Spana in en ny klass från Age of Conan

Robot
Inaktiv
Spana in en ny klass från Age of Conan

...sunkigt att man inte kan spela som fruntimmer


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Öh... kan man visst

Skrivet av MacCoy:

...sunkigt att man inte kan spela som fruntimmer

lol varför skulle man inte kunna göra det får jag fråga!? Klart man kan.


signatur
Medlem
Skrivet av MacCoy:

...sunkigt att man inte kan spela som fruntimmer

Du har rätt och fel på samma gång. Just nu kan de som testar spelet inte göra det eftersom detaljerna inte är tillräckligt finjusterade - till exempel så finns det inget "riktigt" hår till de kvinnliga karaktärerna. Men naturligtvis så kommer man att kunna spela en kvinna i den färdiga produkten.

Inaktiv

detta eller warhammer online ??!?! måste man skaffa båda

Medlem
Skrivet av bleak:

detta eller warhammer online ??!?! måste man skaffa båda

Just nu känns Warhammer mer attraktivt eftersom jag spelat DAoC för länge sedan. PvP i DAoC var bland det roligast som jag upplevt i ett spel någonsin. Om jag inte får möjlighet att testa AoC betan så kommer jag nog inte köpa det heller.

Inaktiv

fan jag vet inte vad jag ska tro om detta spel (grafikmässigt) ibland ser det ut som skit och ibland är det så jävla snyggt

Medlem

Tror inte ni behöver välja - Conan släpps i Oktober, Warhammer Online tidigast sommaren 2008.

Medlem

Ser fram emot det här spelet grymt mycket.. myys.

Skrivet av Psychoholic:

fan jag vet inte vad jag ska tro om detta spel (grafikmässigt) ibland ser det ut som skit och ibland är det så jävla snyggt

lol skit? Hmm har inte sett en enda dålig screen från detta lir.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Psychoholic:

fan jag vet inte vad jag ska tro om detta spel (grafikmässigt) ibland ser det ut som skit och ibland är det så jävla snyggt

lol skit? Hmm har inte sett en enda dålig screen från detta lir.

Blir så när folk inte vet vad det handlar om i stället för att ta reda på det kallar dom allt sånt skit.
sorgligt vissa vill ha allt serverat på ett silverfat.

Aoc kommer bli kanon

Medlem

animeringarna har hittils inte varit något att hänga i granen (det här klippet såg ju hyffsat oinspirerande ut på så sätt), men resten tycker jag ser kanon ut.


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:

animeringarna har hittils inte varit något att hänga i granen (det här klippet såg ju hyffsat oinspirerande ut på så sätt), men resten tycker jag ser kanon ut.

Jag (och många andra) håller med dig angående animeringarna men dessa håller man på att förbättra just nu.

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

fan jag vet inte vad jag ska tro om detta spel (grafikmässigt) ibland ser det ut som skit och ibland är det så jävla snyggt

Kan du visa mig en bild eller film där du grafikmässigt tycker att det ser ut som "skit"?

Medlem

detta kommer lungt att vara ett köp

Medlem

"One of his crowd control spells, Repudiate which is gained at level seventy, will hinder enemies’ movement in an area of effect"

Lvl 70? Trodde inte det skulle bli så många lvl:s. Eller menar de 17?

JayBee. Du verkar ha koll på läget. Jobbar med AoC? Kan du säga nåt om buffs i spelet? Det var just buffs i AO som jag var mest missnöjd med. Tyckte de gick överstyr och gjorde alldelles för stor skillnad. Så vill inte att det händer samma sak med AoC!

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Lvl 70? Trodde inte det skulle bli så många lvl:s. Eller menar de 17?

LvL 80 kommer att vara max LvL i AoC ifrån första början...

Medlem
Skrivet av ArtMan:

"One of his crowd control spells, Repudiate which is gained at level seventy, will hinder enemies? movement in an area of effect"

Lvl 70? Trodde inte det skulle bli så många lvl:s. Eller menar de 17?

JayBee. Du verkar ha koll på läget. Jobbar med AoC? Kan du säga nåt om buffs i spelet? Det var just buffs i AO som jag var mest missnöjd med. Tyckte de gick överstyr och gjorde alldelles för stor skillnad. Så vill inte att det händer samma sak med AoC!

Tyvärr, jag jobbar inte med AoC.

Din karaktär kan nå 80 levels + 20 PvP levels. Exakt vad det sista betyder vet jag inte. Jag är inte ens säker på att det kommer att finnas i den färdiga produkten.

Det har varit tyst om casters ganska länge, det är först den sista veckan som vi fått mer information och jag (och resten av alla i det officiella forumet) misstänker starkt att under E3 kommer Funcom att berätta mer om just de klasserna.

I Conans värld så finns det egentligen inte så mycket magi så "rena" casters som i t.ex WoW kommer det inte att finnas. Alla AoC casters kommer att klara sig hyfsat i melee. Priest of Mitra kommer till exempel att kunna använda sköld medan Lich kan använda 2hand svärd.

AO har jag inte spelat (eller läst mycket om) så jag kan tyvärr inte jämföra.

Medlem

Jag såg en cinematisk trailer som faktiskt såg ganska kass ut, det som var illa var framför allt texturerna på berg och skit, såg knäppt ut. Annars har det varit ganska top notch överallt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av bleak:

detta eller warhammer online ??!?! måste man skaffa båda

Eller inget utavdera med tanke på hur mycket man missar via online rollspel.. Ghost Recon FTW!:):P


signatur

Baconmacker med finhackade äppelbitar,björnbärs sylt och smör!

Inaktiv
Skrivet av DeathOfBacon:
Skrivet av bleak:

detta eller warhammer online ??!?! måste man skaffa båda

Eller inget utavdera med tanke på hur mycket man missar via online rollspel.. Ghost Recon FTW!:):P

Dock bra, för jag får inte samma tvång att uppgradera datorn om jag har just ett spel nöta

1
Skriv svar