Ny Killzone-skärmdump släppt

Robot
Medlem
Ny Killzone-skärmdump släppt

Ser inte så snyggt ut. Helghasten såg snygg ut men annars var texturerna dåliga. Upplösningen på bilden var ju inte något att hurra över.

Medlem

Enligt Dev så är det pre pre alpha.

Kolla http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?boa...

Meddelande nr 75

Dock säger det med att det är den senaste builden med.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Ser nice ut Vill ha det nu !

Inaktiv

Förmodligen dumt att döma ut titeln efter enbart denna bild, vänta på trailer från E3-mässan istället.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

"Var det allt?" var min första tanke, true story.

Medlem

Pre Pre Alpha som sagt, jag väntar på det material som ska visas under e3 innan jag säger något ;D

Inaktiv

Kämpar fortfarande med att hitta motivationen att klara Killzone till PS2...

Medlem

Meh är allt när jag såg den. Sen är Killzone väldigt överskattat. Ettan var väldigt tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

ok så det är pre-pre-pre-pre alpha .. så det kommer ut 2009 eller vad?

Inaktiv

heh man ska väll inte döma ut det för en man har sett E3 trailern men bilden var ju knappast imponerande.. tvärt om!

Medlem

Skuggan var verkligen riktigt kass.
Detta kanske inte är en bra jämförelse men kolla på crysis pre alpha... Det ser liksom klart ut, sjukt snygga skuggor och allt.
Aja får se i morgon på filmerna i från det.

Medlem

haha skuggan e ju fyrkantig

Medlem

Lol.. snygga texturer innnnte


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av bleak:

ok så det är pre-pre-pre-pre alpha .. så det kommer ut 2009 eller vad?

Seb Downie har sagt att det är en gammal bild. Spelet kommer väl ut 2008 eller nåt.

Jh
Medlem

..det där är väl knappast något att hetsa upp sig för.. möjligen för att det ser ut som skit isåfall..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Fulare än FEAR.

Och kom inte här och kalla mig en fanboy, eller hävda att det är pre-alpha och ska se dåligt ut (Ta en titt på Bog Rescue CoD4-filmen, en "samtida" shooter i Pre-Alpha-stadie)

Inaktiv

Varför släppa en sån här screenshot dagen för E3 trailern? Känns bara så jävla dumt i kvadrat.

Antigen för att dra ner förväntnignarna för att trailern inte är snyggare än så här eller för att få ner förväntningarna tills imorgon å så visa nått riktigt snyggt.

Inaktiv

Hatten av för Sony/GG, mästerligt spelat.

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ok på den här bilden ser det faktist sämre ut en f.e.a.r. men som sagt i morgon kanske vi får se något fantastiskt snyggt eller nått som ser lika "bra" ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Nästan helt omöjligt att säga något när man bara har en bild från spelet.

Verkar dock vara väldigt låg-upplösta texturer, speciellt på shadow mappen... typ 256-512 på den? O_o Inte direkt snyggt. Men min 5år gamla dator skulle kunna rendera den scenen snyggare så bäst att vänta tills man ser hela spelet. Totalt B att bara ge en bild...

Medlem

Som sagt, hoppas verkligen att det är pre pre alpha. Annars undrar ja seriöst vad alla pengar gått till och vad devs har gjort hela tiden.

Jag kan helt enkelt inte tänka mig att det kommer att se ut så där i slutgiltiga spelet. Som en helhet då. Jag tycker också det låter otroligt att det kommer att se ut så där ens i någon enskild scen...

Jag nominerar denna bild till årets sämsta i vilket fall som helst.

Medlem

håller med många, inte driket imponerande, tråkigt! hoppas detta bara är en pre pre..annars börjar man undra vart pengarna gick????


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

e det verkligen från spelet? Inte nån tredjepart som ritat den i paint så dom kan säga att det e ingame *fniss*

Inaktiv

De måste ju jämna ut det, först släppa en för-renderad jätte snygg trailer, och sen en in game bild som ser ut som $&%#!!

Inaktiv

Alla spel kan se konstiga ut på bild. Den här Killzone 2-bilden känns lite som en sådan. Kolla bara på den här CoD4-bilden: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/784/784798/call-of-...

Man får nog vänta tills man ser trailern rulla innan man kan bedömma

Medlem

3 nya bilder!

Aww my gaawd!

Edit: IGN first impressions

Edit 2: Trailer! Även här!

Fy faen va snyggt det är!

12
Skriv svar