World of Warcraft ompysslat

Robot
Medlem
World of Warcraft ompysslat

Har inte gått live ännu.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Om den går live, så borde den funka efter 11:00 imorrn bitti. Det märker man om man loggar in efter den tiden.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Den kommer online kl 15 (Idag onsdag).


signatur

Retro.

Medlem

Spelar ingen större roll detta. warlocks är fortfarande op. 12khp och SL samt 450 Recil. Två rogues står o köttar, wlock dör inte, pewpew imba ;D

Inaktiv
Inaktiv

Det där show launcher skräpet kan dom väl skippa helt!

Inaktiv

Det dom gjorde med mailsystemet är riktigt nice faktiskt.
Att få items direkt om det är Char-to-char inom samma konto är najs, då jag har två sty bank-gubbar fyllda med skräp och saker för mina proffesions så är det skönt att kunna få allt material direkt när det är något man vill göra.

Hoppas det försämrar ennu mer för dom jävla gold-sellers, och köparna.

Medlem
Skrivet av Gibbs:

Det där show launcher skräpet kan dom väl skippa helt!

Jag tror att du kan få bort det ganska lätt. Det handlar om att du måste starta spelet direkt via wow.exe som finns i wow mappen. Din genväg är troligen så att du startar wow genom launcher.exe och då får du den där skiten :).

Medlem

när ja lirade wow på professionell nivå (stormscale) köpte ja guld i bland 2gånger i veckan, finns inget tråkigare o att grindar pengar, och vill man har progress få man offra lite irl dollah

kinesfarmare behövs!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av Gibbs:

Det där show launcher skräpet kan dom väl skippa helt!

Det där "skitet" är en stor grund till varför merdelen av konto inte blir hackade. Det är en säkerhetsåtgärd.

...och du, så jobbigt är det väl inte att trycka på OK när den kommer upp?

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

när ja lirade wow på professionell nivå (stormscale) köpte ja guld i bland 2gånger i veckan, finns inget tråkigare o att grindar pengar, och vill man har progress få man offra lite irl dollah

kinesfarmare behövs!

Ja Core va ju en oerhört professionell nivå

Medlem

Speciellt när man köper guld, gå och ställ dig i ett hörn och skäms!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

1
Skriv svar