Puzzlegeddon vinnaren!

Medlem
Puzzlegeddon vinnaren!

Vinnaren av en Puzzlegeddon nyckel är... Zelaxe! Han vann med motiveringen:

Citat:

Ion Cannons från TS.

Alt. Chem-missiles, ska börja växa tiberium runt om spelfältet också då. EDIT: självklart så ska det finnas gasmoln som bryter sönder fiendens pusselbitar också.

Alltid gillat C&C spelen och att kunna infektera fienderna med tiberium känns som en riktigt kul attack. Om de inte harvestar tiberium'et och får mer resurser på något sätt...

Du borde ha ett PM med nyckel och instruktioner, lycka till med puzzlandet (och säg till om du vill köra en match)!

Wallin får ett hedersomnämnande (även om han inte var med i tävlingen) med sitt humoristiska svar om att bryta ner fienden mentalt. Namnet säger allt: Awesomeness

Jag skulle vilja tacka Johan, Calle och Daniel för att ni svarade på mina frågor, jag tror att det inte bara är jag som är intresserad av indiespel och företagen bakom spelen. Ser fram emot ert nästa spel, vad det nu kommer vara och jag önskar er ett fortsatt lycka till!

#blogg

Medlem
Puzzlegeddon vinnaren!

Grattis
Trevlig intervju också!

Medlem
Skrivet av Khaile2:

Grattis
Trevlig intervju också!

Tack tack.

Lite trist att det inte var så många som tävlade bara. Nåja, ska spela lite mer imorgon innan jag bestämmer mig om det är bra eller jättebra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar