Kärrorna i NFS: ProStreet presenterade

Robot
Medlem
Kärrorna i NFS: ProStreet presenterade

Inget allt för intressant där.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Lancer-evo, min favoritbil i alla spel <3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Rätt snyggt, om bilderna nu är in-game vill säga.. Har dock aldrig gillat körkänslan i Need For Speed-spelen. :/

Medlem

Nästan samma bilar som vanligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag hoppas bara de har skippat catch-up systemet denna gång. Eller i alla fall slängt med ett alternativ att stänga av det.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Lancer-evo, min favoritbil i alla spel <3

Kors i taket! Kan du ha en favoritbil i ett NFS spel?

Inaktiv
Skrivet av Wiman:

Jag hoppas bara de har skippat catch-up systemet denna gång. Eller i alla fall slängt med ett alternativ att stänga av det.

/signed

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Wiman:

Jag hoppas bara de har skippat catch-up systemet denna gång. Eller i alla fall slängt med ett alternativ att stänga av det.

/signed

Ett handikapp system vore väl bättre iaf om det nu måste vara med något liknande, för jag antar att CU systemet är till för att räjjsen ska bli jämnare x)

Inaktiv

Jag hoppas verkligen att det inte äns nästan är i närheten av Carbon, det var en sådan ENORM besvikelse att spela det.

Medlem

Audi rs4 2006 ? Den skulle jag vela sätt i spelet =(

Nån som sett något in-game eller rörligt ifrån detta spel?

..kommer väl visas iofs på E3


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Vad är denna catch-up grej ni snackar om. Vet om att det finns med i NFS spelen men aldrig förstått vad det är.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Åhhh fan, både en AE86:a och en RX-7:a, låter som taget från Initial D, härligt!

<--- min avatar är på en AE86

Kanske värt att testa detta, kan ju knappast bli sämre än Carbon...

Medlem

AE86, det viktigaste i ett bilspel där man kan drifta <3

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vad är denna catch-up grej ni snackar om. Vet om att det finns med i NFS spelen men aldrig förstått vad det är.

om jag inte förstått det helt fel så är det när du ligger 1a, så kör motståndarbilarna lite snabbare och har lättare att komma ifatt dig, för att det ska bli lite mer... jämn match, om man säger så. samma sak fast tvärtom också, ligger du sist så brukar det vara förjävla lätt att komma ifatt alla.

Medlem

Jag hoppas verkligen inte att det är för noobs som i carbon..Tog typ en vecka sen hade man klarat det...Hoppas man kan välja svårighetsgrad i prostreet bara..

Pansarknekt
Skrivet av CrinQuin:

Jag hoppas verkligen inte att det är för noobs som i carbon..Tog typ en vecka sen hade man klarat det...Hoppas man kan välja svårighetsgrad i prostreet bara..

Ord


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Hehe..Nehe du;)...

Medlem
Skrivet av CrinQuin:

Jag hoppas verkligen inte att det är för noobs som i carbon..Tog typ en vecka sen hade man klarat det...Hoppas man kan välja svårighetsgrad i prostreet bara..

Måste vara du som är nooben då, om det tog dig en vecka att klämma Carbon.

Medlem

Man körde ju inte direkt hela dagarna;)

Medlem

Amen det jag menar är att det var stor skillnad mellan carbon och MW eftersom i MW var man tvungen att klara milstolpar som var svåra...I carbon tog man bort det så då var det bara klara racen så klara man spelet..

1
Skriv svar