Civilization IV: Beyond the Sword-trailer

Medlem
Civilization IV: Beyond the Sword-trailer

Fel film

ageofconan_atzels_h264.wmv
Age of Conan: Hyborian Adventures, film (Aztels)
43.79 MB

Inaktiv

Vid crom - Civ IV goes Conan!

Inaktiv

Civ-motorn kan mer än bara tuffa tåg, ser jag.

Medlem

Här är rätt film.

QRT
Medlem

Vafan är det där?, massa jävla drakar och monster?. Ska dom förstöra hela spelet eller?.

QRT
Medlem

Nej det var väl en fanmod dom hade slängt in i paketet?

Medlem
Skrivet av QRT:

Nej det var väl en fanmod dom hade slängt in i paketet?

Du har helt rätt.

Utöver en massa nyheter i grundspelet så medföljer det en hel drös med scenarios med olika teman för de som tröttnat på vanilj.

Inaktiv

Ska bli riktigt intressant om de har lyckats lösa den sista delen i spelet, där alla rundor känns bortkastade. Att slåss i rymden känns dock lite överflödigt, men vi får hoppas på många nya speltimmar.

Medlem
Skrivet av X3treat:

Ska bli riktigt intressant om de har lyckats lösa den sista delen i spelet, där alla rundor känns bortkastade. Att slåss i rymden känns dock lite överflödigt, men vi får hoppas på många nya speltimmar.

Det är ett scenario som heter "Final Frontier", alltså inte en del av grundspelet.

Däremot så blir rymdkapplöpningen mer lik första civ, där man antingen kunde bygga ett litet skepp som tog längre tid på sig att nå Alpha Centauri, eller ett större som var snabbare. Man vinner alltså rymdkapplöpningen när man nått fram.

edit: Läs gärna mer på : http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=222075

Inaktiv

Kom ihåg, (nästan) alla extremt udda bilder från den här expansionen kommer från de nya scenariona.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Expansionen verkar iaf bli väldigt kul. Kan knappt vänta.

Medlem

ett klart köp imo


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Helt otroligt bra detta kommer bli. Det är verkligen ett expansion värdig namnet, alltså inte ett boosterpack eller en episod.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Detta verkar bli en av de få expansioner som gör försäljningen av det rättvis

Medlem

Bra trailer. Jag är lite sugen på det här. Men jag har ju World in Conflict beta...

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Bra trailer. Jag är lite sugen på det här. Men jag har ju World in Conflict beta...

Så...?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ghaaaa....kan knappt vänta

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Mikaelh:

Bra trailer. Jag är lite sugen på det här. Men jag har ju World in Conflict beta...

Så...?

Så jag ska spela WiC istället för Civ.

*EDIT*
Äh... jag köper båda två istället. ^^ Det är ju ett bra tag kvar innan WiC släpps.

1
Skriv svar