FlatOut Ultimate Carnage

Robot
FlatOut Ultimate Carnage

Appetite for destruction? Well, då har vi definitivt något här. Finska Bugbear presenterar sitt tredje och som väntat snyggaste Flatout-spel - Xbox 360-versionen är här.


Medlem
FlatOut Ultimate Carnage provkört

Tycker spelet va väldigt skoj faktiskt , lite svårt bara tyckte jag.
vet inte om det är jag som är dålig men efter ett par banor hade jag det inte lätt att komma i top 3 i loppen.

Medlem

En 3a? :[

Roligaste spelet jag spelat på ett bra tag... Nåja, smaken är som baken.

Medlem

det står 1-8 spelare, gäller det över nätet?
hur många kan man spela samtidigt localt på samma box?

tycker ni i era recesioner bör ange hur många spelare som gäller localt och över live eller link.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bra recension.

Det som jag stör mig så otroligt mycket på är att bilarna är för lätta.
Du kör på tex en kon, låda eller någon annan liten del och bilen kan flyga upp 5 meter i luften.

Medlem

Underbart spel som bara blev bättre iom denna utgåva.
Attans så snyggt spelet är nu, och vilket flyt!!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av matte54:

Tycker spelet va väldigt skoj faktiskt , lite svårt bara tyckte jag.
vet inte om det är jag som är dålig men efter ett par banor hade jag det inte lätt att komma i top 3 i loppen.

Hehe jag med. Men är ju inte så van vid den körstil som krävs för det här spelet.

Men det är skitkul.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Bra recension.

Det som jag stör mig så otroligt mycket på är att bilarna är för lätta.
Du kör på tex en kon, låda eller någon annan liten del och bilen kan flyga upp 5 meter i luften.

du är inte ensam om att tycka det...

dock är spelet underhållande och trevligt. bra betyg FZ.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vart lite besviken på 2an, är de värt att skaffa detta?

Medlem

Obegripligt att folk kan ha gett detta så högt betyg. Jag tycker FZ 3a är bra satt. Men samtidigt är ju jag kanske något mer för att köra bra, bromsa och undvika smällar än att just göra tvärtom ^^

Medlem
Skrivet av the wookiee:

En 3a? :[

Roligaste spelet jag spelat på ett bra tag... Nåja, smaken är som baken.

Blir du glad om jag säger att jag ska skaffa detta nu wookie :D:heart: fast burnout kanske är bättre....

"....att krascha eller krocka. Därför var det något revolutionerande, eller åtminstone nyskapande, över krashracingspel som Flatout och Electronic Arts Burnout Revenge"

Fel fel fel, Destruction Derby var ju garanterat före

Medlem

mmm tänkte Destruction Derby med.

tvåan är så jääävla bra.

jag har alltid gillat Destruction Derby serien, och jag kommer defentitvit gilla det här givet köp!


signatur

R.I.P The_maxx

KoP
Medlem

Ett av dom absoluta första krockspelen man lirade efter plugget var ju 'Stock car' på 64'an.. ifrån.. 198?.. D var tider d..

Själv ger jag Flatout Ultimate Carnage en 4:a i betyg.. väldigt roligt lir. Det något högre betyget kanske beror på att jag bara spelat Flatout 1 och totalt missade 2:an.

Medlem

Yay xhosa

KoP: Exakt samma här, jag missade också 2an. Jag ger det också 4/5. Det är knappast världens största lir, har för lite musik, annars ett jävligt kul bilspel.

Medlem

precis som sagt har det funnits spel i den här genren mycket länge. Men Destruction Derby var nog ändå ett av de första mer avancerade spelen där bildelar kunde flyga runt osv.

Medlem

underbart roligt spel

Inaktiv
Skrivet av Twitch:

Obegripligt att folk kan ha gett detta så högt betyg. Jag tycker FZ 3a är bra satt. Men samtidigt är ju jag kanske något mer för att köra bra, bromsa och undvika smällar än att just göra tvärtom ^^

Låter som det här spelet är heeelt fel för dig då.

Det här går ju typ ut på vårdslös körning... efter att ha kört det här ett tag o sen komma tillbaka till GTR innebär svartflagg hela tiden. 8)

Medlem

FlatOut är otrligt kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nån so kan svara på hur många man kan spela på samma box `?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]nån so kan svara på hur många man kan spela på samma box `?

Kollade baksidan av fodralet på discshop.

Det står "1 spelare". "Online multiplayer 2-8"

Så bara en kan spela på samma box alltså offline.

Medlem

Japp, tyvärr bara en spelare lokalt, eller det finns "party mode" förståss men det är bara att man turas om att spela minispelen och jämför poäng med varandra, endast en som spelar i taget. Kul spel dock, speciellt i multiplayer tycker jag, är kul att åka och prejas

Medlem

Själv tycker jag att detta spelet är en bra bit bättre än t ex Burnout. Det märks större skillnad mellan bilarna här. Det känns som man faktiskt kör bil, även om det inte är Forza. Bra onlineläge, ingen stor grej men partyspelen fungerar. De hade kunnat lägga lite mer krut på uppgraderingsdelen istället för att ta standardformulär 1A.

1
Skriv svar