HL2-modden Insurgency patchad

Robot
Medlem
HL2-modden Insurgency patchad

Yay

Medlem

Nån som vet om slow motion är borta?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Slow motion ? Du menar typ fps drops ? Ja borde vara bättre iaf de har ju pillat med fps.en i denna patch.

Medlem

Yay!
Provspelade i ca 25 min. Det funkar bättre nu med fps:en och jag råkade bara ut för granatbuggen en enda gång.

Medlem
Medlem

helt underbar modd, grymt kul, dock är det många spelet kraschar...lite synd..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

någon som fick hl2:dm genom ati grejen som fått insurgencyatt funka, psota gärnna hur.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Riktigt rolig mod, men jag har problem med att spelet fryser när andra spelare spawnar. Bilden står helt stilla i en sekund sedan laggar jag fram den sträcka jag har förflyttat mig. Någon mer som råkar ut för det?

Medlem

Prova tanka SDK base.

Medlem

Snygg rubrik på filen ...

Unsurgency, patch 1.1

Medlem
Skrivet av Puddy:

Prova tanka SDK base.

finns inte under tools, finns det någon sepparat download?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

någon som fick hl2:dm genom ati grejen som fått insurgencyatt funka, psota gärnna hur.

man får inte med sdk base med ati erbjudantet...
så du måste införskaffa dig dods... css eller hl2...
man kan heller inte ladda ned det separat...om man inte är pirat....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Valve spel köper man bara så äre punkt slut.

Medlem

Om jag inte redan ägde alla spelen som man får med SDK Base så hade jag nog kunnat betalat för något enbart för att spela INS, underbart mod, väldigt hög kvalite.... Ah Just det, förutom en hel del irriterande buggar, tyvärr :/

Inaktiv

Det var väldigt mycket rapportering om HL2 mods just nu :evil:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Avstängd

Det är ju den bästa modden jag spelat! Har väldigt hög potential

Medlem

Gillade faktiskt inte modden särskilt, var lite för dåligt med action imo

Medlem
Skrivet av SorbP:

någon som fick hl2:dm genom ati grejen som fått insurgencyatt funka, psota gärnna hur.

Jag installerade bara som vanligt jag..

Stäng av steam, installera modden, starta - steam kommer att ladda ned ett verktyg kallat source sdk - sen funkade modden hur bra som helst.

Det är bara att prova på

Medlem

patchen är verkligen guld, flyter mycket bättre. <3

Behöver vi bara patcha spelarna så de vet var man ska och inte springer rakt på fiendens spawn hela tiden istället för objectives


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

skaffa typ en fugnerande karta av något slag.

Medlem

UPCOMING: FUTURE PLANS

Croatia theater
Suppression Fire
Global Ranking system (ranked servers)
Player Customization
Improved Weapon Variety
Gore
Effects

Wiie more gore to the people!

En annan sak jag älskar är denna:
Added super-sonic bullet whiz effect


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Har spelat en hel del senaste dagarna och tycker modden r riktigt bra. En sak som jag dock känner starkare och starkare desto mer jag spelar och antagligen kommer göra att jag inte kommer lägga så mycket mer tid på den, det är temat, det är så uttjatat. Har spelat mycket CS och BF2 och nu är jag riktigt äckligt mätt på allt vad moderna-krigs-terrorist-shooters med sand i har att erbjuda.

Medlem

sjukt att när man sitter vid en mur eller nåt annat skydd o siktar över o skjuter, så tar skotten i muren eller skyddet man sitter bakom, stör mig nåt enormt på det, sen vill jag kunna gå crouch från prone o inte behöva ställa mig upp för att kunna croucha, de e också rätt fuckat

Medlem
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av SorbP:

någon som fick hl2:dm genom ati grejen som fått insurgencyatt funka, psota gärnna hur.

man får inte med sdk base med ati erbjudantet...
så du måste införskaffa dig dods... css eller hl2...
man kan heller inte ladda ned det separat...om man inte är pirat....

Man får med sdk base med atis erbjudande.

Medlem

nått som saknas är en lista eller dylikt som visar vilka objectives som är tagna av vilkens ida osv. Speciellt på Firefight banorna.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Lerner:

sjukt att när man sitter vid en mur eller nåt annat skydd o siktar över o skjuter, så tar skotten i muren eller skyddet man sitter bakom, stör mig nåt enormt på det, sen vill jag kunna gå crouch från prone o inte behöva ställa mig upp för att kunna croucha, de e också rätt fuckat

Håller med...speciellt på banan där US ska ta över berget från Insurgency...Omöljigt om man inte har ett bra team som använder teamwork.

Dom borde också lägga in en Invunerable spawn kommando så man slipper bli spawn campad!

All heder åt denna mod!, känns som AA fast lite annorlunda. Det här spelet är ju beronde utav teamplay för att lyckas.. jag tror det kommer senare ..nu när man lirar så är 50% rambo's utan vare sig objektives eller kordinater. jag spela mest som Commander och ibland får man några AA vets i laget och då går det som en dans, detta spel är riktigt skoj när man möter bra motstånd och man måste kämpa meter för meter.. watch those flanks!!
:up::up:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar