Wartech: Senko No Ronde

Robot
Wartech: Senko No Ronde

Vi vet - ni älskar manga, och ni älskar japanska jätterobotar. Tanken om ett spel som kombinerar tefatsstora ögon med svulstiga stridsmaskiner torde få en och annan läsare att göra bakåtvolter av ren eufori - men frågan är om Ubisofts Wartech: Senko No Ronde verkligen håller måttet?


Medlem
FZ testar Wartech: Senko No Ronde

jo håller med, xboxl ive release hade nog varit smartare.


signatur

P.L.U.R

Medlem

wow.. ser ut som skit


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Varför klagar ni på priset? är 600 kr för ett spel som har lika mycket innehåll som t.ex. Dead or Alive eller varför inte Tekken. Beatemup samt Shotemup har aldrig haft mycket innehåll. Varken Dead or alive eller Tekken har mer innehåll den detta spelet, men heller har jag aldrig sett någon av er klaga på priset.

Måste nog säga att detta var den sämsta recensionen av det här spelet jag läst, håll dig undan för shotemup om du inte gillar grenen.

Här är förövrigt den enda vetta resensionen av spelet som faktist resenserar spelet och inte allt runtomkring det som pris, japanskt o.s.v.

http://www.game-over.net/reviews.php?page=xbox360reviews&id=6...

Inaktiv

Har spelat spelet sedan den amerikanska releasen, och jag gillar det skarpt. Det finns något som suger mig tillbaka hela tiden, som vill få mig att bli bättre. Samtidigt kan jag förstå att det inte passar för alla, smaken är som baken. Uppenbarligen var det inte något för herrn recensenten.

1
Skriv svar