Två Steven Spielberg-spel avslöjade

Robot
Medlem
Två Steven Spielberg-spel avslöjade

X360/PS3 versionen ser lite intressant ut


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Heter det verkligen knäpphändig? Jag trodde det var knapphändig, men jag kan ha fel... On topic så instämmer jag med WaltX...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser fram emot båda spelen, kan verkligen bli intressant.

Inaktiv

360/ps3 spelet lät ganska intressant.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av beersgarden:

Heter det verkligen knäpphändig? Jag trodde det var knapphändig, men jag kan ha fel... On topic så instämmer jag med WaltX...

Näe, jag måste vara knäpp.


signatur
Medlem

Rätta mig om jag har fel, men har inte Steven Spielberg varit intresserad av spelindustrin långt tidigare än 2004?
The Dig var väl ett projekt han var involverad i till en viss grad (har även för mig de ville göra en film baserad på spelet, men det blev aldrig av)

Inaktiv

Yep, det var Spielberg som kom på The Dig. Han ligger även bakom Medal of Honor. EALA var ju ursprungligen Dreamworks Interactive innan EA köpte upp dem.

Medlem

"där mycket fokus verkar ligga på relationen mellan huvudkaraktären och den kvinnliga sidekicken."
The next Larry? oO


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

"Det andra, "LMNO", är en äventyrstitel till Xbox 360 och Playstation 3 där mycket fokus verkar ligga på relationen mellan huvudkaraktären och den kvinnliga sidekicken."

Intressant. Det första, not so much.

Medlem

Var inte the Dig ett filmmanus från början men att det var för dyrt att gör film av eller nått liknande? så dom gjorde ett äventyrsspel ist.


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem
Skrivet av pheanics:

Var inte the Dig ett filmmanus från början men att det var för dyrt att gör film av eller nått liknande? så dom gjorde ett äventyrsspel ist.

Har också för mig att det var kostnaden som stoppade The Dig som film, men minns inte om de då redan hade planerat spelet eller om det blev spel av filmidén.
Bra spel blev det ialla fall, hade älskat att se den som film också

Medlem

Full throttle som animerad film kanske vore nått?


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem

Skulle inte han göra ett Halo-spel?


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

Tycker vi borde kunna få se The Dig som film nu ! Så jäkla bra story man blir lite grinfärdig i slutet

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:

Skulle inte han göra ett Halo-spel?

Undrar om han skulle göra nått som han inte lagt grunden till själv från början.8)


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Skrivet av bleak:

Tycker vi borde kunna få se The Dig som film nu ! Så jäkla bra story man blir lite grinfärdig i slutet

Instämmer. Skulle säkert bli den första riktigt bra filmen baserad på ett spel kanske för att det är baserat på ett filmmanus :D;)


signatur
Medlem

"filmen som baseras på ett spel som baseras på en film som inte blev en film"


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Tycker vi borde kunna få se The Dig som film nu ! Så jäkla bra story man blir lite grinfärdig i slutet

grina som i skratta....eller grina som i gråta


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av bleak:

Tycker vi borde kunna få se The Dig som film nu ! Så jäkla bra story man blir lite grinfärdig i slutet

grina som i skratta....eller grina som i gråta

gråta

1
Skriv svar