Film: Gears of War - på pc

Robot
Medlem
Film: Gears of War - på pc

Nice!!

Ska bli kul att se om det är så bra som alla säger. ^^

Medlem

The url contained a malformed video id.

(filmen vill inte spelas med andra ord )

Medlem

360 just got pwned! _D

Inaktiv

Ehhh det har väll varit klart länge att Gears kommer till PC?

Ser ut som det är lite nytt SP material, hoppas de släpps som en uppdatering the 360n oxå.

Medlem

.Old news.. men ändå

Det är ju 60 FPS där, och nytt SP-material. Måste säga att jag inte har råd med en dator för det just nu

Är ändå bra dock.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Charstone:

360 just got pwned! _D

Varför? :c Vadå owned. Vi har haft spelet väldigt länge, är väl snarare pc spelarna som är owned som får ett gammalt spel? X)

Medlem

Får hoppas att det blir en vettig konvertering så det inte lider att dom vanliga portnings sjukdomarna.
GoW till 360 är svinkul CO-OP, hoppas det är fortfarande med i PC versionen?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ser mer ut som GoW 2. Det är ju mängder med nya grejer.

Fast 60 Fps är ju alltid välkommet.

Och om det där är PC versionen (vilket jag faktiskt tvivlar på) så blir det nog Vista only, samt DX10. Allt för att MS vill att folk ska köpa Vista.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av Charstone:

360 just got pwned! _D

Varför? :c Vadå owned. Vi har haft spelet väldigt länge, är väl snarare pc spelarna som är owned som får ett gammalt spel? X)

Snarare så att de flesta "exklusiva" titlar på 360 också finns på PC, dvs en maskin av två blir överflödig...

och det är inte PC:n.

Medlem

jag är såååå kåt på det spelet men har inte råd med xb360

Medlem

Hoppas fan de lyckas porta det bra och inge halvdassig portning nu. Samt att de finar till graffen lite osv för PCn

Medlem

Troligt att 360:n skulle bli "överflödig" bara för att de släpper ett gammalt xbox360-spel till PC.

Men grattis pc-gamers, tyckte det var ett riktigt kul spel. Körde igenom det 4 gånger (på olika svårighetsgrader) i Co-op...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

ser mer ut som ett tillägg till xbox360'n rörelserna med styrningen var alldelles för rak för att vara mus/keyboard. men kan dock vara att dom lirar det på 360'n som dom flesta verkar göra när man utvecklar det till pc'n, men jag röstar nog på att det är ett tillägg eller liknande till 360'n..

håller nog med personen över mig, ser mer ut som Gears of War 2, vi kan nog inte förvänta oss bättre grafik bara för att det e nyare, eftersom GoW redan suger upp nästan all prestanda, så detta kan mycket möjligt vara GoW2

+jag kan inte se vart i storyn dom dära delarna passar in så det verkar vara en fortsättning på slutet i 1'an mer än nya delar.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Varför får PC version helt nya banor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ser mer ut som GoW 2. Det är ju mängder med nya grejer.

Fast 60 Fps är ju alltid välkommet.

Och om det där är PC versionen (vilket jag faktiskt tvivlar på) så blir det nog Vista only, samt DX10. Allt för att MS vill att folk ska köpa Vista.

precis min tanke :s man får ju slås mot den stora besten


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Kame_boy:

jag är såååå kåt på det spelet men har inte råd med xb360

Hur har du råd med en dator som klarar Gears of War om du inte har råd med en xbox360? =P


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hoppas 360 versionen får de banorna på Marketplace

Förövrigt så kan jag inte tänka mig att spelet blir någe vettigt på PC med de kontrollmetoderna som finns just nu - får nog bli några drastiska förändringar för att få det att fungera fint med styrning och sikte i denna version om man ska lira med mus/tbord.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Boomer:

Ser mer ut som GoW 2. Det är ju mängder med nya grejer.

Fast 60 Fps är ju alltid välkommet.

Och om det där är PC versionen (vilket jag faktiskt tvivlar på) så blir det nog Vista only, samt DX10. Allt för att MS vill att folk ska köpa Vista.

precis min tanke :s man får ju slås mot den stora besten

Ska inte folk börja klaga på att 360 spelen inte släpps till vanliga xbox också? Dyrt med ny konsoll..
Själv ser jag inte att dx10 är ngt dåligt, och alla företag finns för att tjäna pengar... Get over it.

Kul att spelet kommer till PC även om det var ganska självklart med tanke på att de inte behöver göra om såå mycke och kan sälja det till fullpris som ett nytt spel.

Medlem

Desutom såg det inte ut att vara på PC, om det var det så spelades det med handkontroll. Hoppas Xboxen får de nya banorna iallafall, vill ha mer banor o lira coop på. Skulle vara riktigt fränt om det kom 4 spelar coop banor också <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Vad är det (annat än önsketänkande) som säger att detta skulle vara en pc-version? Kamerarörelserna känns väldigt handkontrolliga och interfacet ("tryck a för att hoppa ut runt hörnet") ser ut att vara samma som 360-versionen.

Medlem

Fyfan för Epic om PC versionen får nya meterial! :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Vad är det (annat än önsketänkande) som säger att detta skulle vara en pc-version? Kamerarörelserna känns väldigt handkontrolliga och interfacet ("tryck a för att hoppa ut runt hörnet") ser ut att vara samma som 360-versionen.

Precis min tanke... Konstigt att ingen annan såg det tidigare?

Skrivet av Drapan:
Skrivet av slartibartfast:

Vad är det (annat än önsketänkande) som säger att detta skulle vara en pc-version? Kamerarörelserna känns väldigt handkontrolliga och interfacet ("tryck a för att hoppa ut runt hörnet") ser ut att vara samma som 360-versionen.

Precis min tanke... Konstigt att ingen annan såg det tidigare?

Förmågan att tänka rationellt tycks försvinna ibland.
Jag är t.ex. skyldig till att ha trott att killzone ps3-videon skulle vara ingame.

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Boomer:

Och om det där är PC versionen (vilket jag faktiskt tvivlar på) så blir det nog Vista only, samt DX10. Allt för att MS vill att folk ska köpa Vista.

Själv ser jag inte att dx10 är ngt dåligt, och alla företag finns för att tjäna pengar... Get over it.

Vad jag har hört så ska det även fungera på XP med DX9.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Känns mer som att det är en film från Gears of war 2. Och inte Gears of war till pc. Kolla igen och såg också A:et från xbox.

Tre möjligheter kommer till tanke. 1: Det är en expantion till 360 2: Det är gow 2 till 360 3: Dom spelar med xbox kontroller på pc med nya singelplayer delar (vilket känns lite konstigt).

Altså är det 67% chans att detta är en film från en uppföljare till gow på 360.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Håller helt med om att det är exp. till GoW eller så är det GoW2 eftersom det stora monstret slåss man aldrig mot i 1:an man blir bara jagad av det.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Fyfan för Epic om PC versionen får nya meterial! :evil:

varför? Är väl bara kul om vi pcägare får en chans att uppleva GoW - dessutom med lite nytt som säkerligen inte kom med i 360-versionen.

Inaktiv

Det är som ni säger man ser klart och tydligt att det är Xbox knappar vilket jag inte tror Pc skulle ha alltså är det GoW2 gått folk:P

EDIT: Expantion eller GoW2 shit the same blir iaf en uppföljare till GoW 1 slut.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Fyfan för Epic om PC versionen får nya meterial! :evil:

Köp en ny PC om du inte redan har en som fixar kraven och köp spelet igen då, det är inte så att du inte får köpa spelet bara för att du har det till 360.

Vi PC-Spelare förtjänar extramaterial eftersom vi får vänta mycket längre. Go EPIC on this one.

123
Skriv svar