Nyhet: LBP har sålts i två miljoner ex!

Medlem
Nyhet: LBP har sålts i två miljoner ex!

Little Big Planet må haft en stökig lansering, vissa menar att det var den sämsta release för ett spel någonsin. Med det sagt är det glädjande att annonsera att Little Big Planet har sålts i två miljoner exemplar sedan release. Detta visar att LBP har "ben" och är riktigt populärt bland folk. Det kan man se när folk testar spelet i butik. Bara tåga på till tre miljoner då lilla tyg pojke!

Källa: http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&...

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: LBP har sålts i två miljoner ex!

Oförtjänt framgång (tolkningsfråga) då spelet var helt otroligt tråkigt. En av de största besvikelserna jag någonsin varit med om.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Oförtjänt framgång (tolkningsfråga) då spelet var helt otroligt tråkigt. En av de största besvikelserna jag någonsin varit med om.

Jo man kan tycka olika, handlar ju om smak. Men en sak är då klar, det är ett fantastiskt välgjort spel. Speciellt när man går online och testar det sjukt välgjorda banorna som folk gjort. Förlänger spelet i all oändlighet. Men plattformsspel al'a super mario kanske inte är din smak.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jo man kan tycka olika, handlar ju om smak. Men en sak är då klar, det är ett fantastiskt välgjort spel. Speciellt när man går online och testar det sjukt välgjorda banorna som folk gjort. Förlänger spelet i all oändlighet. Men plattformsspel al'a super mario kanske inte är din smak.

Jag kan inte säga att det är ett dåligt spel ur ett objektivt perspektivt då det är, som du säger, ett riktigt välgjort spel.

Online-funktionen är dessutom revolutionerande för konsolspelande, så det går inte att förbise spelets kvalitéer.

Men nej, jag gillar inte sidescrolling-plattformsspel. Anledningen till att jag köpte spelet var att jag fastnade för betan. I fullversionen av spelet så saknas det någon som helst motivering för att spela vidare i "storyn" för att låsa upp det nya, viktiga saker för editorn. Editorn och fysikmotorn är dessutom ruskigt buggiga och kontrollerna är oprecisa.

Att djupet på tre nivåer, där karaktären verkar bestäma själv vilken av nivåerna den vill hoppa till, bara förstör helhetskänslan, gör tyvärr inte saken bättre.

Medlem

Det släpptes så många bra spel när LBP kom. Då tror jag det glömdes bort lite.

Jag tänkte köpa det när det kom men det var så mycket annat jag ville ha, men nu ska jag köpa det tillsammans med en till kontroll.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Men nej, jag gillar inte sidescrolling-plattformsspel. Anledningen till att jag köpte spelet var att jag fastnade för betan. I fullversionen av spelet så saknas det någon som helst motivering för att spela vidare i "storyn" för att låsa upp det nya, viktiga saker för editorn. Editorn och fysikmotorn är dessutom ruskigt buggiga och kontrollerna är oprecisa.

Att djupet på tre nivåer, där karaktären verkar bestäma själv vilken av nivåerna den vill hoppa till, bara förstör helhetskänslan, gör tyvärr inte saken bättre.

ok, kan förstå dig där, kan bara tipsa dig om att kontrollerna har blivit lite bättre efter de senaste uppdateringarna Men visst, det saknades en substantiell handling vilket kunde ha varit kul att ha. Nu var det småäventyr istället.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag är extremt besviken på hur NF/Sony skötte lanseringen i Sverige. När man inte riktar sig till hardcore-människorna måste man göra mycket mer reklam än vad de gjorde.

Istället för att bomba ner varje kanal med reklam om SingStar skulle dom kunna köra med LBP.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Jag är extremt besviken på hur NF/Sony skötte lanseringen i Sverige. När man inte riktar sig till hardcore-människorna måste man göra mycket mer reklam än vad de gjorde.

Istället för att bomba ner varje kanal med reklam om SingStar skulle dom kunna köra med LBP.

Varför? De tjänar mer på Singstar än de skulle gjort med LBP - även om de hade lanserat LBP med massiv reklam.

Medlem

Det verkar som att spelet har börjat sälja bättre och bättre. Antagligen i och med att folk testar spelet hos sina polare och blir fast. Hoppas att det säljer massor så att fler företag vågar satsa på lite nya idéer.

1
Skriv svar