EA-chef: "Vi tråkar ut folk"

Robot
Medlem
EA-chef: "Vi tråkar ut folk"

Och alla dessa sportspel...

Mer nytänk! Mer nytänk! Mer nytänk!

Medlem

Prata går ju, tar det seriöst när jag ser lite förändring.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bra att han själv inser det, då kanske han sätter iallafall 1 enhet på att researcha om vad folket vill ha, för att sedan utveckla det på ett nytt sätt.

Inaktiv

Tog dem ett tag att besöka ett gamerforum och inse vad folk tycker om deras spel.

Medlem

God morgon EA...

Inaktiv

Finally....


signatur

Vad är meningen att jag ska skriva?

Skrivet av Bazil:

Tog dem ett tag att besöka ett gamerforum och inse vad folk tycker om deras spel.

Haha ja exakt :D! Snacka om segt uppvaknande.


signatur
Medlem

Finns mycket av det som gjorts.. som gjorts DÅLIGT också.
Ärligt talat .. hur många av dina favoritspel suger ordentligt på ett antal punkter? ja gissar på minnst 30%.

edit:....skare va så? skare VA SÅ?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

30% av spelen eller 30% av punkterna? Båda? x|


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Tycker att de fortfarande ska släppa alla sportspel, men kanske inte varje år. Typ va 3e år så de har tid att förnya det mer än va det gör :/.
De behöver definitivt göra mer kreativa spel inte bara spel baserade på vad communityn gillar utan även våga göra nåt. Inte alltid vara sist med en sak :/


signatur

- PiDuT

Medlem

Att säga att WoW är nyskapande var väl att gå lite till överdrift.


signatur
Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Och alla dessa sportspel...

Mer nytänk! Mer nytänk! Mer nytänk!

Så länge inte sporterna i sig förändras så kommer de ju självklart inte göra de på spel heller. Jag tror nog att EA gör så gått dom kan för att ge oss så mycket nytt i sportspelen som dagens teknik tillåter dom, förra året så fick vi ju t.ex. skill-stick i NHL och en ny bollfysik och en helt ny kontroll i FIFA. Har du några idéer så tror jag nog att EA bara blir glad om du mailar dom och ger dom dessa idéer, och utvecklare har även dom tillgång till forum, så skriv lite i deras egna forum i stället för att bara sitta och klaga.

Medlem

Wow, kom dom på det nu!, det var snabbtänkt av dom, hehe

Nytänkande, njea snarare moneygrubbing freaks!


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

ea är ju upprepningarnas mästare.
finns i nuläget knappt nåt man köper som dom gjort.

Medlem

No shit, EA...Tänk om de verkligen skulle göra nyskapande spel, det skulle nästan kunna bli bra ju

Medlem

Vad blir nästa företag att köpa upp för EA?


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

När man ser vikande försäljningssiffror på de 'givna' säljare som alla sportspelen måste man väl göra nåt "ärligt från hjärtat utspel" för att förhoppningsvis vinna lite goodwill från köparna och få ut lite dollars från det, iaf är det så jag tänker när jag ser de som sitter i mitten av nåt påpeka nåt så självklart om sig själva.

Som sagt, no shit Sherlock?

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikaelh:

Och alla dessa sportspel...

Mer nytänk! Mer nytänk! Mer nytänk!

Så länge inte sporterna i sig förändras så kommer de ju självklart inte göra de på spel heller. Jag tror nog att EA gör så gått dom kan för att ge oss så mycket nytt i sportspelen som dagens teknik tillåter dom, förra året så fick vi ju t.ex. skill-stick i NHL och en ny bollfysik och en helt ny kontroll i FIFA. Har du några idéer så tror jag nog att EA bara blir glad om du mailar dom och ger dom dessa idéer, och utvecklare har även dom tillgång till forum, så skriv lite i deras egna forum i stället för att bara sitta och klaga.

jag har försökt få dem att släppaonlinedelen på C&C SSO utan framgång samma med patch 1.03

tror inte de bryr sig om sina spel:down:


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

BME
Medlem

Om något så köper väl EA in nytänkande. De köpte ju DICE för enbart Battlefield serien.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

hehehehe! WoW tänker nytt? *torkar tår från ögat* hohoh..

Medlem
Skrivet av Farks:

God morgon EA...


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Prata går ju, tar det seriöst när jag ser lite förändring.

Agree!

Lite hopp finns ju dock med tanke på Spore.

Medlem
Skrivet av Solidus:

Om något så köper väl EA in nytänkande. De köpte ju DICE för enbart Battlefield serien.

EA har distruerat deras spel sen 2001/2002 och köpte upp en majoritet av alla DICE- aktier i slutet på 2004, så det var ett tag sen...

Ozo
Medlem

Tycker inte det är något fel med att älta spel och expansioner, spelen blir oftast bättre o bättre, vilket gör att i slutändan har man det "perfekta" spelet...

Tror inte att -Delfinernas Äventyr- skulle sälja bra bara för att det är nytänkande.. Men också bra att de tänker nytt för de som tröttnat på WWII pangare osv

Inaktiv

iofs så är burnout spelen rätt så nya.
och dom är bra.

Medlem
Skrivet av Rincewind:

Vad blir nästa företag att köpa upp för EA?

Ett företag som sköter nytänkandet åt dom?

Äsch! Jag bashar inte. Bra att de funderar på saken iaf.

Inaktiv

Jaha det är därför de köper upp och försämrar en massa företag. För att få nånting nytt som tyvärr blir sämre av köpet..

Inaktiv

well, acceptence is the first step to recovery.

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Att säga att WoW är nyskapande var väl att gå lite till överdrift.

Jag visste det! Satt bara och vänta på den, slår aldrig fel.

12
Skriv svar