E3-resan har börjat

Robot
Medlem
E3-resan har börjat

Tjaa... om Sverige hade varit drabbat av terrordåd skulle vi nog också ha en hel del säkerhet.

Men jag håller med om att frågorna är löjliga. ;D

Medlem

"Are you a terrorist?"
Yes.
No.
Maybe.
I don't know.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Pansarknekt
Skrivet av Mikaelh:

Tjaa... om Sverige hade varit drabbat av terrordåd skulle vi nog också ha en hel del säkerhet.

Men jag håller med om att frågorna är löjliga. ;D

Extremt löjliga. Undrar hur många som svara ja på terroristfrågan?

Dessutom även om Sverige hade haft liknande säkerhet hade den säkert varit mer pedagogisk och lättförstådd. Det finns ju en poäng med smidighet när folk reser vilket vissa länder här på jorden uppenbart inte förstår. E de nåt jag hatar så är det vänta, särskilt när det lätt hade kunnat fixats. :evil:


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Tyckte den gröna lappen med frågorna var en av höjdpunkterna på min resa till usa för något år sedan. Förväntade mig nästan att de skulle skriva om det i bloggen.

Medlem

När man skulle köpa en Dell på dell´s hemsida för några år sedan var man tvungen att kryssa i om man planerade att använda datorn till kemiska eller biologiska vapen. Mig hade de nog inte släppt in i USA, Hatar idiotiska frågor "Är du terrorist" "allah akbar"!!!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Är det bara jag som tycker att det är skitspännande att hela tiden råka ut för sånt där när man reser, man måste hela tiden ha koll på snabbaste väg tillbaka till flygplatsen mm mm mm.
Som en agentfilm fast ändå inte


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
1
Skriv svar