måste skämta...
Kunde man inte spela Shadowrun med mus/kb?

Inaktiv
Skrivet av hunden:

"Games for Windows" = Omöjligt att köra med mus och tangentbord, du måste köpa 360-kontrollen.

Haha! Ja det är ju också ett sätt att lösa problemet med mus+tangentbord VS handkontroll.

Vila i frid

Förhoppningsvis kommer denna port bli lika bra och älskad som Halo 1 och 2 blev till PC. /Ironi


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

5 nya kapitel i singleplayer kampanjen är inte helt fel. Min prognos är att detta kommer släppas på X360 också, för att tjäna lite extra cash, som vi sett några gånger förr.

Medlem
Skrivet av taah:

5 nya kapitel i singleplayer kampanjen är inte helt fel. Min prognos är att detta kommer släppas på X360 också, för att tjäna lite extra cash, som vi sett några gånger förr.

tror jag med, skulle också tippa på att det tar ett par månader innan det händer för att så många 360 användare som möjligt skall hinna köpa pc-versionen för det nya materialets skull.

Medlem

De ska fan i mig släpps DC på marketplace!! :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Sweet, då kanske man kan spela klart spelet då när det kommer till PC också för seriöst... vem orkar handkontrolla sig genom en fps?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Sweet, då kanske man kan spela klart spelet då när det kommer till PC också för seriöst... vem orkar handkontrolla sig genom en fps?

Jäkla tur att det inte är ett FPS då.

Inaktiv
Medlem

sweet


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av turbo10:

HAHAHAHAH fan va ägda alla blev från förra tråden som var såååå säkra på att det var en 360 uppföljare, EAT THAT FUCKERS!

Mår du bra ?

Annars kan jag nog säga att det blir nog inget köp av GoW till PC.

Inaktiv

Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan en crackinggrupp släpper en win xp patch för windows vista-versionen.

Medlem
Skrivet av turbo10:
Skrivet av Combalex:
Skrivet av turbo10:

HAHAHAHAH fan va ägda alla blev från förra tråden som var såååå säkra på att det var en 360 uppföljare, EAT THAT FUCKERS!

Mår du bra ?

Annars kan jag nog säga att det blir nog inget köp av GoW till PC.

Top of the world baby, inget klår att ha rätt och sedan titta på idioterna som står där med lång näsa : )))

There's nothing more exhilarating than pointing out the shortcomings of others, is there?

Medlem
Skrivet av hunden:

"Games for Windows" = Omöjligt att köra med mus och tangentbord, du måste köpa 360-kontrollen.

Ärligt talat? Tror du på det själv?
Så med andra ord så måste man lira Crysis med 360-kontrollen? Nä du. Det har du nog fått om bakfoten.

Medlem

[quote=Eschricht]

Skrivet av hunden:

"Games for Windows" = Omöjligt att köra med mus och tangentbord, du måste köpa 360-kontrollen.

Nån här har ju blivit lurad iaf... Bara för att det är "Games For Windows" Betyder det absolut inte på långa vägar, att det inte skulle gå spela med mus och tagentbord. Jösses...

Medlem

Jag blir så jävla sur.

Ni som hettsar gällande att det kommer till dator? ja, vad är felet med det? Ni verker "stolta" över att ett spel inte är exklusivt och attn i kan spela det på dator, att ni kommer varaa SÅ mkt bättre med era möss och tgb...men detta visar bara hur LITE ni vet om GoW tex, kanske ett av dem bästa spelen någonsin. Jag vill se någon göra bra förflyttningar , cover etc med mus och tgb. GL säger jag bara.

Förövrigt, det kommer komma på MP , kosta ca 1450points. Ganska billigt.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:

Sweet, då kanske man kan spela klart spelet då när det kommer till PC också för seriöst... vem orkar handkontrolla sig genom en fps?

Jäkla tur att det inte är ett FPS då.

3ps eller shooters i allmänhet menar jag men det förstod du säkert.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Får pc ägare njuta av ett jävligt nice spel! alla borde vara glada!

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av hunden:

"Games for Windows" = Omöjligt att köra med mus och tangentbord, du måste köpa 360-kontrollen.

Ärligt talat? Tror du på det själv?
Så med andra ord så måste man lira Crysis med 360-kontrollen? Nä du. Det har du nog fått om bakfoten.

Du har uppenbarligen inte testat Halo 2 och Lost planet

Medlem

"Games for Windows" största skämtet på länge, ett sätt att sideswipa PC-scenen till Xboxs fördel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:

Sweet, då kanske man kan spela klart spelet då när det kommer till PC också för seriöst... vem orkar handkontrolla sig genom en fps?

Jäkla tur att det inte är ett FPS då.

3ps eller shooters i allmänhet menar jag men det förstod du säkert.

Har du spelat GoW? Well. jag undrar verkligen hur dem ska få till det på ett smidigt sätt med tbg och mus då spelet helt enkelt är svin bra med kontrollen... De nsitter som en smäck, verkligen överlägste bästa kontrollen i ett spel jag spelat så, ja. GL.

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:

Sweet, då kanske man kan spela klart spelet då när det kommer till PC också för seriöst... vem orkar handkontrolla sig genom en fps?

Jäkla tur att det inte är ett FPS då.

3ps eller shooters i allmänhet menar jag men det förstod du säkert.

Har du spelat GoW? Well. jag undrar verkligen hur dem ska få till det på ett smidigt sätt med tbg och mus då spelet helt enkelt är svin bra med kontrollen... De nsitter som en smäck, verkligen överlägste bästa kontrollen i ett spel jag spelat så, ja. GL.

Ja, spelet är anledningen till att jag skaffade Xbox360 och jag vet att många gillar att spela shooters med handkontroll men för att det skall funka så måste AI'n vara värdelös (iq befriad, stå och vänta på att du skall sikta klart) - att flytta siktet från ett hörn av tvn till ett annat skall ta 0.2ns inte 40 sekunder - skall man sikta på något litet, typ en fjärran headshot så sitter den på två röda på PC, på konsoll får man hatta fram och tillbaka mellan två felaktiga lägen till fördömelse - den ena lite för långt till vänster, det andra till höger... fram, tillbaka, fram, tillbaka... nej... handkontrollen har sin plats med inte till shooters.

Kul att få spela GoW som det skall spelas dock - snabbt och hänsynslöst.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skrivet av Hipshot:

"Games for Windows" största skämtet på länge, ett sätt att sideswipa PC-scenen till Xboxs fördel.

Detta är sanningen.

Ska bli kul att testa spelet ändå, om det är någon jag tror kan göra en bra PC-port är det Epic.

Medlem

Skit samma om det går att spela med mus/tgb!! TPS spel ska man spela med handkontroll, det bara är så!!! Gears of war passar inte med mus och tb, det förstör spel känslan just i GoW. I fps så rockar ju mus/tb mer.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

OM lost planet gick så ska fan gears of war bli minst lika bra portat.

Medlem
Skrivet av Lowaim:

först loool.

*host*

12
Skriv svar