The Orange Box på nätet

Medlem
The Orange Box på nätet

Portal är nog det som intresserar mig mest. Känner på mig att jag kommer bli rejält yr när jag spelar det dock .


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

ingen tipstack?

äh strunt samma
kommer definitivt ha det. ser fram emot allt som finns i lådan förutom episode 1 och halflife 2 för dom har man redan

Medlem

Team Fortress 2 kommer bli grymt! Kommer ihåg när jag "hittade" TFC när Counter-Strike 1.5 var aktuellt. Fasen vad nice jag tyckte det var. :heart:

Medlem

Fan vad jag längtar.. Episode 2.. shiit vill ha! *Dregeel*

Bt
Medlem

Antingen är jag trött eller så var denna nyhet väldigt omständligt skriven.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:

Antingen är jag trött eller så var denna nyhet väldigt omständligt skriven.

Minst sagt krångligt skriven. Jag är en av dem som skulle föredra nyheten i mer kortfattade ordalag utan all onödig utfyllnad och dyl. Det har blivit sämre och sämre med detta och nu på sistone har det verkligen gått överstyr.

Kanske FZs skribenter har lust att skriva nyheten i två former, en kortfattad och en ordbajsad form. Sedan kunde man ju få välja vilken man vill läsa genom användarkontots inställningar?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MazZ:

ingen tipstack?

äh strunt samma
kommer definitivt ha det. ser fram emot allt som finns i lådan förutom episode 1 och halflife 2 för dom har man redan

Ditt tips hade hamnat i spamkorgen...


signatur
Medlem

Skulle fan vara tråkigt om FZ bara skrev. "Orange Box får hemsida" och sedan en länk. Ser jue mycket bättre ut om man tar och förlänger det lite mer.

Skägg.
10 Chambers

Efter att ha läst igenom min text en extra gång så erkänner jag att den var något omständigt. Jag har skalat av den en smula, men orkar ni inte läsa texten så är det bara att klicka på länken. Jag undrar om det är en allmän uppfattning att texterna är "ordbajs" eller om det bara är ett fåtal som tycker det.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Efter att ha läst igenom min text en extra gång så erkänner jag att den var något omständigt. Jag har skalat av den en smula, men orkar ni inte läsa texten så är det bara att klicka på länken. Jag undrar om det är en allmän uppfattning att texterna är "ordbajs" eller om det bara är ett fåtal som tycker det.

För egen del tycker jag att de språkliga utsvävningarna ger extra krydda till de små nyhetsblänkarna. Det är en av de småsaker jag uppskattar med FZ - jag är lagd åt samma håll själv, så att säga.

Att sedan vissa av er behärskar det svenska språket bättre än andra på redaktionen är emellertid en helt annan sak.

Fortsätt med andra ord på samma vis som tidigare.

Medlem

Helt klart är att Orange Box blir årets mest givna köp. Nuff said.


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

jag väntar mera på själva updateringen på motorn...
stora utomhus miljöer
bra för moddarna ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av MazZ:

ingen tipstack?

äh strunt samma
kommer definitivt ha det. ser fram emot allt som finns i lådan förutom episode 1 och halflife 2 för dom har man redan

Ditt tips hade hamnat i spamkorgen...

haha det var som fan :evil: hur kommer det sig?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MazZ:
Skrivet av spiken:
Skrivet av MazZ:

ingen tipstack?

äh strunt samma
kommer definitivt ha det. ser fram emot allt som finns i lådan förutom episode 1 och halflife 2 för dom har man redan

Ditt tips hade hamnat i spamkorgen...

haha det var som fan :evil: hur kommer det sig?

Vi har bytt mailsystem så det nya filtret håller på att lära sig


signatur
Inaktiv

Ska bli intressant att se hur (och om) man klarar sig i Portal-världen


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Inaktiv

FZ nyheterna uppvisar visserligen ett ordförråd som skulle göra en svenskalärare överlycklig....men resten av oss icke-svenskalärare då?

Edit: Jäklar, nu gör jag också så!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

mmm... jag vill ha den där oranga boxen.. nu!

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag tycker att "ordbajseri" är en viktig del i att skriva så länge som det görs med viss finess.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

FZ nyheterna uppvisar visserligen ett ordförråd som skulle göra en svenskalärare överlycklig....men resten av oss icke-svenskalärare då?

Edit: Jäklar, nu gör jag också så!

Det heter svensklärare

Medlem

Trevligt vad är det för release datum?

Medlem

Helt klart - om det håller vad det lovar - tidernas största uppföljare!
Inget kan få mig att drömma mig tillbaka till gamla minnen som Q1 Team Fortress.
(Våga inte nämna skiten Team Fortress Classic)
Efterföljande spel har blott varit bleka kopior av denna brutala mod.

Längtar något sanslöst!

Medlem

Som tur var har man då gjort sig ett eget cover, så man slipper se det där fula skräpet.

Inaktiv

Haha så man är tvungen att köpa HL2 och Episode 1 igen?


signatur

War never changes.

Bt
Medlem
Skrivet av spiken:

Efter att ha läst igenom min text en extra gång så erkänner jag att den var något omständigt. Jag har skalat av den en smula, men orkar ni inte läsa texten så är det bara att klicka på länken. Jag undrar om det är en allmän uppfattning att texterna är "ordbajs" eller om det bara är ett fåtal som tycker det.

Jag brukar inte störa mig så på nyheterna men just denna fick jag läsa tre gånger innan jag förstod att spelet inte släppts men en hemsida nu fanns.

Var allt jag hade att säga, lite ordbajs och "poesi" i en nyhet gör inte mig något.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Citat:

Officiell hemsida till The Orange Box släppt
Valve släppte under fredagen den officiella hemsidan för The Orange Box som kommer släppas i höst. Hemsidan innehåller det material vi hittils fått ta del av så nu är det bara att vänta tills Valve släpper lådan den 9 oktober.
Källa: www.steampowered.com

LevelDesigns text är bra mycket bättre skriven, vettigt med "ordbajseri".


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Episode 1 fick mig att totalt tappa lusten till allt som har med HL att göra, så det blir ingen orange box här. Portal hade man dock velat testa men säljs det inte separat så får det väl vara.

Medlem

Ordbajseriet är just en av kryddorna som gör att jag dyker upp på FZ, vilket jag gjort sedan jag hittade internet någonstans runt 1997.


signatur

www.thogge.com
Din polare i tröjtryckarträsket

Medlem

Jag fattar inte hur man skriver en kommentar i bloggen så skriver här istället.

Jag har inget emot mycket text bara det görs på rätt sätt. Skriv som en artikel i en dagstidning. Dom börjar med ett par rader med det viktigaste. Sen går dom lite djupare och på slutet extra djupt. Då kan man sluta läsa när man vill utan att missa något väsentligt.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

1
Skriv svar