Film - tolv minuter från Haze

Robot
Medlem
Film - tolv minuter från Haze

Jag gillar många av spelen som UBISOFT har släppt på sista tiden så det finns (för mej) all anledning att vara optimistisk till Haze... till motsatsen bevisats som vanligt.

edit: Ohhh COOP!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Det var riktigt kul att se denna video med mötet med UbiSoft etc. Jag har inte direkt uppmärksammat spelet tidigare men jag ska kolla lite på det nu.

Medlem

förstår inte riktigt poängen med dessa dagbok videos. en massa blarr och två min från spelet typ. Hur de ser ut som utvecklar skiter jag väl fullständigt i. Det är väl spelet man vill se. Likväl som jag skiter i hur de ser ut på volvo som har tillverkat min bil.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

förstår inte riktigt poängen med dessa dagbok videos. en massa blarr och två min från spelet typ. Hur de ser ut som utvecklar skiter jag väl fullständigt i. Det är väl spelet man vill se. Likväl som jag skiter i hur de ser ut på volvo som har tillverkat min bil.

Håller med till 100%


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

ehh.....fz slår till igen...

får epelepsi anfall av denna filmen....bara blinkar...
ni på fz är för roliga...
ha
ha
ha


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

10:50 censurerade handkontroller?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av MacCoy:

ehh.....fz slår till igen...

får epelepsi anfall av denna filmen....bara blinkar...
ni på fz är för roliga...
ha
ha
ha

Samma för mig, blinkar som tusan. Kör med Firefox 2.0.0.4.

Medlem
Skrivet av McKain:

10:50 censurerade handkontroller?

tänkte på det med! whats up with that?

Medlem
Skrivet av anon_267:

Äsch, jag tycker det är trevligt med såna här utvecklingsdagböcker. Men som ovanstående säger så flimrar filmen något bedrövligt, skulle vara trevligt om ni kunde åtgärda det, orkar inte riktigt tanka dom 300MB som krävs annars.

Vist, om de har något vettigt att säga, det här orkade jag se i 2 min typ. Intressant däremot med intervjuer. Där får man ju i alla fall fakta rakt på sak. Här flummade de mest runt, i alla fall det jag såg... orka kolla i tio minuter lixom... Ungefär lika intressant som ett besök på volvo lastvagnar i braås


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

stroboskop-effekten var ovälkommen, pass.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av McKain:

10:50 censurerade handkontroller?

tänkte på det med! whats up with that?

Var tvungen att kolla hehe, ser ju inte lite töntigt ut


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Att dom censuerat kontrollen är förmodligen för att det är ett känsligt ämne om vilka platformar det ska släppas till. Nu är det å andra sidan allmänt kännt att man utvecklar primärt till PS3, plus att sladden är svart och kontrollen är för lite för att vara en 360-kontroll.

Medlem
Skrivet av roader:

Att dom censuerat kontrollen är förmodligen för att det är ett känsligt ämne om vilka platformar det ska släppas till. Nu är det å andra sidan allmänt kännt att man utvecklar primärt till PS3, plus att sladden är svart och kontrollen är för lite för att vara en 360-kontroll.

Man ser dem hålla i en ps3 kontroll på andra ställen så.. Kanske är speciell för dev kit'et? Eller nåt så löjligt som logga eller nåt på dem.. För att konstatera att det är en PS3 kontroll är knappast svårt. (Vet itne hur det är just där men syns på vissa ställen..)

Medlem

Förstår inte vad som är så speciellt med detta spel. Ser allmänt tråkigt och hjärndött ut...sedan att det tar ett helt magasin för att få ned en motståndare är ohållbart...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

förstår inte riktigt poängen med dessa dagbok videos. en massa blarr och två min från spelet typ. Hur de ser ut som utvecklar skiter jag väl fullständigt i. Det är väl spelet man vill se. Likväl som jag skiter i hur de ser ut på volvo som har tillverkat min bil.

Fast det är faktiskt väldigt intressant på volvo Varit på rundtur där för 2-3 år sedan. Jävla stor process och förbannad mkt är "handtillverkat".

Medlem

Ser väldigt....... trist och livlöst ut o.o nothing we havent seen before IMO

Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Barktrollet:

Äsch, jag tycker det är trevligt med såna här utvecklingsdagböcker. Men som ovanstående säger så flimrar filmen något bedrövligt, skulle vara trevligt om ni kunde åtgärda det, orkar inte riktigt tanka dom 300MB som krävs annars.

Vist, om de har något vettigt att säga, det här orkade jag se i 2 min typ. Intressant däremot med intervjuer. Där får man ju i alla fall fakta rakt på sak. Här flummade de mest runt, i alla fall det jag såg... orka kolla i tio minuter lixom... Ungefär lika intressant som ett besök på volvo lastvagnar i braås

LOL Braås? Känner folk som jobbar där. 8)


signatur
Medlem

Hur blir det nu, är det bara till ps3 som gäller?

Medlem

aj mina ögon! XD

Medlem

aj mina ögon! XD

Medlem

Jag tyckte inte heller att det såg nå kul ut... Lite här och var stod det fiender och så sköt man ner dem.. sen då?

Inaktiv

ahhh.. epilepsivarning på filmen. Trodde de skulle visa mer ingame action men icke .

Medlem
Skrivet av roader:

Att dom censuerat kontrollen är förmodligen för att det är ett känsligt ämne om vilka platformar det ska släppas till. Nu är det å andra sidan allmänt kännt att man utvecklar primärt till PS3, plus att sladden är svart och kontrollen är för lite för att vara en 360-kontroll.

men de säger ju att det optimeras för ps3, så varför inte visa kontrollen. heh larvigt ju

Redaktör
Skrivet av MacCoy:

får epelepsi anfall av denna filmen....bara blinkar...
ni på fz är för roliga...

Det är väl bara de tio första sekunderna eller så som flimrar? Vet inte vad det beror på, Flash-konvertering är inte min starka sida. Men men, blunda de tio första sekunderna så ska det vara lugnt med epilepsin.


signatur
Medlem

grafiken och designen är väldigt snygg i det här spelet. Det verkar bara komma till ps3 här på sidan står det bara ps3 som plattform förut så stod det pc och xbox 360 också ->free radical


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skrivet av Nikie:

Hur blir det nu, är det bara till ps3 som gäller?

PC/PS3/XBOX360 enligt gamereactor iaf


signatur
Redaktör

Står klart och tydligt på #spelets sida i vår databas. Ikonerna till höger visar aktuella plattformar, och länk till spelet förekommer så gott som alltid i nyhetstexterna.

Med andra ord: ni är bara ett klick från all info ni behöver om spelen.


signatur
Medlem

Taget från IGN:
July 11, 2007 - During its E3 2007 press conference, Sony revealed its upcoming first-person shooter Haze, in developement at Free Radical, will be exclusive to the PlayStation 3 this holiday season.

Medlem

Absolut inget flimmer på 300MB filmen. Gedigen kvalité rakt igenom. Däremot fick man bara se korta bitar av spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar