Fishing Master plåtat

Robot
Medlem
Fishing Master plåtat

Kunde dom inte lagt ner lite mer än 5 minuter på att fixa någorlunda grafik?

Medlem

typiskt japanskt tidfördrivspel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kändes Playstation 1;igt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

haha ..detta är next gen my friends!, Nintendo vet något som jag inte vet..
..eller nåt.
:#


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Liiite mer kan de väl kräma ur Wii:n...?

Medlem

Vattnet ser mer ut som... Eller, nä, jag vet fan inte...

Medlem

usch! jag har sätt snyggare flash-spel en detta. Hur många år till kommer wii att hålla med den här grafiken?. Det är klart att det finns wii spel med bättre grafik än det här men det kan inte mäta sig med 360 eller ps3 och i bland inte äns med xbox 1.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

KoP
Medlem

Grafiken är inte allt som sagt var.. dom som har köpt Wii'n har nog inte köpt den för att dom prioriterar grafiken särskilt högt.. utan helt andra spelvärden.. vilket är värt att berömma. Annars hade dom ju säkerligen kunnat punga ut för en xb360 eller ps3.

Detsamma gäller alla handhållna konsoller, deras grafik är ju inte i närheten av 360'n el. ps3'ns.. betyder det då automatiskt att dom kommer dö ut
snabbare?

Medlem

Det Wii vinner på är just att dom kör på spelkänsla än på grafikkänsla.. Har än så länge inte spelat ett Wii spel som är tråkigt

Medlem
Skrivet av Loading:

Det Wii vinner på är just att dom kör på spelkänsla än på grafikkänsla.. Har än så länge inte spelat ett Wii spel som är tråkigt

Grafiken tillför en stor del av spelkänslan. Man vill ju gärna se vad polygonerna ska föreställa

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Loading:

Det Wii vinner på är just att dom kör på spelkänsla än på grafikkänsla.. Har än så länge inte spelat ett Wii spel som är tråkigt

Grafiken tillför en stor del av spelkänslan. Man vill ju gärna se vad polygonerna ska föreställa

Om man inte kunde det här hur vet du då att det är ett fiske spel?

Jag ladda ner Super mario 64 och har skit kul med det, konstigt va? det är ju inte äns snyggt...

Medlem

Generellt sätt är Wii spelen inte speciellt vackra, i alla fall inte om man jämför med PC/PS3/360 - men det är inte heller det som är det viktiga.

Jag shoppade en Wii för 3-4 veckor sedan, min första konsoll någonsin, och det var länge sedan jag har haft såhär kul. Datorägare sedan ~20 år med Vic-20, Vic-64, Amiga och en massa PC på mitt samvete så var det väl dags.

Min son (5år) och min fru (som är totalt ointresserad i de nya spelens landvinningar) har lirat hårda tennismatcher i Wii Sports, kört rally och balanserat glaskulor. Själv har jag mest lirat Kororinpa - Marble Mania vilket varit jäkligt kul och en enorm kontrast till BF2142 eller LotR (vilka jag lirar på PC)

Mitt val av Wii var givet - det är ingen vits att shoppa 360/PS3 som låtsas vara PC. Jag lirar mest FPS:er och även där tappar konsollerna något enormt med sitt fjantiga auto-aim och långsamma styrning - det blir helt inte detsamma.

Ska man racka ner på Wii, vilket såklart man måste passa på att göra, så är det väldigt stor andel skräp som släpps - multiplattform och filmlicens-mög. USCH!

Inaktiv
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Spectral:
Skrivet av Loading:

Det Wii vinner på är just att dom kör på spelkänsla än på grafikkänsla.. Har än så länge inte spelat ett Wii spel som är tråkigt

Grafiken tillför en stor del av spelkänslan. Man vill ju gärna se vad polygonerna ska föreställa

Om man inte kunde det här hur vet du då att det är ett fiske spel?

Jag ladda ner Super mario 64 och har skit kul med det, konstigt va? det är ju inte äns snyggt...

Mario 64 är då fan varken roligt eller snyggt nu. spelade det hos min flickvän för nostalgins skull.. och det SÖG. Var en hel del roligare för 10år sen^^

dock är mario på nintendo å supernintendo än suveränt

Medlem

Dom borde göra ett nytt Fishermans bait istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar