Mega Man (väldigt mega)

Mega Man (väldigt mega)

Nu dansar vi ut julen här på < mullrande dinosaurievrål > BLOGGOSAURUS REX < /mullrande dinosaurievrål >. Och vi gör det med en liten film om Mega Man. I stop motion.

Haha. Jag gillar hur gejmandet bara eskalerar i slutet. Och ser ni vad bossen egentligen är? Superbra.

OBS OBS OBS Alla som säger "teh old" eller bara något sätt insinuerar att jag är en gammal dålig människa som inte hänger med på det så kallade "internät" blir bannade från den här bloggen 4 lif3 OBS OBS OBS

#blogg

Inaktiv
Mega Man (väldigt mega)

Oreos ska man ju äta, inte skjuta på


signatur

Skitbra! Made my day, man.


signatur

Kittens are for real!

I vanliga fall hade du haft rätt Greger, men nu får du betänka att den här Oreon faktiskt skjuter på Mega Man. Skitelakt!!! Då tycker jag att man får skjuta på den.

Medlem

Den blir aldrig för gammal för att bli "the old".


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Inaktiv

Äh, det är ju säkert "fyllningen" han skjuter iväg. Då är det ju bara öppna munnen och tacka för fikat.


signatur
Inaktiv
Inaktiv

"OBS OBS OBS Alla som säger "teh old" eller bara något sätt insinuerar att jag är en gammal dålig människa som inte hänger med på det så kallade "internät" blir bannade från den här bloggen 4 lif3 OBS OBS OBS"

Du förstår väl att det är väldigt svårt att låta bli nu. Filmen är självklart bra. Allt med Mega man är bra.

OBS OBS OBS Du förstår väl att jag bara skojade lite! Du får kalla mig gammal om du vill. OBS OBS OBS

Medlem

Skitbra, speciellt att pappers-megaman ska hoppa igenom en såndära skärare

1
Skriv svar